ستاره‌ها و لباس: جهانبخش؛ ستاره وسواسی!

جهانبخش لباس پوشيدن را جزو شخصيت هر فردی می داند

ستاره‌ها و لباس: جهانبخش؛ ستاره وسواسی!

علیرضا جهانبخش همانقدر که به فوتبال خود اهمیت می دهد به تیپ و نوع لباس پوشیدنش هم حساس است. این البته باعث نمی شود تا تمرکز جهانبهش به هم بخورد. بال راست ایرانی آلکمار که این روزها محبوبترین بازیکن تیمش لقب گرفته برای انتخاب لباس البته وسواس دارد اما از برند خاصی استفاده نمی کند. برای او بیشتر از برند، زیبایی لباس مهم است و همین سبب شده تا علیرضا بیش از همه همباززیانش وسواس داشته باشد و معمولا با ظاهری چشمگیر و آراسته او را ببینیم.

او در این باره می گوید: «برند خاصی را مد نظر قرار نمی دهم که حتما لباس هایم مارک آن برند را داشته باشد. برای من مهمتر از برند لباس، قشنگی اش است. اینکه در تن بنشیند و البته ظاهری غیر معقول هم نداشته باشد. به همین دلیل سعی می کنم وقت خرید با دقت عمل کنم و لباس های مختلف را بپوشم تا بهترینش را انتخاب کنم. هر چه شیک باشد و به سلیقه ام بخورد می خرم و می پوشم.»

جهانبخش به اندازه ای به لباس پوشیدن اهمیت می دهد، که آن را جزو شخصیت هر فردی می داند: «به نظر خودم که نوع لباس پوشیدن آدم شخصیت او را هم نشان می دهد. البته منظورم این است که با دیدن تیپ هر کس می توان تا حدودی به شخصیتش هم پی برد.»

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود