در پرسپولیس کسی آنها را تحویل نمی گیرد

در پرسپولیس کسی آنها را تحویل نمی گیرد

در ایام تعطیلی لیگ بواسطه بازی های ملی تیم ها می کوشند با برگزاری بازی های دوستانه شرایط آمادگی خود را حفظ کنند. در همین راستا پرسپولیس چندی پیش در یک بازی دوستانه موفق شد شهرداری همدان را دو بر صفر شکست بدهد. شگفت‌انگیزترین نکته این بازی، گلزنی مهاجم اوکراینی سرخپوشان بود. پریموف که از بدو حضورش در تمرینات پرسپولیس انتقادات زیادی بابت نحوه حضورش، وزنش و شرایط بدنی‌اش شده بود در این دو بازی دوستانه موفق شد دو گل برای پرسپولیس به ثمر برساند.

پلیانسکی توپ را ارسال کرد و پریموف هم آن را به تور چسباند تا زوجی که جذب آنها بیشترین فشار ممکن را متوجه کادرفنی و مدیریتی پرسپولیس کرده بود، حداقل در یک بازی تدارکاتی نمایش خوبی داشته باشند. در شادی بعد از دو گلی که پریموف در این دو بازی دوستانه زد اما یک نکته منفی وجود داشت. نکته‌ای که با مقایسه گل حسین ماهینی و گل پریموف واضح‌تر مشخص می‌شود. بازیکنان این تیم برای شادی دسته‌جمعی بین پریموف و حسین ماهینی تبعیض قابل توجهی قائل شده‌اند.

ساسان انصاری ولادیمیر پرموف

ماهینی که گل اول بازی را اواخر نیمه اول به ثمر رساند، با استقبال گسترده همبازیانش مواجه شد. تقریبا همه بازیکنان حاضر در زمین به سمت این مدافع کناری آمدند و حسابی او را تحویل گرفتند اما پریموف بعد از گلزنی فقط با تبریک ساسان انصاری مواجه شد! بعد از ساسان با کمی مکث، پلیانسکی هم خودش را به هموطنش رساند و به او تبریک گفت، اما از دیگر بازیکنان پرسپولیس خبری نبود.

این اتفاقی است که پیش از این هم در مورد دیگر بازیکنان خارجی از جمله بن‌ستون هم افتاده بود. اتفاقاتی که در نهایت در کنار مسائل دیگر این بازیکن را از نظر شرایط روحی و روانی به هم ریخت و در آخرهم به جدایی او انجامید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود