فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» در هفت قسمت

فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» در هفت قسمت

هواداران سریال «بازی تاج و تخت» عادت دارند که هر سال فصل جدید را در بهار معمولا ماه آوریل ببینند، برای دیدن فصل هفتم باید اندکی بیشتر انتظار بکشند چون این فصل تا تابستان سال آینده عرضه نخواهد شد.

فیلمبرداری فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» تابستان امسال در ایرلند شمالی آغاز می‌شود. یکی دیگر از نکات ناامیدکننده برای هواداران این است که فصل هفتم از فصول پیشین کوتاه‌تر و تنها هفت قسمت است.

البته خبر تاخیر پخش قسمت هفتم پیش از این نیز منتشر شده بود. دلیل اصلی این تاخیر رسیدن زمان مناسب برای فیلمبرداری فصلی است که بیشتر داستان آن در هوایی زمستانی می‌گذرد. بیشتر قسمت‌های فصل هفتم در ایرلند شمالی و دیگر بخش‌های آن در ایسلند و اسپانیا فیلمبرداری خواهد شد.

از آنجا که تهیه‌کنندگان سریال مدت زمان کل سریال را ۷۳ ساعت در نظر گرفته‌اند، فصل هفتم در هفت قسمت و فصل هشتم در شش قسمت به پایان می‌رسند.

«بازی تاج و تخت» محبوب‌ترین سریال شبکه اچ‌بی‌او با داستانی حماسی درباره نبردهای هفت اقلیم خیالی برای تصاحب تاج و تخت پادشاهی است. پیتر دینکلیج، کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، لینا هیدی و میسی ویلیامز از بازیگران این سریال هستند.

بدون نظر

ورود