پشت پرده وزنه برداری از زبان دبیر معزول/ مارکوپولوی خودمحور!

پشت پرده وزنه برداری از زبان دبیر معزول/ مارکوپولوی خودمحور!

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در یک تصمیم عجیب حسین مقامی دبیر فدراسیون را از سمت خود برکنار کرد. مقامی که پیش از این یک بار از سمت خود کناره‌گیری کرده بود و با اصرار مرادی به پست خود بازگشته بود، این بار توسط شخص خود مرادی برکنار شد تا ثابت شود که اختلافات زیر خاکستر علنی شده است.

مقامی بعد از برکناری در گفتگو با روزیاتو گفت: بحث جدایی من از فدراسیون وزنه‌برداری از مدت‌ها قبل مطرح بود. آقای مرادی همواره از من می‌خواست کناره‌گیری کنم و من نمی‌پذیرفتم و در نهایت تصمیم به برکناری من گرفت. چراکه در برابر ایشان و خودمحوری‌هایش و اشتباهاتش می‌ایستادم. آقای مرادی آدم خودمحوری است. به کار تیمی و خرد جمعی به هیچ وجه اعتقاد ندارد. به‌طور مداوم علیه همه صحبت می‌کند و آرامش و تمرکز وزنه‌برداری را به هم می‌ریزد. درحالی‌که من بارها به ایشان گفته بودم که ما شخصیت حقوقی هستیم و نه شخصیت حقیقی و ایشان به هیچ وجه توجهی نشان نمی‌داد. یکی از عادت‌های ایشان این است که بین همه اختلاف می‌اندازد و در همه کارها مداخله می‌کند و می‌خواهد با این سبک مدیریت می‌کند.

وی به شرایط بحرانی مالی وزنه‌برداری اشاره کرد و گفت: ایشان مدام در سفر است درحالی‌که خزانه فدراسیون خالی است و فدراسیون بالای یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهکار است. ما هنوز موفق نشده‌ایم حقوق کارکنان فدراسیون را پرداخت کنیم خیلی از زحمتکشان فدراسیون و داوران حقوق نگرفته‌اند اما ایشان مدام به این کشور و آن کشور سفر می‌کند. مرادی به‌تازگی با سهراب مرادی به کلمبیا سفر کرده بود و حالا با تیم جوانان به گرجستان سفر می‌کند. من نمی‌دانم دلیل این کار چیست.

مقامی گفت: به نظر من فدراسیون وزنه‌برداری دستاویزی است برای ایشان و در واقع یک حیاط‌خلوت به‌حساب می‌آید. ایشان مدام از کرسی بین‌المللی حرف می‌زند اما گویا برای خودش تلاش می‌کند و نه وزنه‌برداری. ببینید ما زمانی که دو طلا در سیدنی کسب کردیم هیچ کرسی بین‌المللی نداشتیم اما زمانی که ۹ وزنه‌بردارمان دوپینگی شدند در کنفدراسیون پست داشتیم. به نظر می‌رسد این پست‌ها برای خود اشخاص کارکرد دارد تا برای وزنه‌برداری.

بدون نظر

ورود