قتل وحشیانه آقای مدیر/ ردپای خون در فوتبال

قتل وحشیانه آقای مدیر/ ردپای خون در فوتبال

حوزه ورزش به دلیل ویژگی هایی که در دل خود دارد، کمتر با خشنوت و بزه های بزرگ درگیر می شود از همین رو شنیدن خبر قتل یکی از مدیران گمنام عرصه ورزش به نوعی تکان دهنده و غیرقابل باور بود.

حسین منصوری مدیر ورزش مس منطقه کرمان و مدیرعامل سابق باشگاه صنعت مس سرچشمه بر اثر ضربات چاقو از ناحیه گردن به قتل رسید.

جسد او در حالی که به طرزی وحشیانه به قتل رسیده بود در یکی از باغ‌های اطراف سرچشمه کشف شد. تحقیقات پلیس در این باره آغاز شده است اما هنوز از جزئیات این حادثه اطلاعی در دست نیست.

رسیدگی به پرونده خارج از نوبت

دادستان رفسنجان اعلام کرد پرونده قتل حسین منصوری مدیرعامل سابق باشگاه مس رفسنجان خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

در همین رابطه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفنسجان گفت: با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به این پرونده به طور ویژه و خارج از نوبت در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

حسین رئیسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طی گزارشی از سوی اهالی منطقه سرچشمه رفسنجان مبنی بر وقوع یک فقره قتل، اکیپی از مامورین انتظامی شهرستان به همراه بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان در محل وقوع حادثه حاضر می‌شوند.

این مقام قضایی تصریح کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مقتول آقای حسین منصوری، مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی مس سرچشمه بوده و در اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده است.

وی افزود: تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل همچنان ادامه دارد و اخبار تکمیلی درخصوص این پرونده از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیرعامل مس به خاک سپرده شد

حسین منصوری، مدیر عامل سابق باشگاه مس سرچشمه صبح امروز در بهشت زهرا (س) شهر رفسنجان به خاک سپرده شد. صبح پنجشنبه پیکر مرحوم حسین منصوری از مقابل بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان به سمت بهشت زهرای این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

حسین منصوری که در سمت مسئول تربیت بدنی شهر سرچشمه مشغول به کار بود دو روز پیش در اثر اصابت گلوله جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حسین منصوری

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود