با ۱۰ مدل موی زنانه محبوب در سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

با ۱۰ مدل موی زنانه محبوب در سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

مدل مو برای خانم ها از تنوع بالایی برخوردار است و به همین خاطر انتخاب یکی از آن ها کار چندان ساده ای نیست. به ویژه در این دوره زمانی که تنوع رنگ و طرح بالاست شاید نتوانید برای کوتاه کردن موهای خود مدل مشخصی را انتخاب کنید.

برای اینکه این امر برایتان کمی ساده تر شود، شاید بد نباشد با گرایشات رایج در سراسر جهان آشنا شده و ببینید که زنان دیگر کشورهای جهان بیشتر به کدام مدل مو علاقه بیشتری نشان داده اند.

به همین منظور، در ادامه مدل موهای مختلف با درصد رای دهی خانم ها در سایت پینترست را انتخاب کرده ایم تا بتوانید با توجه به آن ها، دایره تمایلات خود را محدودتر نموده و مدل دلخواه خود را با راحتی بیشتری انتخاب کنید.

موهای در هم تنیده از جمله مدل های موردعلاقه خانم هاست که بر اساس آمار سایت پینترست، 37 درصد از خانم ها به آن علاقه نشان داده اند.
موهای در هم تنیده از جمله مدل های موردعلاقه خانم هاست که بر اساس آمار سایت پینترست، ۳۷ درصد از خانم ها به آن علاقه نشان داده اند.
حالت طبیعی مو نیز 40 درصد محبوبیت داشته
حالت طبیعی مو نیز ۴۰ درصد محبوبیت داشته
موهای بلند از دیگر مدل های موردعلاقه خانم ها بوده که تاکنون 40 درصد از آمار ذکر شده را به خود اختصاص داده و همچنان در حال افزایش است.
موهای بلند از دیگر مدل های موردعلاقه خانم ها بوده که تاکنون ۴۰ درصد از آمار ذکر شده را به خود اختصاص داده و همچنان در حال افزایش است.
موهای کوتاه، صاف و ساده – ۶۰ درصد
موی کوتاه و موج دار - 68 درصد
موی کوتاه و موج دار – ۶۸ درصد
گوجه ای در هم و بی نظم با نصف موها در بالای سر - 92 درصد
گوجه ای در هم و بی نظم با نصف موها در بالای سر – ۹۲ درصد
گوجه ای در هم و بی نظم با نصف موها در بالای سر - 92 درصد
گوجه ای در هم و بی نظم با نصف موها در بالای سر – ۹۲ درصد
بروندی: ترکیبی از رنگ های بلوند و قهوه ای به صورت بالیاژ (یعنی رنگ شدن ساقه موها به طوری که از پایین به بالا تیره می شود) - 185 درصد
بروندی: ترکیبی از رنگ های بلوند و قهوه ای به صورت بالیاژ (یعنی رنگ شدن ساقه موها به طوری که از پایین به بالا تیره می شود) – ۱۸۵ درصد
بالیاژ با رنگ های نزدیک به رنگ ریشه مو - 240 درصد
بالیاژ با رنگ های نزدیک به رنگ ریشه مو – ۲۴۰ درصد
بالیاژ صاف و مستقیم – ۲۴۰ درصد

منبع: thisisinsider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود