تغییر سلیقه مردان در سال های اخیر و استفاده از کیف های زنانه

ساک های دستی به کیف محبوب مردان تبدیل شده اند

تغییر سلیقه مردان در سال های اخیر و استفاده از کیف های زنانه

تا چندین سال پیش مردها فقط از کیف های سامسونت یا چرمی بزرگ استفاده می کردند تا تمامی ابزار و وسایل موردنیاز بیزینسشان را به صورت بسیار منظم در بخش های تعیین شده در این گونه کیف ها قرار دهند. اما گویا دوران این وسایل شخصی به پایان رسیده و از سامسونت های بزرگ و جاگیر اثری باقی نمانده است.

به زبانی دیگر باید گفت که سلیقه جهانی در سال های اخیر با تحولات بسیاری همراه بوده به گونه ای که در حال حاضر آقایان از انواع کیف و ساک هایی استفاده می کنند که زمانی فقط مختص خانم ها بود.

در همین راستا، بد نیست به گزارش تحلیلگران موسسه آمارگیری NPD Group نیز استناد کنیم که در نتیجه بررسی هایشان در سال ۲۰۱۴، مشخص شد که میزان فروش ساک های دستی زنانه حدود ۵ درصد کاهش داشته و این در حالیست که نمونه های مردانه همین وسیله شخصی با ۱۱ درصد افزایش تقاضا مواجه بوده است.

همچنین جا دارد اشاره کنیم که بازار کیف مردانه در حال حاضر ارزشی معادل ۲.۳ میلیارد دلار در بازار جهانی را به خود اختصاص داده.

12TOTES-TRIPTYCH-master768

«مارشال کوهن»، یکی از تحلیلگران موسسه یادشده در رابطه با گرایش جدیدی که در میان مردان رواج یافته اظهار داشته: «در دنیای کنونی همه افراد، فارغ از جنسیت، به کیف های بزرگی نیاز دارند تا تمامی وسایل و دیوایس های خود را در آنها جای داده و بتوانند به راحتی آنها را حمل نمایند»

کلید، کیف پول، آدامس، کارت های اعتباری، کارت های مترو، تلفن، هدفون، کتاب، تبلت و … مواردی هستند که بیشتر مردان برای حمل آنها به وسیله ای با حجم بزرگ نیاز دارند. با توجه به این نیاز، برندهای مشهور تولیدکننده کیف در جهان در سال های اخیر به طراحی و عرضه ساک های دستی مردان  اقدام نموده اند. از جمله پیشگامان این حوزه نیز می توان به مارک های Filson و همچنین Herschel اشاره کرد که در میان مشتریان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

منبع: businessinsider
بدون نظر

ورود