آموزش دوخت کوسن با ساق شلواری قدیمی و بی مصرف [تماشا کنید]

آموزش دوخت کوسن با ساق شلواری قدیمی و بی مصرف [تماشا کنید]

در این مطلب، روش دوخت کوسن های معمولی برای استفاده های دم دستی را آموزش داده ایم که می توانید برای قرار دادن لپ تاپ یا کتاب روی آن ها استفاده کنید. برای این منظور فقط به تعدادی شلوارهای تنگ، ساق پا یا لِگ های طرح دار یا ساده و پشم شیشه نیاز دارید تا به آسان ترین روش ممکن، برای مبلمان خود بالش بدوزید.

وسایل مورد نیاز

  • دو عدد لِگ کهنه (ساق شلواری)
  • سوزن
  • سوزن ته گرد
  • نخ
  • پشم شیشه (برای پر کردن کوسن)

روش دوخت

  1. انتهای پاهای ساق شلواری را با نخ و سوزن بدوزید.
  2. داخل پاهای آن را با پشم شیشه پر کنید.
  3. قسمت کمر ساق را همانند کیسه پلاستیکی رول کرده و با سوزن ته گرد در جای خود ثابت کنید. سپس با کمک نخ و سوزن آن را بدوزید.
  4. همین کار را با یک ساق دیگر به رنگ دیگر تکرار کنید.
  5. پس از آماده شدن هر دو آن ها، لگ ها را درون هم گره بزنید؛ به این صورت که، پاهای یکی از ساق ها را به صورت ۱۸۰ درجه باز کنید. آن یکی را نیز به صورت یک خط صاف، عمود بر لگ زیرین قرار دهید.
  6. در این مرحله، یکی از پاها را خم کرده و با دست در جای خود نگه دارید. سپس پای کناری را روی آن خم کنید. پای سوم را روی دوتای زیرین و در آخر، پای سوم را از بخش خمیده پای اول عبور دهید.
  7. ادامه پاهای لگ را به صورت اریب در اطراف گره خم کرده و در زیر یکدیگر ثابت کنید. گزینه آخر را از درون خمیدگی اولین پا عبور داده و در پشت کار ثابت کنید.
  8. برای اینکه همه بخش ها در کنار هم ثابت و بی حرکت باقی بمانند، انتهای آن ها را با سوزن ته گرد محکم کنید. سپس با نخ و سوزن کوک بزنید.
  9. کوسن جدید شما آماده استفاده است.

منبع: buzzfeed
دیجیاتو
بدون نظر

ورود