خر باهوشی که با روشی بسیار عالی از حصار عبور می کند [تماشا کنید]

خر باهوشی که با روشی بسیار عالی از حصار عبور می کند [تماشا کنید]

بیشتر ما خر را حیوانی بی عقل می دانیم که کارهای خود را فقط از روی عادت انجام می دهد و دنیای پیرامون هم چندان برایش مهم نیست.

اگرچه شخصیت های کارتونی این حیوان بسیار دوست داشتنی و با نمک هستند اما در اذهان عمومی، خر جایگاه بسیار پایینی دارد که حتی ما آدم ها برای نمایش شدت کم هوش بودن یک نفر، به او لقب «خر» می دهیم.

اما یک خر ایتالیایی به نام «ارستیز» چندی پیش کاری انجام داده که همه ما در عقاید خود تجدید نظر کرده و به داشتن هوش و عقل در این حیوانات ایمان بیاوریم.

داستان از این قرار است که تعدادی از این حیوانات مظلوم و سر به زیر در حال خروج از طویله خود در شهرستان Ronco Scrivia در شمال کشور ایتالیا بودند که با حصار بسته مواجه می شوند. خر اول و دوم از روی حصار پریده و از مانع عبور می کنند. اما «ارستیز»، همان خر باهوش داستان، چند لحظه ایستاده و به میله چوبی نگاه می کند. سپس با خونسردی تمام، چوب را با دهان خود برداشته، روی زمین انداخته و به راحتی از مسیر باز عبور می کند.

ویدئوی حرکت بسیار عجیب و جالب این حیوان در فیس بوک منتشر شده و تاکنون بالغ بر ۳۵ میلیون بار تماشا شده است. شما هم می توانید این صحنه را در ویدئوی زیر تماشا کنید.

منبع: huffingtonpost
دیجیاتو
یک نظر

ورود