دیوید او راسل،جولین مور و رابرت دنیرو را به تلویزیون می برد

دیوید او راسل،جولین مور و رابرت دنیرو را به تلویزیون می برد

دیوید او راسل کارگردان فیلم های «کلاهبرداری آمریکایی» و «جوی» قصد دارد اولین سریال تلویزیونی خود را کارگردانی کند و دو چهره مطرح هالیوود را هم با خود به قاب کوچک تلویزیون ببرد: رابرت دنیرو و جولین مور.

جزئیات این پروژه هنوز مشخص نیست و ورایتی گزارش داده که این یک مینی سریال خواهد بود و نمایندگان راسل با شبکه های مختلف در حال مذاکره برای جذب سرمایه لازم هستند.

اما وب سایت ددلاین اطلاعات بیشتری درباره این پروژه ارائه داده و نوشته که این سریال یک تریلر پلیسی-جنایی خواهد بود که داستانش در دهه ۱۹۹۰ می گذرد.

این سریال که هنوز عنوانی هم ندارد، شاهد حضور رابرت دنیرو خواهد بود که پیش از این دو بار با راسل در فیلم های «دفترچه امیدبخش» و «جوی» همکاری کرده است. او برای فیلم اول نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

دنیرو در تلویزیون به عنوان بازیگر مهمان سریال های ۳۰ Rock و «سیاهی لشکرها» حاضر بوده و به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال «درباره پسر» شبکه ان بی سی هم فعالیت مکرده است. او همچنین قرار است در سریال شبکه اچ بی او با نام «جادوگر دروغ ها» نقش برنی مداف را بازی کند.

جولین مور هم در سال های اخیر برای بازی در فیلم تلویزیونی «تغییر بازی» که در آن نقش سارا پیلین را بازی می کرد، جایزه امی برد.

در سال های اخیر صحبت از پروژه های مختلف دیوید او راسل برای شبکه های تلویزیونی بوده است، اما مشخص است که تمرکز او بیشتر بر فعالیت در سینما بوده است. هرچند که مانند سایر کارگردانان موفق سینما تلویزیون برای او هم فرصتی برای نمایش توانایی هاست.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود