زنان با این کارها مردان را از خود فراری می‌دهند

با آزاردهنده‌ترین رفتارهای زنانه از دیدگاه مردان

زنان با این کارها مردان را از خود فراری می‌دهند

تقریبا همه ما در میان دوستانمان خانمی را می‌شناسیم که تحصیل‌کرده، جذاب و باهوش است اما در زندگی عاطفی خود هرگز موفق نبوده و با مردهای زندگی خود همیشه مشکل داشته و دارد.

مشکل این افراد اغلب خودشان هستند. آنها با اصرار ورزیدن روی رفتارهایی که چندان جالب نیست و بعضا آزاردهنده هم هستند، مردها را از اطراف خود پراکنده می‌کنند. اگر این خانم‌ها بدانند که کدام ویژگی‌های رفتاری یا اخلاقی آنها سبب تنها ماندنشان شده، احتمالا زندگی شادتر و رابطه سالم‌تری را تجربه خواهند کرد.

برای آشنایی با آزاردهنده‌ترین رفتارهای زنانه از دیدگاه مردان تا انتهای مطلب با روزیاتو همراه باشید.

۱- مودی بودن

آزاردهنده‌ترین رفتارهای زنانه

این روحیه برای هر دو جنس زن و مرد ناپسند است. اما باید بدانید مردان از زنانی که مودی و بدخلق به‌نظر می‌رسند گریزان هستند. آنها اغلب سراغ زنانی می‌روند که همیشه شاد و خندان هستند. حتی این مساله را از روی عکس‌های شبکه‌های اجتماعی هم می‌توان تشخیص داد.

شما اگر عکسی به سبک مدل‌ها بگیرید و چهره‌ای بی‌حالت و بی‌روح داشته باشید، برای مردان جذاب نخواهد بود. اما اگر یک عکس ساده با لبخند بگیرید، بدون شک موردتوجه جنس مخالف قرار خواهید گرفت.

۲- اصرار بیش از حد روی ازدواج

زنانی که از همان قرار اول دنبال ازدواج هستند برای مردان هیچ جذابیتی ندارند. مردها اصولا زمانی به ازدواج می‌اندیشند که طرف مقابلشان را به خوبی شناخته باشند و مطمئن باشند که آن خانم قرار است مادر فرزندانشان باشد.

اما زنانی که همه فکر و ذکرشان ازدواج است، از همان اول همه صحبت‌ها را به این سمت سوق می‌دهند و لذت آشنایی را از بین می‌برند. در نتیجه برای مردان جذابیتی نخواهند داشت.

۳- پیچیده کردن مسایل

با آزاردهنده‌ترین رفتارهای زنانه از دیدگاه مردان

ذهن زنان و مردان بسیار با هم متفاوت است. مردان اصولا رو کلیت مسایل تمرکز دارند. اما زنان به جزئیات بی‌ارزش و بیهوده خیلی توجه نشان می‌دهند و همین موضوع باعث بغرنج شدن یک اتفاق ساده می‌شود.

دست‌کم در قرارهای اولیه خود از گیر دادن به مسایلی که قابل چشم‌پوشی کردن هستند بپرهیزید. این را بدانید که پرداختن به حاشیه صحبت‌ها چیزی جز ناراحت کردن طرف مقابل را بدنبال نخواهد داشت و در نتیجه ممکن است یک مرد پس از یک یا دو قرار کلا از خیر آشنایی با شما بگذرد.

۴- عاشق مردان نبودن

دیدگاه و انتظارات زنان و مردان با هم فرق دارند. عشق از منظر مردان یعنی احترام گذاشتن زن به او و نشان دادن مراتب علاقه‌مندی‌اش. اما برخی از زنان این مساله را نمی‌دانند یا برایشان چندان خوشایند نیست که عشقشان را نشان دهند، در نتیجه عشقی که باید را هم از طرف مرد خود دریافت نمی‌کنند.

سعی کنید به خواسته‌ها و علاقه‌مندی‌های مرد خود احترام بگذارید تا او هم شما را همان‌گونه که باید دوست داشته باشد.

۵- انتظارات زیاد داشتن

بسیاری از زنانی که در رابطه خود با مشکل مواجه می‌شوند کسانی هستند که هر نوع انتظاری از مرد دارند و خودشان در مقابل هیچ کاری برای او نمی‌کنند. انتظارات یک طرفه برای هیچ کسی قابل تحمل نیست و زن و مرد هم ندارد. اما شمار زنانی که می ‌خواهند شریک عاطفی‌شان همه‌چیز تمام باشد و خودشان هیچ مشخصه خاصی ندارند زیاد شده. همین امر هم به تنها ماندن این زنان می‌انجامد.

۶- اهمیت ندادن به ظاهر خود

تقریبا برای همه مردان زیبایی زن از بیشترین اهمیت برخوردار است. هوش و شخصیت زنان در اولویت‌های بعدی یا به موازات زیبایی قرار دارند.

منظور از زیبایی این است که خوش لباس و خوش اندام باشید و لزوما نباید زیبایی ذاتی داشته باشید.

زنان خوش لباس با لبخندهای دوست‌داشتنی همیشه بیشتر از زنان بدلباس و عبوس برای مردان جذابیت دارند. البته این را هم بدانید که زیاده‌روی در آرایش یا پوشیدن لباس‌های زننده دقیقا نتیجه عکس دارد.

استفاده از ناخن یا مژه مصنوعی یا هرنوع زیاده‌روی برای زیباسازی صورت و اندام برای مردان قابل قبول نیست و هرگز به سراغ این تیپ از زنان نخواهند رفت.

۷- زندگی در دنیای خیالی

برخی از زنان به شدت رویاپرداز هستند و در خیال خود یک شاهزاده با اسب سفید باید به خواستگاری آنها بیاید و در قصر زندگی کنند. این داستان‌ها به کارتون‌های دیزنی مربوط است نه واقعیت. به جای خیال‌پردازی کردن سعی کنید با فردی که بیشترین تناسب را با شخصیت شما دارد آشنا شوید و با هم برای آینده، برنامه ریزی منطقی داشته باشید.

۸- تک‌روی کردن

استقلال و قوی بودن زنان همیشه هم برای مردان جذاب نیست. این تیپ از خانم ها اغلب در مورد رفتار کودکانه مرد خود شکایت دارند و نمی‌توانند هیچ گونه ضعف یا اشتباهی را تحمل کنند. این زنان همه کارهایشان را خودشان انجام می‌دهند.

این رفتار برای مرد چندان خوشایند نیست. مردها دوست دارند دیده و شنیده شوند. وقتی هیچ کدام از تلاش‌هایشان برای زن جذاب نباشد، آنها هم دلیلی برای ادامه رابطه نمی‌بینند.

دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • ساسان مرداد ۲۴, ۱۳۹۷

    این مطالب ترجمه ای برای کاربر ایرانی هیچ ارزشی نداره
    صرفا مطالب سایتتون رو پر میکنه!!

    • فروغ بیداری مرداد ۲۴, ۱۳۹۷

      اتفاقا با رابطه های کنونی رایج در ایران همخونی داره. مشکلاتی ک مردا و زنای ایران باهاش مواجه هستند.

      • ابراهیم مرداد ۲۴, ۱۳۹۷

        خانم بیداری خودتون این مسائل رو رعایت میکنید؟
        گمون نکنم

        • فروغ بیداری مرداد ۲۴, ۱۳۹۷

          شاید این اخلاق و رفتارها از نظر شما آزاردهنده نباشند. اما از منظر بعضی مردها این مسایل اهمیت زیادی دارند. به هر حال سلیقه آدم ها با هم فرق داره.

          • ابراهیم مرداد ۲۵, ۱۳۹۷

            دقیقا تک تک این موارد از نظر من آزاردهنده است. دوستی داشتم تمام این موارد رو باهم یکجا داشت! عذابی بود در زندگیم!

  • فرید مرداد ۲۷, ۱۳۹۷

    سپاس خانم بیداری، بسیار مطلب خوبی بود .موافقم خیلی هم همخونی داره وضعیت جامعه خودمون.