عادل مجللی المپیکی شد

ایران با 64 ورزشکار به ریو می رود

عادل مجللی المپیکی شد

دقایقی پیش خبری در ورزش جهان منتشر شد که شاید بیش از همه مردم ایران را خوشحال کرد. آزمایش دوپینگ ورزشکار روس مثبت اعلام شد و نام او از لیست ورزشکاران حاضر در المپیک ۲۰۱۶ خط خورد. خوب شاید بگویید چرا این خبر برای ما مهم است؟ خوب ورزشکار روس حذف شده است؛ چرا باید خوشحال باشیم؟ خوب جواب خود را در زیر بخوانید.

با حذف شدن ورزشکار روس نفری که جایگزین او خواهد شد یک ایرانی است. بله؛ عادل مجللی. یکی از پدیده های چند سال اخیر قایقرانی ایران در بخش “کانو” که با توجه به سنی که دارد به طور حتم در آینده بیشتر در عرصه بین المللی از او خواهیم شنید. خوب این از پاسخ شما.

با قطعی شدن حضور مجللی در ریو، کاروان اعزامی کشورمان به برزیل با ۶۴ نفر پا در بزرگترین فستیوال ورزش دنیا خواهد گذاشت تا رکورد خود را خیلی زود ارتقا دهد.

عادل مجللی در رقابت‌های انتخابی المپیک سوم شد و نماینده روسیه اول، که سهمیه پاروزن روس به دلیل دوپینگ از لیست حذف شد و عادل مجللی به عنوان قایقران دوم به سهمیه رسید. نماینده ازبکستان که دوم شده بود به دلیل حضور قایق دو نفره این کشور در المپیک سهمیه نگرفت و به همین دلیل مجللی به عنوان نفر دوم آسیا راهی المپیک می‌شود.

به این ترتیب فدراسیون جهانی قایقرانی با تماسی که با فدراسیون ایران داشته از حذف نماینده روس خبر داده و اعلام کرده که اگر ایران می‌خواهد مجللی در المپیک حضور داشته باشد نام او را به فدراسیون جهانی اعلام کند تا شرایط حضور او در ریو مهیا شود.

در زیر نامه ارسالی فدراسیون جهانی به فدراسیون قایقرانی کشورمان را ملاحظه می کنید.

عادل مجللی

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود