آزارنکا؛ مادری که به المپیک نمی‌رسد

تنیسور شماره 6 جهان به دلیل بارداری نمی‌تواند در ریو شرکت کند

آزارنکا؛ مادری که به المپیک نمی‌رسد

کمتر از سه هفته تا آغاز بازی های المپیک ریو باقی مانده اما در آستانه برگزاری این بازی ها یکی از ستاره های دوست داشتنی تنیس بانوان به دلیل یک مشکل پیش بینی نشده اما شیرین این رقابت ها را از دست داد. ویکتوریا آزارنکا تنیسور شماره ۶ جهان و دارنده مدال برنز المپیک لندن به دلیل باردار شدن نمی‌تواند در المپیک ریو شرکت کند.

آزارنکا در المپیک لندن با شکست مقابل سرنا ویلیامز از رسیدن به فینال بازماند، اما در مسابقات میکس همراه با مکس میرنی به مدال طلا دست پیدا کرد. او بسیار امیدوار بود تا در ریو هم بتواند یک مدال خوشرنگ دیگر از المپیک صید کند اما بارداری این اجازه را به او نداد.

قهرمان شماره یک بلاروس و رنک شماره ۶ جهان در این باره اظهار داشت: در حالی که مشغول ریکاوری زانوی آسیب‌دیده ام هستم اما در همین حال خبری از پزشکم شنیدم که تا پایان امسال قرار است مادر شوم. همین اتفاق سبب می شود که نتوانم در المپیک شرکت کنم.

وی افزود: ما بیشتر از این نمی‌توانیم خوشحال باشیم. خوشحال هستم که شروع به ساختن خانواده‌ام کرده‌ام. من از ورزشکاران زنی که بعد از بارداری به ورزش حرفه‌ای باز گشته‌اند الگو می‌گیرم.

این تنیسور مطرح جهان در مسابقات آزاد فرانسه در دور نخست دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و مسابقه‌ای در سال ۲۰۱۶ نداشت، اما برنامه‌اش این است به عنوان یک مادر هم فعالیت حرفه‌ای و ورزشی خود را ادامه دهد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود