از ریو تا واشنگتن

از سلفی توریستی در فضای آزاد تا کاخ ریاست جمهوری

از ریو تا واشنگتن

از غروب، اسکیت سواری و سلفی در ریو تا قطار بمبئی، برج گالاتای ترکیه، سقوط بالن در تگزاس، فروشندگان زن هندی، المپیک گل در آلمان، بچه داری لحظه ای ترامپ، پدر سوئدی جارو به دست، بکهام و پسرش در مسابقات تنیس لندن و میزبانی اوباما در کاخ سفید را در تصاویر زیر ملاحظه می کنید.

download (2)-w900-h600

توریستی که در مقابل مجسمه معروف آزادی Christ the Redeemer در ریو سلفی می گیرد. دمیر ساگولج Damir Sagolj، با دوربین خود، سلفی این توریست را به یکی از زیباترین عکس های روز (۱۳ مرداد) تبدیل کرد.

download-w900-h600

تصویر قطار سریع اسیر تالکو Talgo در بمبی هند را می بینید که در ۱۲ ام مرداد ۹۵ به صورت آزمایشی به حرکت درآمد. مردم بمبئی با هیجان از بیرون و درون این قطار عکس برداری می کردند.

2-w900-h600

عکس پتروس کارادیاس Petros Karadjias مردمی را نشان می دهد که با گوشی هاس خود از برج گالاتا Galata Tower در استامبول که با پرچم ترکیه تزئین شده، عکس می گیرند.

3-w900-h600

باربارا والتون BARBARA WALTON ساحل معروف کاپوکابانا Copacabana Beach در ریو د ژنیرو ی برزیل را در غروبی زیبا به تصویر در آورده است.

4-w900-h600

پس از سقوط بالنی در نزدیکی لوکهارت Lockhart ایالت تکزاس، پلیس این منطقه را مسدود کرد تا از رفت آمدهای اضافه مردم به منظور امداد رسانی جلوگیری کند. در این سانحه ۱۶ نفر کشته شدند. جیمز ورتونو James Vertuno در این تصویر، لانگ شات خوبی از این منطقه را نشان داده است.

5-w900-h600

تصویر دست فروشان زن در چنای هند Chennai را می بینیم که برای فروش اجناس پلاستیکی دنبال مکان مناسبی می گردند.

6-w900-h600

المپیک گل Mud Olympics در برون اشپوتل Brunsbuettel آلمان را ملاحظه می کنید

7-w900-h600

تصویر نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ را می بینیم که پس از سخنرانی در دانشگاه کلورادو Colorado، فرزندان بستگانش به نام های کیت کین Kate Keane  نه ماهه و کالن کمپل Kellen Campbell سه ماهه را در بغل گرفته است.

9-w900-h600

تصویر پدر سوئدی را می بینیم که همراه با فرزندش مشغول تمیز کردن خانه است. ژوهان باومن Johan Bavman زمانی که پدر حواسش نیست و کودک مستقیم به دوربین نگاه می کند این تصویر را شکار کرده است.

11-w900-h600

اسکیت بازی در ریو د ژنیروی برزیل آن هم پشت سر پلیس های امنیتی

r

کای فافنباخ Kai Pfaffenbach، ورزشکاران زن ایرانی را در دهکده المپیک شهر ریو د ژنیروی برزیل به تصویر کشیده است.

b

پل چایلدز Paul Childs عکاس، دیوید بکهام و پسرش را در لندن شکار کرده است. آنها برای دیدن بازی تنیس راجر فدرر Roger Federer سوئیسی در مقابل مارین کلیک Marin Cilic کروات رفته بودند.

download-w900-h600
پرزیدنت اوباما و همسرش میشل، در کاخ سفید، میزبان نخست وزیر سنگاپور، لی شاین لونگ Lee Hsien Loong و همسرش بودند.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود