دلایل کنار گذاشته شدن اِما واتسون و مایلز تلر از نقش آفرینی در فیلم لالالند مشخص شد

درخواست های نامعقول اِما واتسون برای انجام تمرینات در لندن

دلایل کنار گذاشته شدن اِما واتسون و مایلز تلر از نقش آفرینی در فیلم لالالند مشخص شد

فیلم لالالند (La La Land) برای اِما استون (Emma Stone)، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و کارگردان دَیمین چَزل (Damien Chazelle) رویایی بود که به حقیقت پیوست و ۷ جایزه گلدن گلوب و نامزدی در ۱۴ رشته جایزه اسکار را برای آنان به ارمغان آورد.

برخلاف آن ها، اِما واتسون (Emma Watson) و مایلز تِلِر (Miles Teller) برای رد پیشنهاد بازی در این فیلم عمیقاً پشیمان هستند. با این جود به ادعای پیج سیکس (Page Six) این دو تنها باید خود را به خاطر این اشتباه سرزنش کنند. به ادعای این منبع واتسون به خاطر درخواست های نامعقولی مانند لزوم برگزار شدن جلسات تمرین در لندن بازی در این فیلم را از دست داده است.

watson-book-w750
اِما واتسون

به ادعای منابع موثق دیگر، سازندگان این فیلم “تمام تلاش خود را برای قانع کردن واتسون برای بازی در این فیلم به کار بردند اما او حس می کرد که این فیلم برای او مناسب نیست”. با این وجود قبلاً ادعا شده بود که واتسون به خاطر بازی در فیلم “دیو و دلبر” (Beauty and the Beast) ایفای نقش در فیلم “لالالند” را نپذیرفته است.

علاوه بر این ادعا شده است که برای بازی در این فیلم پیشنهادی ۴ میلیون دلاری به مایلز تلر ارائه شده بود اما او درخواست دستمزدی ۶ میلیون دلاری را از سازندگان این فیلم داشته است. اکنون تلر و واتسون مدیر برنامه هایشان را به خاطر رد کردن پیشنهاد سازندگان فیلم لالالند سرزنش می کنند اما در واقع این دو خود با انتظارات نامعقولشان فرصت ایفای نقش در این فیلم را از دست دادند.

Miles-Teller1-w750
مایلز تلر

نمایندگان تلر و واتسون تاکنون به این ادعاها عکس العملی نشان نداده اند. تلر قبلاً ادعا کرده بود که دیمین چزل، کارگردان فیلم، او را از ایفای نقش در این فیلم کنار گذاشته است. با این وجود چزل تایید کرده است که این دو تقریباً بازی در این فیلم را پذیرفته و برای آن تایید شده بودند اما در آخرین دقایق امکان همکاری برقرار نشد.

منبع: independent
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود