تنها ۲۴ درصد بلیت‌ها فروخته شد

تنها ۲۴ درصد بلیت‌ها فروخته شد

رقابت های المپیک ۲۰۱۶ ریو چند روز پیش تمام شد و حدود ۲ هفته دیگر نیز مسابقات پارالمپیک در این شهر زیبای برزیل آغاز خواهد شد اما یک مشکل که در المپیک نیز وجود داشت؛ مسئولین برگزاری رقابت ها را نگران کرده است.

در حالی که تقریبا ۱۴ روز دیگر مسابقات پارالمپیک آغاز می شود، مسئولان برگزاری رقابت ها اعلام کرده اند که ۷۶ درصد از بلیت های تماشای رقابت ها هنوز به فروش نرفته است و این مسئله ای نگران کننده به شمار می رود. در بازی های المپیک نیز صندلی های خالی زیادی به چشم می آمد که یک رکورد را برای تمام ادوار المپیک به نام خود ثبت کرد؛ کم تماشاگرترین دوره.

شاید بعد مسافت برزیل نسبت به سایر کشورهای جهان این مسئله را بوجود آورده که کسی میل و رغبتی برای حضور در بزرگترین کشور لاتین زبان را ندارد. از طرفی نا امنی در برزیل و بخصوص در ریو بیداد می کند. در طول برگزاری رقابت ها بارها و بارها در اخبار شنیدیم که دزدی و گروگان گیری در نزدیک یا در خود دهکده بازی ها انجام شده که همین مورد باعث می شود دیگر کسی جرات نکند پایش را به برزیل یا حداقل ریو بگذارد.

همین اتفاقات منجر شد که پس از پایان دوره سی و یکم المپیک دیگر کسی علاقه ای به تماشای مسابقات پارالمپیک نداشته باشد و در ۲ هفته مانده به آغاز بازی ها تنها ۲۴ درصد بلیت ها یا به طور دقیق تر ۴۸۶ هزار عدد از ۲ میلیون بلیت موجود توسط تماشاگران خریداری شده باشد.

بدون نظر

ورود