تلاش برگر کینگ برای تغییر نام زنیت روسیه به «زنیت برگر کینگ»

تلاش برگر کینگ برای تغییر نام زنیت روسیه به «زنیت برگر کینگ»

«زنیت سن پترزبورگ» (Zenit St Petersburg) باشگاه نامدار فوتبال روسیه با پیشنهاد جالبی از سوی «برگر کینگ» (Burger King) مواجه شده. این برند مشهور از باشگاه روسی خواسته تا در ازای دریافت ۵.۷ میلیون پوند، نام خود را به «زنیت برگر کینگ» تغییر دهد.

ظاهرا نامه رسمی این پیشنهاد به دست باشگاه روسی رسیده است. زنیت سن پترزبورگ که این فصل در مسابقات لیگ اروپا حضور دارد، می تواند گزینه تبلیغاتی مناسبی برای فست فود پرآوازه آمریکایی باشد.

با وجود وسوسه انگیز بودن این پیشنهاد، باشگاه روسی آن را رد نموده و به نظر می رسد قصد انجام چنین کاری را در آینده نزدیک ندارد. کاربران شبکه های اجتماعی در این رابطه حدس و گمان های مختلفی از جمله ارائه همبرگرهای رایگان برای اعضای باشگاه را مطرح کرده اند.

Screenshot (39)-w600

نویسنده ای فوتبالی به نام «اِستِفانو کونفورتی» (Stefano Conforti) روز جمعه این خبر را همراه با تصویر نامه ارسال شده در حساب توییتر خود منتشر ساخته. این نامه هنوز مورد تایید رسمی باشگاه زنیت قرار نگرفته است. با این حال هر گونه تغییر در نام باشگاه، قبل از اجرایی شدن باید با گرفتن اجازه از اتحادیه فوتبال روسیه همراه شود.

«آسِم عَلام» (Assem Allam) رئیس باشگاه «هال سیتی» (Hull City) انگلیس سعی داشت نام باشگاه را به «هال سیتی تایگرز» تغییر دهد اما با مخالفت اتحادیه فوتبال این کشور رو به رو شد. این گونه تغییر نام ها در فوتبال اروپا بی سابقه نیست. به عنوان مثال، نام شرکت ردبول در باشگاه های «لایپزیگ» (Leipzig) آلمان و «سالزبورگ» (Salzburg) اتریش گنجانده شده است.

منبع: indipendent
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود