از سلفی وین رونی با پله تا دریا نوردی های کریس رونالدو

از سلفی وین رونی با پله تا دریا نوردی های کریس رونالدو

گشتی در اینستاگرام ستاره های معروف دنیای ورزش، موسیقی، سینما و سیاست، یکی از فعالیت های روزانه سرویس چهره های پرتال روزیاتو هست تا همواره مخاطبان پرتال، آخرین خبر ها از سبک زندگی دیجیتالی سلبریتی های روزگار ما را در اختیار داشته باشند.

لیونل مسی

2-w900-h600

 فوق ستاره باشگاه فوتبال بارسلونا یکی از پر بیننده ترین صفحات در اینستاگرام را در اختیار دارد و اخیرا شمار فالوور هایش از مرز چهل و چهار میلیون نفر فراتر رفت. مسی تنها با صد و شصت و پنج پست توانسته در ردیف ۵۰ صفحه پر بیننده اینترنت شود.

نیمار

3-w900-h600

نیمار، هم تیمی مسی و مهاجم تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا هست که یکی از سلفی باز ترین ستاره های اینستاگرام محسوب می شود و از وی می توان کیم کارداشیان سلفی باز ورزشی ها نام برد. نیمار بخشی از زندگی روزانه اش را در اینستا صرف می کند. این ستاره اینستا باز برزیلی، تا کنون سه هزار و سیصد و پنجاه و دو پست از خود در اینستا منتشر کرده و بیش از پنجاه میلیون مخاطب دارد. جدید ترین تصویر آقای سلفی باز، بار دیگر به سلفی ایشان با یک دوست عینگی اشاره دارد و زیر آن نوشت: my partner

کریس رونالدو

4-w900-h600

(تصویر کریس رونالدو در حال قایق سواری در اسپانیا)

 پر افتخار ترین بازیکن فوتبال جهان در چند سال اخیر، در اینستاگران فعالیت زیادی دارد. وی را باید یکی از معروف ترین چهره ها در سرزمین دیجیتالی اینستاگرام دانست. کریس رونالدو، فوق ستاره باشگاه کهکشانی رئال مادرید اسپانیا، امروز شصت میلیون مخاطب دارد و بیش از هزار و یک صد پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. تصویر جدید ایشان پس از قهرمانی در جام قهرمانان اروپا ۲۰۱۶، به تصویری در کنار ساحل اختصاص یافته است. در زیر،‌تصویر یک سلفی تاریخی در یک شب تاریخی را اسپانیا و در مادرید مشاهده می کنید که جشن یازدهمین قهرمانی رئال را نشان می دهد.

5-w900-h600

(سلفی کریس رونالدو و هم تیمی با هواداران رئال در شهر مادرید اسپانیا در شب قهرمانی در چمپیونز لیگ )

 

مایلی سایروس

7-w900-h600

نامی آشنا برای عاشقان موسیقی و هنر و به خصوص معتادان اینستاگردی. مایلی سایروس، خواننده و هنرپیشه و ترانه نویس آمریکایی بیست و شش ساله، سلبریتی معروف و عضو باشگاه سلبریتی های میلیونر زیر ۳۰ سال محسوب می شود. مایلی، یکی از پر پست نویس ترین سلبریتی های اینستاگرام است که بیش از پنچ هزار و پانصد پست در اینستاگرام منتشر کرده و قریب به چهل و نه میلیون مخاطب دارد. جدید ترین تصویرش را به حضور در یکی از کنسرت هایش اختصاص داده است که با لباسی سراسر مشگی آواز می خواند.

وی چندی پیش در یکی از برنامه های NBC با پوشش صورتی رنگ خود ظاهر شد که با استقبال مخاطبانش همراه گشت.

8-w900-h600

(حضور مایلی سایروس در برنامه تلویزیونی جیمی فالون)

 جاستین تیمبرلیک

9-w900-h600

جاستین تیمبر لیک، یکی دیگر از سلبریتی های اینستاگرام هست که در زمینه خواننده گی و هنرپیشه گی فعالیت دارد. جدید ترین تصویر اینستاگرام آقای جاستین جنجالی را در بالا مشاهده می کنید. تصویری از پوشش سفید رنگ آقای جاستین در یکی از کلیپ های ویدئویی و هم چنین تصویر از پشت ایشان در یکی از کنسرت ها، جدید ترین پست های تیمبر لیک را شامل شده است. جاستین با بیست و نه میلیون مخاطب را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/justintimberlake/?hl=en دنبال کنید.

 

ریحانا

11-w900-h600

ریحانا، خواننده سرشناس این روز های دنیای جذاب استیج  ها، حضور فعالی در اینستاگرام دارد و اخیرا سفیر تبلیغاتی DIOR و محصولات عینک ان شده است. تصویر تبلیغاتی از ریحانا را با این عینگ مشاهده می کنید. برای آگاهی از فعالیت های تبلیغاتی ریحانا با این برند معروف به هشتگ RIHANNADIOR مراجعه کنید. اینستاگرام خاص ریحانا را در نشانی https://www.instagram.com/badgalriri/?hl=en دنبال کنید. تصویری که با بیش از هفت هزار کامنت هم همراه شده است.

ابراهمیوویچ

12-w900-h600

 زلاتان ابراهیموویچ، معروف ترین بازیکن سوئدی در لیگ اروپا، این روز ها موفقیت هایی را با تیم پاری سن ژرمن فرانسه کسب کرده است. زلاتان اخیرا از برند ادکلن خود رونمایی کرده است و اطلاعات بیش تر در سایت A-Z.COM در دسترس هست. وی در جدید ترین پست خود، از پخش مستقیم مراسمی نهاری خبر داده است که در پرتال  facebook.com/azsportswear قابل مشاهده است. گفتنی است، در این مراسم از برند های تحت نام زلاتان ابراهمییمویچ رونمایی شد که در روز های آینده بیش تر از ان خواهیم گفت.

 جرارد پیکه

13-w900-h600

پیکه، کاپیتان بارسلونا، این روز ها در اینستا تقریبا فعال هست. پیکه با هشت میلیون مخاطب همراه هست و جدید ترین پست در اینستاگرام را به یک ویدئو اختصاص داده است که جالب توجه هست. ویدئوی تبلیغاتی با برند بکو.

مسعود اوزیل

14-w900-h600

اوزیل که اخیرا در مراسم حج عمره با لباس احرام دیده شده است، جدیدترین پستش را به دیدار چند دوست در یکی از شهر های سوییس اختصاص داده است.

اوزیل هفت میلیون فالوور دارد.

15-w900-h600

(تصویر مسعود اوزیل در مراسم حج چند هفته پیش)

وین رونی

16-w900-h600

ستاره این روز های شیاطین سرخ (منچستر یونایتد) فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد. وی جدید ترین پست خود را به حضور در یک موسسه خیریه  The Honeypot Children’s Charity! )(و عکس گرفتن با شماری از کودکان تحت پوشش این مجموعه اختصاص داده است که با همراهی هم باشگاهی هایش نیز مواجه شده است. آقای رونی گویا دستی بر خواننده گی هم دارد و اخیرا در مراسمی در این مجموعه خیریه نیز خوانده است! این عکس فوق ستاره منچستری ها با هشتگ lionsandroses همراه شده بود. گفتنی است، چند روز پیش نیز سلفی جذابی از آقای رونی در کنار پله، اسطوره فوتبال برزیل و جهان منتشر شد.

16-w900-h600

جنیفر لوپز

18-w900-h600 جینفر لوپز که در دنیای مد و لباس او را با برند JLO می شناسند، در اینستا فعالیت زیادی دارد و از سلبریتی های این عرصه به شمار می رود. جدید ترین پست خانم جنیفر به ماساژ دخترش بر روی پیشانی اش اختصاص دارد که گویا دقیاقی قبل از حضور ایشان در یک برنامه تلویزیونی است. headmassage به عنوان یکی از هشتگ های این تصویر مغرفی شد. جنیفر بیش از چهل و پنج میلیون مخاطب دارد/

شکیرا

19-w900-h600

شکیرا، همسر جرارد پیکه کاپیتان آبی اناری پوشان بارسلونا اسپانیا، خواننده مطرح این روز های دنیای اسیتج هست که اخیرا به کلمبیا رفته و با پیراهن ورزشی عکس گرفته است. شکیرا بیست میلیون فالوور دارد.

تیلور سویفت

 20-w900-h600

تیلور سویفت، خواننده مطرح آمریکایی که عاشق اینستاگرام و سلفی بازی با ادا و شکلک های بسیار است، این روز ها فعالیت زیادی در اینستا دارد. تیلور بیش از ۸۰ میلیون فالوور دارد و یکی از ۵ صفحه پر بیننده اینستاگرام به ایشان اختصاص دارد. در جدید ترین تصویر، تیلور را با گردن بند جذاب یقه ای مشاهده می کنیم.

 ادل

21-w900-h600

خواننده معروف این روز ها، ۱۲ میلیون فالورر دارد و هیچ صفحه ای هم در اینستاگرام فالو نکرده است. وی خیلی فعال نیست اما پست هایش با مخاطب زیادی مواجه می شود. تصویر جدیدش، به حضور ایشان در یکی از کنسرت ها و اجراهای جالبش اختصاص یافته است.

 بیانسه

22-w900-h600

بیانسه، خواننده و بازیگر سرشناس هالیوود که از طرفداران باراک اوباما، رییس جمهور وقت آمریکا نیز محسوب می شود، بیش از هفتاد و سه میلیون فالوور دارد. وی در جدید ترین پستش، تصویری از خود و یکی از دوستان سیاه پوست را به اشتراک گذاشت اما توضیحی درباره این عکس نداد! این عکس ۱ میلیون فالوور کسب کرد.

بیانسه را در https://www.instagram.com/beyonce/?hl=en دنبال کنید.

 سلنا گومز

 23-w900-h600

 سلنا گومز، خواننده جوان آمریکایی این روز ها در اینستگرام حضور فعالی دارد و تینجیرهای اینستاگرام،مخاطب پر و پا قرص ایشان هستند. سلنا گومز، بیش از هشتاد میلیون فالور دارد و پست اخیرش را به لحظه دریافت لباس جدیدش برای شرکت در کنسرت روز های آینده اختصاص داده است. وی در حالی که روی کاناپه مشغول چیپس خوردن است، با دیدن این لباس شگفت زده شد.

24-w900-h600

(تصویر سلفی جدید سلنا گومز روبروی آینه در شهر تورنتو کانادا)

 جاستین بیبر

25-w900-h600

جاستین ببر ، خواننده جوان کانادایی که روزگاری از دوستان نزدیک سلنا گومز به شمار می رفت، یکی از فعال ترین صفحات سلبریتی ها در اینستاگرام را در اختیار دارد. جاستین که حدیود ۷۰ میلیون فالور دارد، جدید ترین پست خود در اینستاگرام را به تصویر چرخبال شخصی اش اختصاص داد. جاستین مخاطبان نوجوان بسیاری دارد. وی تا کنون از خود سه هزار و پانصد عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 لیدی گاگا

27-w900-h600

لیدی گاگا،خواننده و ترانه نویس معروف و جنجالی این روز های دنیای استیج، اخیرا جدید ترین پست خود در اینستاگرام را به دنیای موتور سواری اختصاص داده است. وی به یکی از پیست های موتور سواری سرعت در آمریکا رفته و با پوشیدن لباس خاص موتور سوار ها با اعضای یک تیم موتور سواری عکس گرفته است. لیدی گاگا بیش از ۱۷ میلیون فالور دارد.

کتی پری

28-w900-h600

کتی پری، خواننده معروف خوش خنده دنیای موسیقی، اینستاگرامش را خیلی دوست دارد. تصویر جدیدی از خود را در حالی که در یک کاناپه لم داده است و تلفن صحبت می کند اختصاص داد! ان هم بدون هیچ توضیحی و فقط با تگ یونسیف!.

باشگاه رئال مادرید

32-w900-h600

خوب، در روزگار امروز که همه مردم دنیا فوتبالی شده اند، صفحه اختصاصی باشگاه ها در اینستاگرام نیز مخاطبان زیادی دارد. مخصوصا باشگاه هایی که سلبریتی های دنیای ورزش در آن توپ می زنند. مانند باشگاه کهکشانی رئال مادرید که اخیرا، یازدهمین جام قهرمانی باشگاه های اروپا را به خانه برد. باشگاه رئال در اینستاگرام مخاطبان زیادی دارد. جدید ترین تصاویر اینستاگرام این باشگاه اختصاص دارد به جشن قهرمانی باشگاه در چند هفته اخیر. هشتگ  #halamadrid زیر این عکس نوشته شده است.

باشگاه بارسلونا

33-w900-h600

باشگاه بارسلونا، نخستین باشگاه پربیننده در اینستاگرام هست که بیش از ۳۴ میلیون مخاطب دارد. این باشگاه در جدید ترین تصویر خود، از پیراهن شماره ۱۰ خود که متعلق به لیونل مسی هست، رونمایی کرد. صفحه رسمی بارسلونا در اینستاگرام در نشانی https://www.instagram.com/fcbarcelona قرار دارد. بارسلونا بیش از هفت هزار و هشصتد پست در اینستاگرام به اشتراک گذذاشته است که رکوردی در میان صفحات ورزشی این شبکه اجتماعی محبوب به شمار می رود.

باشگاه منچستر یونایتد

34-w900-h600

 شیاطین سرخ اگر چه در چند فصل اخیر پس از ترگ سر آلکس فرگوسن، اسطوره سرمربی گری خود وضعیت خوبی ندارند، اما هم چنان پر مخاطب هستند و یکی از باشگاه های متمول جهان به شمار می روند. منچستر یونایتد در اینستاگرام ۱۱ میلیون فالووری منچستری ها با چهار هزار و چهار صد پست، مخاطبان زیادی در دنیا دارد. جدید ترین پست این باشگاه، مربوط به نوشته وین رونی، کاپیتان شیاطین سرخ هست که از حضور احتمالی خوزه مورینهو، آقای خاص فوتبال دنیا به این باشگاه ابراز رضایت کرده است.

خوزه موینهو نیز اخیرا در اینستاگرامش، تصاویری از حضورش در باشگاه را به اشتراک گذاشت.

35-w900-h600

(تصویری که خوزه موینهو به عنوان سر مربی فصل آینده شیاطین سرخ از حضورش در باشگاه منتشر کرد)

اینستاگرام خوزه مورینهو پرتغالی بیش از نیم میلیون فالورر دارد.

36-w900-h600

(تصویر جدید صفحه شخصی خوزه موینهو در اینستاگرام از دیدار با گای ریچی)

 دفتر پادشاهی سوئد

37-w900-h600

در بسته خبری اینستاگردی روزیاتو، سری هم به دنیای سیاست می زنیم. دفتر پادشاه سوئد در اینستاگرام، یکی از صفحاتی هست که بعضا نگاه میکنیم. در جدید ترین تصویری که دفتر کاخ سلطنتی استکهلم در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، تصویر پرنس ویکتوریا و همسرش که در سال ۲۰۱۱ میلادی با او ازدواج کرد و ماساژورش به حساب می آمد در کنار دو فرزندشان است. صفحه اینستاگرام KUNG HUSET در نشانی https://www.instagram.com/kungahuset/?hl=en در دسترس هست.

 

جسیکا چستن

41-w900-h600

هنرپیشه نام آشنای هالیوود، جدید ترین پست خود را با یک لباس بلند تابستانی همراه کرده است که روبروی خانه اش گرفته شد.

ماریا شاراپووا


42-w900-h600

تنیسور مشهور، این روز ها هر از گاهی اینستاگرام خود را به روز رسانی می کند. تصویر جدید ماریا شاراپواا، به یک تمرین صبحگاهی اشاره دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به https://www.instagram.com/mariasharapova/?hl=en مراجعه کنید.

 

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود