اسطوره فوتبال جهان در قاب سلفی

اسطوره فوتبال جهان در قاب سلفی

روزیاتو: سرویس چهره های پرتال روزیاتو در طول هفته، نگاهی دارد به زندگی دیجیتالی سلبریتی های عالم هنر و ورزش و سیاست ایران و جهان تا رویدادهای مختلف این افراد شاخص را از قاب تصاویر سلفی مرور کند. امروز، به سراغ اسطوره فوتبال جهان و باشگاه بارسلونای اسپانیا رفتیم تا ببینیم لیونل مسی در قاب سلفی با چه کسانی عکس گرفته است. با ما همراه باشید.

شاید یکی از معدود افراد خیلی مشهور در دنیا که هر قشر و سن و ملیتی او را بشناسند، جادوگر مستطیل سبز، مردی از دیار مارادونا و فوق ستاره ای از کهکشانی های بارسلونا هست که در یک دهه اخیر، میلیاردها عاشق فوتبال را در سراسر گیتی، محسور تکنیک خود کرده است. لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی دنیای امروز فوتبال، تنها یک فوتبالیست نیست و به زعم بسیاری از بزرگان فوتبال، هنرمند مستطیل سبز لقب دارد. هنرمندی که جلوه جدیدی از فوتبال ناب و زیبا و کم خشونت را در معرض دید میلیاردها بیننده تلویزیونی در دنیا قرار داده است. هنر مسی را در نیم قرن اخیر شاهد نبودیم و مشخص نیست که پس از عصر مسی، دوباره مسی دیگری بتواند متولد شود یا خیر. دوران پسا مسی، قطعا روی فوتبال بارسلونا هم تاثیر خواهد گذاشت. اما به هر حال، مسی این روزها در اوج شهرت هست و صفحه شخصی ایشان در شبکه اجتماعی اینستاگرام، هر از چند گاهی به روز رسانی می شود.

1-w600-h600

(تصویری سلفی لیونل مسی با کوبی برایانت، بازیگر تیم بسکتبال Los Angeles Lakers در استانبول ترکیه)

مسی توانسته با تنها ۱۵۰ پست، بیش از ۳۹ میلیون مخاطب را کسب کرده که در مقابل ۶۰ میلیون مخاطب کیم کارداشیان با ۳۴۰۰ پست، رکورد قابل تاملی به شمار می رود. سلفی های مسی، یک بار هم جنجالی شد. دو ماه پیش، در جریان سفر مسی به دوبی، یه افسر پلیس ۲۶ ساله به جرم سلفی گرفتن با گذرنامه لیونل مسی، به چند ماه حبس محکوم شد. موضوعی که بازتاب جهانی پیدا کرد.

2-w600-h600

(گزارش نشریه Mirror از محکومیت پلیس جوان دوبی در جریان سلفی گرفتن با گذرنامه لیونل مسی)

به هر حال، کم تر فوتبالیستی در دنیا سراغ داریم که چنین عددی از follower‌ ها، به دنبال نظرات و تصاویری از زندگی خصوصی و فوتبالی آن باشند. البته مسی نیز تلاش می کند هر از گاهی، تصاویری از مراسماتی که می رود را در اینستاگرام منتشر کند تا دوستانش ببینند و نظر بدهند. وی مسی مانند کیم کارداشیان و تیلور سویفت، معتاد سلفی بازی و اینستا بازی نیست.

3-w600-h600

(لیونل مسی،همسر و دو فرزندش در کنار درخت کریسمس ۲۰۱۶)

 

چند ماه پیش که فروشگاهی در بارسلونا، محصولاتی از لیونل مسی را عرضه میکرد که با صف طویلی روبروی خود مواجه شد و مشتریان برای خرید یک جفت کفش مسی با شماره ۱۰/۱۰، صف کشیده بودند. این قضیه دست مایه تصویر لیونل مسی در صفحه اش شد. مسی، باسلونا و مغازه آدیداس و . . .

4-w600-h600

(تصویر صف طولانی برای خرید کفش مسی ۱۰/۱۰ در بارسلونا- اکتبر ۲۰۱۵)

5-w600-h600

(سلفی لیونل مسی در تکریم عمل خیرانه اهدای عضو برای سازمان برزیلی اهدای عضو ABTO)

6-w600-h600

(سلفی لیونل مسی با نیمار- مهاجم برزیلی باشگاه بارسلونا اسپانیا)

7-w600-h600

(سلفی لیونل مسی خندان در یک کوه پیمایی سرد زمستانی )

8-w600-h600

(سلفی لیونل مسی با امارت سنت باسیل روسیه در زمستان سرد)

9-w600-h600

(این هم بازتاب سلفی سنت باسیلی لیونل مسی در گوشی دوستان)

10-w600-h600

(سلفی دشوم براون، بازیکن تیم فوتبال جامائییکا با لیونل مسی- پس از بازی)

11-w600-h600

(سلفی لیونل مسی در مراسم توپ طلای اروپا)

12-w600-h600

(سلفی نیمار با لیونل مسی پس از پیروزی بارسلونا )

13-w600-h600

(سلفی لیونل مسی با هم تیمی های بارسلونا در رختکن )

14-w600-h600

(سلفی خندان و پر ژست لیونل مسی با همسر و فرزندش- ۲۰۱۴)

15-w600-h600

(سلفی لیونل مسی و همسرش در خانه بارسلونا)

16-w600-h600

(سلفی لیونل مسی و هم تیمی های بارسلونا در داخل کابین هواپیما)

17-w600-h600

(سلفی لیونل مسی و همسر خندان در یک مهمانی خصوصی)

18-w600-h600

(سلفی لیونل مسی، همسر و فرزند همیشه خندان روی کاناپه خانه شخصی در اسپانیا)

19-w600-h600

(سلفی لیونل مسی و همسر و همان پسر خندان در داخل خودرو)

20-w600-h600

(لیونل مسی، سوئارز و نیمار در سلفی بسیار جدید – فوریه ۲۰۱۶)

 

درواقع موج جهانی سلفی بازی در شبکه های اجتماعی، تنها هنرمندان و ستاره های پرده نقره ای را با خود همراه نکرده، بلکه به مستطیل سبز هم کشیده شده و هر روز، موجی از سلفی های بزرگان ورزش دنیا در اینترنت به اشتراک گذاشته می شود که مسی هم از آن دسته افراد است. شاید به توان گفت که: سلفی، همان پیام است! گفتنی است، لیونل مسی فوتبالیست حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را از آن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد.

21-w600-h600

(تصویری از فعالیت های تبلیغاتی لیونل مسی با برندهای مطرح جهان)

وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سالهای ۲۰۱۱٬۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ تکمیل کرد. او در سال ۲۰۱۱ عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را دریافت کرد. مسی در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابت‌ها شد. لئو در سن ۲۵ سالگی جوان‌ترین بازیکن تاریخ رقابت‌های لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند؛ از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند باهوش‌ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد.وی در تبلیغات زیادی ایفای نقش کرده که ۱۲ مورد از برترین آن ها، در ویدئو زیر مشاهده کنید

https://www.youtube.com/watch?v=LJse02__KLs

لیونل مسی را می توانید در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/leomessi دنبال کنید. مسی، علاوه بر هنرمندی در مستطیل سبز فوتبال، در بیرون زمین نیز، هنرمندی هایی دارد که با کارهای خیریه و دوستانه و کمک به کودکان و به خصوص کودکان جنگ زده در سراسر دنیا از طریق بنیاد خیریه خودش، هدایت می کند.

22-w600-h600

(صفحه شخصی لیونل مسی در اینستاگرام با ۳۹ میلیون مخاطب)

امضای توپ و پیراهن و ارسال آن به کودکان جنگ زده و بی خانمان که عاشق او هستند، یکی از متداول ترین کارهایی هست که مسی در سال های اخیر انجام داده است. البته کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید هم در این حوزه، فعالیتی کم تر از مسی ندارد و دستش در کار همواره بوده است.

سایت بنیاد خیریه لیونل مسی نیز در آدرس www.fundacionleomessi.org در دسترس هست. درباره فعالیت های خیرخواهانه لیونل مسی و هم چنین فعالیت های تبلیغاتی ایشان، در روزهای آینده، گزارشاتی ارائه خواهیم کرد.

23-w600-h600

(تصویر ایندکس سایت بینیاد خیریه لیونل مسی)

سلبریتی های دنیا را از قاب سلفی، با سرویس چهره های پرتال روزیاتو دنبال کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود