خطوط هوایی برتر دنیا با چه غذاهایی از مسافرین خود پذیرایی می کنند

خطوط هوایی برتر دنیا با چه غذاهایی از مسافرین خود پذیرایی می کنند

در هفته گذشته پایگاه اینترنتی Condé Nast Traveler که در حوزه گردشگری فعال است، ۲۰ شرکت هواپیمایی برتر دنیا از نظر غذا و خدماتی که به مسافران ارائه می دهند را انتخاب و معرفی کرد.

برای انتخاب این خطوط هوائی، وب سایت یاد شده از مردم دنیا نظرخواهی کرده و از آنان خواسته بود تا به بهترین جزایر، شهرها، هتل ها و شرکت های هواپیمائی از نظر خودشان رای دهند. نتیجه این نظرسنجی، ۲۰ خط هوائی زیر شده است.

لازم است یادآوری کنیم که غذاهای یاد شده در ادامه این مطلب برای مسافران بخش درجه یک و بیزینس کلاس است. همراهمان باشید تا با بهترین هواپیمائی های دنیا آشنا شوید.

20. لوفتهانزا (Lufthansa) بیکن و تخم مرغ برای صبحانه بخش درجه یک
۲۰. لوفتهانزا (Lufthansa)
بیکن و تخم مرغ برای صبحانه بخش درجه یک
19. خطوط هوایی ایشیانا (Asiana Airlines) چیزکیک لیموئی برای بخش درجه یک
۱۹. خطوط هوایی ایشیانا (Asiana Airlines)
چیزکیک لیموئی برای بخش درجه یک
18. خط هوائی تایلند (Thai Airways) ماهی سالمون دودی با نان سیر، پنیر، کراکر و نوشیدنی برای ناهار بخش بیزینس
۱۸. خط هوائی تایلند (Thai Airways)
ماهی سالمون دودی با نان سیر، پنیر، کراکر و نوشیدنی برای ناهار بخش بیزینس
17. Avianca خط هوائی کلمبیا برای شام در بخش بیزینس سالاد Waldorf به عنوان پیش غذا، بیف برای غذای اصلی و گزینه های متنوعی از انواع پنیرها را برای بخش پایانی به مسافران ارائه می دهد.
۱۷. Avianca
خط هوائی کلمبیا برای شام در بخش بیزینس سالاد Waldorf به عنوان پیش غذا، بیف برای غذای اصلی و گزینه های متنوعی از انواع پنیرها را برای بخش پایانی به مسافران ارائه می دهد.
16. KLM غذاهای این خط هوائی برای بخش بیزینس بسیار کامل بوده و توسط آشپزهای مشهور تهیه و پخته می شوند و تمامی آنها شامل پیش غذا، غذای اصلی و دسر هستند و نوشیدنی موردعلاقه مسافر نیز در اختیار وی قرار داده می شود.
۱۶. KLM
غذاهای این خط هوائی برای بخش بیزینس بسیار کامل بوده و توسط آشپزهای مشهور تهیه و پخته می شوند و تمامی آنها شامل پیش غذا، غذای اصلی و دسر هستند و نوشیدنی موردعلاقه مسافر نیز در اختیار وی قرار داده می شود.
15. خط هوائی سوئیس (Swiss Air) این خط هوایی در طول ماه های سپتامبر تا نوامبر به مسافران بخش درجه یک و بیزینس، غذاهای محلی سوئیس و نوشیدنی های درجه یک ارائه می دهد.
۱۵. خط هوائی سوئیس (Swiss Air)
این خط هوایی در طول ماه های سپتامبر تا نوامبر به مسافران بخش درجه یک و بیزینس، غذاهای محلی سوئیس و نوشیدنی های درجه یک ارائه می دهد.
14. خطوط هوائی اتحاد (Etihad Airways) این شرکت هواپیمایی که جزو لوکس ترین ها محسوب می گردد، در بخش بیزینس کلاس خود برای صبحانه سنگ تمام گذاشته و انواع پنکیک ها را با نوشیدنی های تازه سرو می کند.
۱۴. خطوط هوائی اتحاد (Etihad Airways)
این شرکت هواپیمایی که جزو لوکس ترین ها محسوب می گردد، در بخش بیزینس کلاس خود برای صبحانه سنگ تمام گذاشته و انواع پنکیک ها را با نوشیدنی های تازه سرو می کند.
13. EVA Air در بخش درجه یک این خط هوائی برای ناهار میگوی درشت با سالاد انبه سرو می گردد.
۱۳. EVA Air
در بخش درجه یک این خط هوائی برای ناهار میگوی درشت با سالاد انبه سرو می گردد.
12. Turkish Airlines برای مسافران بخش بیزینس، غذاهای مدیترانه ای همانند سینی مزه، سالاد، دسر و نوشیدنی سرو می کند.
۱۲. Turkish Airlines
برای مسافران بخش بیزینس، غذاهای مدیترانه ای همانند سینی مزه، سالاد، دسر و نوشیدنی سرو می کند.
11. Cathay Pacific منوی کلاس بیزینس این خط هوائی شامل غذاهای چینی همانند گوشت خوک با نیمرو و برنج است که در کنار آن سالاد، دسر و نوشیدنی هم ارائه می گردد.
۱۱. Cathay Pacific
منوی کلاس بیزینس این خط هوائی شامل غذاهای چینی همانند گوشت خوک با نیمرو و برنج است که در کنار آن سالاد، دسر و نوشیدنی هم ارائه می گردد.
10. Qantas غذاهای مسافران بخش درجه یک شامل کوکتل لابستر، خاویار و دنده کباب است.
۱۰. Qantas
غذاهای مسافران بخش درجه یک شامل کوکتل لابستر، خاویار و دنده کباب است.
9. Porter Airlines خط هوائی کانادایی Porter از آنجا که فرست کلاس یا بیزینس کلاس ندارد، برای تمامی مسافران غذای گرم سرو می کند. البته در صورت تمایل می توانید غذاهای سبک همانند ساندویچ یا سالاد ماکارونی درخواست کنید. بعلاوه، اسنک و انواع نوشیدنی ها برای تمامی مسافران موجود خواهد بود.
۹. Porter Airlines
خط هوائی کانادایی Porter از آنجا که فرست کلاس یا بیزینس کلاس ندارد، برای تمامی مسافران غذای گرم سرو می کند. البته در صورت تمایل می توانید غذاهای سبک همانند ساندویچ یا سالاد ماکارونی درخواست کنید. بعلاوه، اسنک و انواع نوشیدنی ها برای تمامی مسافران موجود خواهد بود.
8. Korean Air مسافران بخش بیزینس خط هوائی کره با غذاهای سنتی این کشور همانند سوپ میسو و میوه تازه پذیرایی می شوند.
۸. Korean Air
مسافران بخش بیزینس خط هوائی کره با غذاهای سنتی این کشور همانند سوپ میسو و میوه تازه پذیرایی می شوند.
7. Virgin Atlantic این خط هوائی برای ارائه غذاهای بسیار عالی و خاص در هواپیما شهرت دارد. از جمله می توان به فیله بیف با پوره سیب زمینی اشاره کرد که با دکور عالی به مسافران بخش درجه یک ارائه می شود.
۷. Virgin Atlantic
این خط هوائی برای ارائه غذاهای بسیار عالی و خاص در هواپیما شهرت دارد. از جمله می توان به فیله بیف با پوره سیب زمینی اشاره کرد که با دکور عالی به مسافران بخش درجه یک ارائه می شود.
6. Virgin Australia هواپیمایی ویرجین استرالیا مسافران بخش بیزینس خود را با منوی سه مرحله ای پذیرایی می کند که شامل پیش غذا، غذای اصلی و دسر می گردد. از جمله پیش غذاها می توان به سالمون دودی اشاره کرد.
۶. Virgin Australia
هواپیمایی ویرجین استرالیا مسافران بخش بیزینس خود را با منوی سه مرحله ای پذیرایی می کند که شامل پیش غذا، غذای اصلی و دسر می گردد. از جمله پیش غذاها می توان به سالمون دودی اشاره کرد.
5. All Nippon Airways این خط هوائی غذاهای گرم و متنوعی از سوپ میسو گرفته تا بیف را در لیست پذیرایی از مسافران خود دارد. در هواپیماهای این شرکت، 4 وعده غذا سرو می گردد: پیش غذا، ماهی، غذای اصلی و دسر و نوشیدنی.
۵. All Nippon Airways
این خط هوائی غذاهای گرم و متنوعی از سوپ میسو گرفته تا بیف را در لیست پذیرایی از مسافران خود دارد. در هواپیماهای این شرکت، ۴ وعده غذا سرو می گردد: پیش غذا، ماهی، غذای اصلی و دسر و نوشیدنی.
4. Qatar Airways خط هوائی قطر برای مسافران درجه یک، یک سینی از انواع خوراکی های مرسوم برای صبحانه در خاور میانه ارائه می دهد.
۴. Qatar Airways
خط هوائی قطر برای مسافران درجه یک، یک سینی از انواع خوراکی های مرسوم برای صبحانه در خاور میانه ارائه می دهد.
3. Air New Zealand برای مسافران بخش بیزینس غذاهایی همانند ماهی سالمون دودی با چغندر سرو می شود.
۳. Air New Zealand
برای مسافران بخش بیزینس غذاهایی همانند ماهی سالمون دودی با چغندر سرو می شود.
2. Emirates خط هوائی امارات که دومین شرکت هواپیمایی برتر دنیا محسوب می گردد، مسافران بخش بیزینس و درجه یک خود را با خاویار ایرانی به عنوان پیش غذا پذیرایی می کند.
۲. Emirates
خط هوائی امارات که دومین شرکت هواپیمایی برتر دنیا محسوب می گردد، مسافران بخش بیزینس و درجه یک خود را با خاویار ایرانی به عنوان پیش غذا پذیرایی می کند.
1. Singapore Airlines خطوط هوائی سنگاپور که امسال برای بار دوم به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی دنیا انتخاب شد در قسمت درجه مسافران را با انواع غذاهای معطر آسیایی همانند ماهی خاردار دریایی با سبزیجات و برنج پذیرایی می کند.
۱. Singapore Airlines
خطوط هوائی سنگاپور که امسال برای بار دوم به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی دنیا انتخاب شد در قسمت درجه مسافران را با انواع غذاهای معطر آسیایی همانند ماهی خاردار دریایی با سبزیجات و برنج پذیرایی می کند.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
۳ نظر

ورود

  • شایان آبان ۳, ۱۳۹۵

    ایران:
    به نام خدا،
    نان و پنیر اعلاء !

  • امیر آبان ۳, ۱۳۹۵

    خیلی مسخرست!
    واقعا با این کف دست که نمیشه سیر شد.
    اسم هر چیز قشنگیو که نمیزارن غذا…
    لااقل وقتی اونقدر پول بیزینس کلاس بدی حداقل باید یه غذای درست حسابی بهت بدن.
    اون غذا از نظر من ۵ تومنم نمی ارزه.

  • حامد آبان ۳, ۱۳۹۵

    تو ایران یا الویه میدن یا الویه…