وقتی سگ ها نقاش می شوند [تماشا کنید]

بولداگی که با پنجه هایش نقاشی می کند

وقتی سگ ها نقاش می شوند [تماشا کنید]

سگ ها از جمله حیوانات محبوب خانگی محسوب می گردند که به موجب وفاداری به صاحبانشان جایگاه ویژه ای در میان انسان ها به دست آورده اند.

این چهارپای دوست داشتنی، علاوه بر مورد یاد شده هوش و قدرت یادگیری بالایی نیز دارد. به همین خاطر افرادی که سگ نگهداری می کنند، با اشراف بر این امر همیشه سعی دارند تا به حیوان خانگی خود هنرهای منحصربه فردی را آموزش دهند.

احتمالا، ویدئوهایی که در این زمینه در شبکه های اجتماعی یا اپ های پیام رسان منتشر و به اشتراک گذاشته می شوند را دیده اید که مثلا سگی در حال تکرار واژه هاست، یا سگی دیگر همانند یک انسان می تواند پیانو بنوازد.

تمامی این تصاویر نمایشگر هوش بالای این حیوان هستند. در همین راستا، شاید بد نباشد بدانید که دایره هنرهای این موجودات به همین موارد ختم نشده و به تازگی وارد عرصه نقاشی نیز شده اند.

بر اساس ویدئویی که در ادامه می توانید مشاهده کنید، موسسه هنری «یک نقاش مشهور» از یک سگ بولداگ فرانسوی دعوت نمود تا در استودیوی آنها حاضر گشته و با کمک آنها به نقاشی بپردازد. تیم هنری موردبحث، طرح نقاشی موردنظر را کشیده و بولداگ هنرمند نیز با پنجه های خود به رنگ آمیزی آنها پرداخته.

با روزیاتو همراه باشید.

منبع: iheartdogs
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود