هم نشینی با هیولاها در مترو؛ مجموعه آثار هنری جالبی که توسط آیپد خلق شده اند

خالق دودِل های متروی آمریکا

هم نشینی با هیولاها در مترو؛ مجموعه آثار هنری جالبی که توسط آیپد خلق شده اند

سفرهای داخل شهری با مترو یکی از بهترین گزینه ها برای طی نمودن مسافت های پرترافیک و شلوغ محسوب می گردد. اما با اینکه نشستن در قطارهای زیرزمینی و رسیدن به مقصد در کوتاه ترین زمان ممکن، بدون دود و ترافیک بسیار عالیست، اما معایب خود را نیز دارد. از جمله می توان به کسالت بار بودن مسیر اشاره نمود.

همین مساله موجب شده تا یک هنرمند آمریکایی به نام «بن روبین» که هر روز مسیر رفت و برگشت از خانه به محل کارش را با مترو طی می کند برای ایجاد تنوع، ابتکاری به خرج داده و به موجب آن به عنوان خالق دودِل های مترو شناخته شود.

داستان از این قرار است که وی نخستین بار هنگامی که بیکار روی صندلی قطار نشسته و پنجره را نگاه می کرده تصمیم می گیرد با آیپد خود عکس گرفته و روی صندلی های خالی، شخصیت های خیالی ترسیم نماید.

پس از پایان نقاشی، وقتی متوجه جالب و خنده دار بودن این کار می شود، آن را هر روز تکرار کرده و آنها را در یک صفحه اینستاگرام با نام Subway Doodle با دوستانش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرامی یاد شده در حال حاضر بیش از ۱۶هزار فالوئر دارد.

به ادعای خود روبین، برخی از این نقاشی ها ۲ تا ۴ ساعت از وقت وی را صرف خود نموده اند. او همچنین بیان داشته که این طرح ها را در مترو، رختخواب و هنگام تماشای تلویزیون ترسیم می کند.

در آخر نیز اشاره کنیم که روبین نقاشی کردن را از سن ۶ سالگی آغاز نموده است. در ادامه می توانید برخی از هنرنمایی های وی را مشاهده کنید.

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11-w640

12-w640

13-w640

14-w640

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود