اگر عناصر بی جان هم فکر می کردند دنیا چه شکلی می شد؟

تصویرسازی های خلاقانه که به خوراکی ها توان فکر کردن بخشیده

اگر عناصر بی جان هم فکر می کردند دنیا چه شکلی می شد؟

تا الان فکر کردید که یک دونات گاز زده اگر بخواهد با خودش فکر کند، چه جملاتی در ذهنش نقش می بندد؟ یا یک آووکادوی دو نیم شده در مورد خودش چه نظری دارد؟

اینها تفکراتی است که در دنیای فانتزی و خیال در ذهن آدم مجسم می شوند و اتفاقا باعث می گردند تا دنیای خشنی که در واقعیت با آن مواجه هستیم، تا اندازه زیادی شاد و سرگرم کننده به نظر برسد. در همین راستا، تصویرساز مبتکری به نام «شرلی کلمنتس» از عناصر بی جان عکاسی نموده و با افزودن خطوط اضافه و نوشته های جالب، آنها را به موجودات جالب توجهی که توانایی اندیشیدن دارند، تبدیل کرده است. مثل عکس بالا که آووکادو با خودش دارد فکر می کند که: «من فکر می کنم که خیلی تو خالی ام.»

مجموعه آثار این هنرمند با نام «خطوط دنیای واقعی» منتشر شده و به واسطه آن می توانید در تصاویر ذهنی خود، احساسات درونی عناصر پیرامون زندگی خود را درک نموده و از آنها آگاه شوید.

لازم به ذکر است که این پروژه در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده و به ادعای کلمنتس، هدف از گردآوری آن نیز، بخشیدن حالت سرگرمی به عکس های عادی و اعمال خلاقیت روی آنهاست تا انسان ها نگاهی فانتزی به دنیای پیرامون خود داشته باشند.

در ادامه می توانید برخی از عکس های این مجموعه را مشاهده نمایید. با روزیاتو همراه باشید.

1

نمی دونم چرا این بلا رو سر من آوردی!

2

کمکم کنید!

3

من انتخاب شدم. باید ازتون خداحافظی کنم دوستان، دارم می رم یک جای بهتر

4

5

پسر چندبار باید بهت بگم که اتاقتو مرتب کن؟

6

+دوباره نه دِرِک

-مردم چشم دیدن موفقیت منو ندارن

7

8

از کارم متنفرم

9

(اسم کتاب: کاکتوس)

10

-بیا دوباره انجامش بدیم!

+نه

11

سلام خانم ها

منبع: mymodernmet
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود