استنسون به ریو می‌رود؛ خرس خطرناکتر از پشه!

گلف باز سوئدی به دنبال بیشترین استفاده از فرصت به وجود آمده

استنسون به ریو می‌رود؛ خرس خطرناکتر از پشه!

رقابت های گلف بازی های المپیک بدل به یک سوژه داغ شده که همه نگاه ها را به خود متوجه کرده است. انصراف ۴ نفر نخست رنکینگ گلف از حضور در این مسابقات بدل به یک جنجال خبری شده. هنریک استنسون گلف باز سوئدی به دنبال بیشترین استفاده از فرصت به وجود آمده است. استنسون سوئدی پس از عملکرد درخشان خود در رقابت های آزاد اسکاتلند، در اندیشه افتخار آفرینی در بازی های المپیک ریو است. در حالی که ۴ نفر نخست گلف جهان از شرکت در رقابت های المپیک ریو سر باز زده اند، اما پنجمین گلف باز برتر جهان بدون توجه به شایعات در ریو حضور می یابد.

او در این باره گفت: من برای شرکت در بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ و کسب نشان طلای المپیک بسیار هیجان زده هستم. تمام تلاش خود را در این رقابت ها به کار خواهم گرفت تا برای کشورم افتخار آفرینی کنم و با نشان طلا به میهنم بازگردم.

وی در اظهار نظری جالب درباره اینکه آیا از زیکا می ترسد یا نه، اعلام کرد: من از پشه ها هیچ ترسی ندارم، بلکه از خرس ها بیشتر می ترسم!

استنتون کسب نشان طلای المپیک را افتخاری بزرگ می داند: کسب نشان طلا افتخاری بسیار برزگ برای کشورم به شمار می رود، چرا که آن را به گنجینه افتخارات خود خواهم افزود. رقابت های گلف المپیک ۲۰۱۶ در بخش مردان از ۱۱ تا ۱۴ آگوست برگزار خواهد شد

بدون نظر

ورود