اتفاقاتی که بعد از کوتاه کردن موهای بلندتان در زندگی تجربه خواهید کرد

اتفاقاتی که بعد از کوتاه کردن موهای بلندتان در زندگی تجربه خواهید کرد

اگرچه موهای بلند برای زنان زیبایی خاص خودش را دارد اما گاهی برای تنوع هم بد نیست که تغییراتی در چهره به وجود آید.

گاهی این تغییرات می توانند الهام بخش انجام کارهایی جدید و یا شروع سبک جدیدی از زندگی باشند. مثلا ممکن است با تغییر شغل، رژیم غذایی یا مادر شدن همراه باشد که همگی خوب هستند و باعث تنوع برای خود آن فرد خواهند شد.

در ادامه این نوشته به بررسی برخی از اتفاقاتی خواهیم پرداخت که با کوتاه کردن موها خواهند افتاد:

تغییر خصوصا بعد از ۲۵ سالگی خوب است

2

فردی به نام «فرح فاست» از تجربه خود می گوید که موهای مجعد بلوند و زیبایی داشت که توجه همه را به خود جلب می کرد.

زمانی که به سن ۵۰ سالگی رسید روزی مقابل آینه ایستاد و تصور کرد که دیگر زمان کوتاه کردن این موها فرا رسیده. برای کوتاه کردن موهایش به چند آرایشگر مراجعه کرد و آنها موهای او را کوتاه نکردند تا اینکه بالاخره یک آرایشگر به او گفت که اتفاقا ایده خوبی است که موهایش را کوتاه کند.

وی اکنون از اینکه موهایش را کوتاه کرده احساس رضایت می کند.

قدتان بلندتر به نظر می رسد

3

زمانی که موهای خیلی بلند کوتاه می شود، فرد به این نتیجه می رسد که چیزی بلندتر از اندازه موهایش است.

فرح در مورد تجربه خود در این باره می گوید بعد از اینکه موهایم را کوتاه کردم احساس کردم که جذابیت بیشتری به دست آورده ام و بیشتر به بدنم می رسم و حتی اعتماد به نفسم هم بیشتر شده. همچنین این حس را داشتم که یک سر و گردن بلندتر شده ام.

در انجام بسیاری از فعالیت ها بهتر عمل می کنم و همسرم هم از بابت اینکه دائم موهایم به این سمت و آن سمت پراکنده نمی شود، احساس بهتری دارد.

در درون خود انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری را احساس خواهید کرد

99

فرح در مورد موهای کوتاه خود می گوید که بعد از کوتاه کردن موهایم احساس کردم که سهم بیشتری از قدرت در این جهان از آن من است و کنترل بیشتری بر زندگی ام دارم.

وی بسیار شاد و سرخوش تر شده و زندگی را در مقایسه با گذشته بیشتر احساس می کند. وی می گوید به عنوان یک زن و یک مادر، روزها با انرژی بیشتری از خواب بلند می شوم و با اعتماد به نفس بیشتری به کارهای روزانه ام رسیدگی می کنم.

چروک کمتری روی صورت تان ایجاد خواهد شد

00

ممکن برای شما هم عجیب به نظر برسد، اما زمانی که موها را کوتاه می کنید، وزن کمتری را تحمل خواهید کرد. زمانی که موها بلند و سنگین هستند، سبب می شود که ابروها را مدام به سمت بالا ببرید و همین امر هم باعث ایجاد چروک هایی بر روی پیشانی تان خواهد شد.

فرح در مورد تجربه خود پس از کوتاه کردن موهایش می گوید اکنون صورتم هم در وضع استراحت بهتری قرار دارد.

تبدیل به سمبلی از یک استایل متفاوت خواهید شد

12

فرح از تجربه خود در این مورد می گوید، زمانی که موهایم را کوتاه کردم دوستانم به من گفتند که چقدر بهتر و جذاب تر شده ام و چطور جرات کردم چنین ریسک بزرگی را انجام دهم و این نتیجه خوب را به دست آورم.

وی بر این باور است بیشتر تغییراتی که در زندگی بیم انجام آنها را داریم به این دلیل هستند که از نظر دیگران و چیزی که آنها می گویند هراس داریم. وی توصیه می کند اجازه دهید آنچه به شما الهام می شود بدون درنظرگرفتن نظر دیگران انجام شود.

تعداد دفعات مراجعه شما به آرایشگاه افزایش می یابد

4

بر اساس نظر «لورن ثامپسون» از آرایشگاه Nunzio Savian در شهر نیویورک، زمانی که موهای تان را کوتاه می کنید برای مرتب کردن آن ناگزیر هستید بیشتر به آرایشگاه مراجعه کنید. وی این مدت را چیزی مابین ۸ هفته می داند.

وی بر این باور است که به همین علت نیز است که مردان بیشتر برای مرتب کردن موهای شان به آرایشگاه مراجعه می کنند.

هنگام صبح زمان بیشتری برای انجام کارهای خود دارید

0

یکی از آرایشگران می گوید برای شستن و خشک کردن موهای بلند چیزی حدود یک ساعت در صبح زمان لازم است کسانی که موهای خود را کوتاه کرده اند این زمان را چیزی حدود ۱۰ دقیقه می دانند.

همچنین وی بر این باور است کسانی که موهای شان را کوتاه کرده اند عمدتا نگرانی کمتری از افتادن آن حجم عظیم مو و تخت شدن سرشان را دارند.

برای خرید شامپو، پول کمتری را هزینه خواهید کرد

1

فرح در مورد مصرف شامپو می گوید که پیش از کوتاه کردن موهایش مجبور بود که بیش از اندازه و برای خرید شامپوهای ارگانیک هزینه کند اما اکنون همان شامپو را به مدت یک ماه نگه می دارد.

ثامپسون در این باره معتقد است بسته به نوع موهای تان می توانید تعداد دفعات شامپو کردن موهای تان را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر موهای تان چرب نیست لزومی ندارد که هر روز آن را بشویید.

وی می گوید با توجه به جنس موهای تان می توانید از شامپوها یا کرم های مخصوص مو برای حالت دادن آن استفاده کرده و آنها را با کیفیت بالاتری نسبت به گذشته تهیه کنید.

77

اکنون که می خواهید درباره کوتاه کردن موهای تان تصمیم بگیرید می توانید مقاله ترفندی جالب که کمک می کند متوجه شوید آیا موی کوتاه به صورت شما می آید یا خیر را نیز در این ارتباط مطالعه بفرمایید.

منبع: rd
۵ نظر

ورود

  • Molan خرداد ۱۶, ۱۳۹۶

    مسخره بود

  • نگین تیر ۳۰, ۱۳۹۸

    تمام مطالبی که برای مو کوتاه نظر این خانم بود برای من درست بود. من بعد. از کوتاهی اعتماد بنفس بیشتری پیدا. کردم و کلی حس خوب ممنون بابت مطلبتون❤️

  • Somi تیر ۶, ۱۳۹۹

    مطالب در مورد کوتاهی مو عالی بود ، من هم چنین نجربه ای رو دارم و واقعا صرفه جویی در زمان برای حانمهای شاغل و پرمشغله ای که زمان تو زندگی شون اهمیت زیادی داره خیلی نتیجه بخش علاوه بر اینکه احساس قدرت و اعتماد به نفس بیشتری هم میکنی .

  • Somi تیر ۶, ۱۳۹۹

    عالی بود برامنم دقیقا این اتفاق افتاد بعد از تجربه کوتاهی مو

  • H.A فروردین ۱۴, ۱۴۰۰

    من هم با نظر این خانم موافقم .وقتی موهام رو کوتاه میکنم احساس انرژی بیشتر ،آزادی،شادی و رهایی دارم…