با Prepd Pack آشنا شوید؛ ظرف غذای خاص با طراحی عالی [تماشا کنید]

برای پخت غذا از اپ ظرف غذایتان کمک بگیرید

با Prepd Pack آشنا شوید؛ ظرف غذای خاص با طراحی عالی [تماشا کنید]

یکی از بدی های غذا خوردن در محل کار این است که عموما آدم حوصله اش نمی گیرد چاشنی ها و مخلفات کناریِ غذای اصلی را با خودش به شرکت ببرد زیرا در این حالت باید چندین ظرف مجزا همراهش باشد.

اما خوشبختانه یک مبتکر آسیایی به نام «کریس پلیس» نوعی ظرف غذای کاربردی طراحی نموده که علاوه بر جادار و زیبا بودن، اپلیکیشن مخصوصی نیز دارد که در تهیه انواع خوراکی های سالم و تعیین ارزش غذایی مواد گوناگون، به کاربر راهنمایی می رساند.

1-w900

در مورد Prepd Pack باید گفت که بخش بیرونی آن از بامبو تهیه گشته و فضای داخلی اش همانند دیگر ظرف های غذایی است که در بازار شاهد آنها هستیم. درون باکس موردبحث، یک عدد قاشق، چنگال و کارد نقره با خاصیت آهنربایی و همچنین ۴ ظرف در دار در اندازه های گوناگون گنجانده شده.

6-w900

اپلیکیشن اختصاصی این محصول همانند دیگر اپ های مربوط به تغذیه، اطلاعاتی همانند میزان کالری، کربوهیدرات، چربی، ارزش غذایی و … موادی که انتخاب می کنید را در اختیارتان قرار می دهد. بعلاوه، بر اساس اندازه ظرفی که کاربر برگزیده، فهرستی از انواع دستورهای پخت برایش ارائه می گردد تا بنا به سلیقه شخصی خود، یکی را انتخاب و از دردسرهای اینکه چه غذایی بپزد، خلاص گردد.

3-w900

4-w900

با دستورات غذایی موجود در اپلیکیشن یاد شده، می توانید برای تمامی روزهای کاری در طول یک هفته ایده داشته باشید.

5-w900

در آخر هم اشاره کنیم که به لطف طراحی کامپکت و وجود چندین ظرف مجزا در اندازه های گوناگون در یک بسته بندی جمع‌وجور و قابل حمل، این امکان را خواهید داشت تا دسر، سالاد، ماست، ترشی یا هر نوع خوراکی جانبی دیگر را نیز در کنار غذای خود داشته و از صرف ناهار در محل کار لذت ببرید.

8-w900

این طرح نخستین بار در زمستان سال پیش در وب سایت جمع سپاری کیک استارتر قرار داده شده بود تا بودجه لازم برای تولید انبوهش گردآوری گردد و جالب اینجاست که در عرض فقط دو روز، ۱۰۰ هزار دلار پول به آن کمک شد که سه برابر بیشتر از هدف اولیه ساخت این ظرف محسوب می گشت.

در حال حاضر این جعبه با قیمت ۷۰ دلار در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

منبع: techinsider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود