پشت‌صحنه تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۱۶ + عکس

پشت صحنه تیم قهرمان جهان در رقابت‌های یورو، جذاب و دیدنی است

پشت‌صحنه تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۱۶ + عکس

پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های اروپا (EURO 2016) به عنوان داغ ترین رقابت فوتبالی جهان با قهرمانی پرتغال به پایان رسید و میلیارد ها نفر مخاطب این رویداد ورزشی را نظاره کردند. سرویس چهره های پرتال خبری روزیاتو نگاهی دارد به جدیدترین خبرها از اینستاگرام بازیکنان تیم ملی آلمان تا ببینیم قهرمان های جهان در سال ۲۰۱۴ میلادی، از پشت صحنه تیم آلمان در این رقابت ها چه می گویند. با ما همراه باشید.

1-w900-h600

(تصویر پست باستین شوان اشتاینگر در اینستاگرامش به مناسبت کسب ۵ میلیون فالوور در رقابت های یورو ؛)

پشت صحنه تیم قهرمان جهان در رقابت های داغ فوتبالی یورو ۲۰۱۶ فرانسه، همواره جذاب و دیدنی است و برای کسانی که فقط دنبال پشت صحنه ها و حاشیه ها هستند، این گزارش مطالب جالبی را برای شما به همراه دارد. رقابت های فوتبال پانزدهمین دوره جام ملت های اروپا چند میلیارد نفر از ساکنان کره زمین که عاشق مستطیل سبز هستند، در طول روز مشتاق دیدن جذاب ترین رقابت فوتبالی سال کرد.

جام ملت های این دوره با جام های دوره های قبل تفاوت زیادی داشت. یکی بخاطر تعدد تیم های حاضر در رقابت ها که تنور مسابقات را خیلی داغ کرد و دیگری حملات تروریستی که سایه اش هنوز بر بلژیک و فرانسه و انگلیس، خودنمایی می کند. از طرفی، دعواهای خیابانی خونینی که در چند هفته اخیر، بین هوادارن تیم های شرکت کننده در رقابت ها مخصوصا بین هواداران انگلیسی و روسی راه افتاد، سیاستمداران را هم به یورو ۲۰۱۶ کشاند تا درباره این جدال ها صحبت کنند.

2-w900-h600

(آلمان ها امروزه از موفقیت های پی در پی تیم ملی خود در یورو ۲۰۱۶ شادمان هستند و میلیون آلمانی در اینستاگرام به نام آلمان و برای آلمان پست منتشر می کنند که نمونه اش تصویر بالا است)

مسابقات یورو ۲۰۱۶ در اینستاگرام هم خیلی داغ است و بحث های جالبی میان کاربران و روی صفحات شخصی بازیگران فعال در این رقابت ها در حال انجام است. اکانت رسمی مسابقات به صورت https://www.instagram.com/uefaeuro معرفی شده است که بیش از ۱.۲ میلیون طرفدار دارد.

3-w900-h600

(تصویر صفحه رسمی رقابت های یورو ۲۰۱۶ در شبکه اینستاگرام)

جدید ترین خبر های حاشیه از این ملی آلمان را می توان در سایت ژرمن ورلد آنلاین دنبال کرد.

اگر به دنبال جدید ترین تصاویر از متن و حاشیه رقابت های جام پانزدهم هستید، به شما توصیه می کنیم هر روز، این صفحه را که تا کنون بیش از هزار و صد و پنجاه تصویر را منتشر کرده است، دنبال کنید. داغ ترین خبر ها از یورو ۲۰۱۶ را می توان در این صفحه دید و از حاشیه تیم های مختلف حاضر در رقابت ها، عکس و ویدئو مشاهده نمود. خبر های داغ از این رقابت ها را می توان هم چنین در سایت اینترنتی به آدرس www.euro2016.com نیز دنبال کرد.

اما یورو ۲۰۱۶ میلادی را این روز ها خیلی ها علاوه بر جعبه سیاه و پرتال های نشان دهنده پخش مستقیم رقابت ها، از طریق دنبال کردن صفحات شخصی و رسمی بازیکنان تیم ها و کادر فنی آنان در اینستاگرام و فیس بوک دنبال می کنند. بیش از یک میلیون و سیصد عکس در هشنگ EURO2016 تگ شده است.

dgf-w900-h600

(تصویر جدید ترین عکس های منتشر شده بر روی هشتگ EURO2016 تصویر کارل گوستاو شانزدهم پادشاه سوئد را در کنار همسرش ویکتوریا مشاهده می کنیم که برای حمایت از تیم ملی این کشور به فرانسه سفر کرده اند)

بسیاری از بازیکنان حاضر در این رقابت ها، دارای صفحه شخصی پر بیننده در اینستاگرام هستند و این رقابت ها فرصت خوبی برای آنان فراهم کرده تا مخاطبانشان را با تصاویر گوناگون از پشت صحنه این رقابت ها آشنا کنند.

شاید این دوره رقابت ها، اینستاگرامی ترین دوره رقابت های جام ملت های اروپا تاکنون باشد که هزاران تصویر از این رقابت ها روزانه در فضای شبکه های اجتماعی بین ده ها میلیون طرفدار مستطیل سبز به اشتراک گذاشته می شود. در این گزارش به بررسی اینستاگرام بازیکنان تیم ملی آلمان رفته ایم. تیم ملی آلمان هنرنمایی خیره کننده ای با حضور یواخیم لو و بازیکنان بزرگش در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشت که به قهرمانی آلمان ها منتهی شد.

4-w900-h600

برای آشنایی با چند صحنه تیم ملی آلمان در این رقابت ها، با گشتی در اینستاگرام ستاره های این تیم همراه ما باشید .

خبر اول را از باستین شوان اشتایگر آغاز می کنیم که طبق اعلام صفحه رسمی باشگاه منچستر یونایتد انگلستان، رکورد بیش ترین حضور در این رقابت ها را برای بازی در تیم ملی آلمان شکست.

باستین شوان اشتاینگر

5-w900-h600

باستین شوان اشتایگر از بازیکنان مطرح و تاثیر گذار تیم ملی آلمان در رقابت های یورو ۲۰۱۶ است. این بازیکن در اینستاگرام با بیش از ۴۰۰ پستی که منتشر کرده است، ۵.۲ میلیون فالور به خود اختصاص داده است. صفحه وی را در نشانی https://www.instagram.com/bastianschweinsteiger/?hl=en دنبال کنید. جدیدترین تصویری که از وی می بینیم، بازی در مقابل ایرلند شمالی هست که به پیروزی آلمان ها ختم شد.

6-w900-h600

شواینی که یکی از خندان ترین بازیکنان آلمان به شمار می رود، تصویر بالا را پس از پایان دور گروهی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و به هواداران آلمان اعلام کرد که تیم برای روز های سخت در حال آماده شدن است ولی این تیم با شکست مقابل میزبان در نیمه نهایی از صعود به فینال بازماند.

در تصویر زیر که چندی پیش منتشر شد، تصویر سلفی همیشه خندان باستین شوان اشتایگر را در کنار مانوئل نویر می بینیم که پشت سر آن ها، هواپیمای اختصاصی تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۱۶ است.

7-w900-h600

شواینی علاقه زیادی به عکس گرفتن در لحظه سوار شدن به هواپیما یا در زمان رفتن به سمت فرودگاه به همراهی دوستانش دارد. تصویر زیر نیز مربوط به زمانی هست که باستین به همراه مولر، وارد فرودشگاه لیل فرانسه شد و این تصویر را به اشتراک گذاشت.

8-w900-h600

او را در تصویر زیر در حالی که متکایی در دستش هست و سامی خدیرا و مولر او را همراهی می کند، مشاهده می کنیم که با صد و سی هزار لایک همراه شد و یکی از پر لایک ترین تصاویر روز های اخیر شواینی در اینستاگرام است.

9-w900-h600

تصویر زیر نیز جدیدترین سلفی شواینی همیشه خندان در داخل کابین هواپیمای اختصاصی تیم ملی آلمان هست که او را در حال گوش دادن موزیک میبینیم.

10-w900-h600

سامی خدیرا

از دیگر بازیکنان آلمان که اتفاقا در اینستاگرام نیز فعال هست، می توان به بازیکنی غیر آلمانی الاصل به نام سامی خدیرا اشاره کرد. وی بیش از سیصد پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است و ۲.۷ میلیون فالوور دارد. او را در نشانی https://www.instagram.com/sami_khedira6 دنبال کنید.

وی اخیرا با شماری از بازیکنان آلمان به منطقه کوهستانی Evian رفته و دوچرخه سواری انجام داده است که در تصویر زیر مشاهده می کنیم.

11-w900-h600

12-w900-h600

(تصویر سلفی سامی پیش از برپزاری آخرین بازی آلمان در مرحله گروهی رقابت های یورو ۲۰۱۶ که در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس گرفته شده است)

13-w900-h600

(سامی زیر این عکس نوشت: اولین سوغاتی از نیمه نخست مسابقه آلمان با تیم ملی لهستان)

14-w900-h600

(تصویر تمرین سامی با مسوت اوزیل)

گفتنی است  خدیرا، فوتبالیست آلمانی تونسی ‌تبار است که در باشگاه فوتبال یوونتوس و تیم ملی فوتبال آلمان بازی می‌کند و پست بازی وی هافبک دفاعی می‌باشد. هم چنین خدیرا به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان جام قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ را بالای سر برد. او از ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ در باشگاه فوتبال اشتوتگارت بازی می‌کرد و در فصل ۰۷–۲۰۰۶ با این تیم قهرمان بوندس لیگا شد و در فصل ۱۱–۲۰۱۰ با درخشش در تیم ملی آلمان در بازی‌های جام جهانی آفریقای جنوبی رهسپار تیم رئال مادرید اسپانیا شد. او در پایان فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست. خدیرا در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۵ با قراردادی چهار ساله به یووه پیوست.

مسوت اوزیل

15-w900-h600

مسوت اوزیل، یکی از فعال ترین فوتبالیست های مسلمان در اینستاگرام هست که پای ثابت بسته خبری ۵ شنبه های روزیاتو هست که به بررسی اینستاگرام سلبریتی ها می پردازد. مسعود اوزیل قریب به هفتصد پست ظرف ۳ سال اخیر در اینستاگرامش منتشر کرده و بیش از ۷.۳ میلیون فالوور دارد. مسعود، همواره تصاویر مختلفی از زندگی خصوصی اش حتی انجام اعمال حج عمره مفرده اخیرا در صفحه اش به اشتراک گذاشت. در جریان رقابت های یورو ۲۰۱۶ نیز، او همواره تصاویری از پشت صحنه تیم ملی فوتبال این کشور منتشر می کند. وی را در نشانی https://www.instagram.com/m10_official دنبال کنید. سایت رسمی ایشان mesutozil.com‌ است که جدید ترین خبرها از فعالیت های ایشان فوتبالیست آلمانی در آن در دسترس است.

16-w900-h600

شماره ۸ آلمان ها در این رقابت ها، اخیرا از جدید ترین سلفی خود رونمایی کرد که وی را در هتل محل اقامت تیم ملی آلمان در فرانسه مشاهده می کنیم.

17-w900-h600

مسوت اوزیل هم سلفی چند روز پیش را مانند شوان اشتایگر به تصویری از خود و هواپیمای حامل تیم ملی آلمان اختصاص داده است که با استقبال هواداران ایشان مواجه شد.

18-w900-h600

(تصویری چند روز پیش اوزیل در کنار امره جان که پیش از آغاز تمرینات تیم ملی آلمان در مرحله گروهی رقابت های یورو ۲۰۱۶ است را نشان می دهد)

19-w900-h600

(تصویر خواهر زاده مسوت اوزیل (ماریا) که او را در رانندگی وی به سمت فرودگاه همراهی کرد)

مسوت اوزیل (به آلمانی: Mesut Özil) (زاده ۱۵ اکتبر ۱۹۸۸ در گلزنکرشن) بازیکن فوتبال آلمان است که در آرسنال و تیم ملی آلمان بازی می‌کند. به او لقب پادشاه پاس گل را داده‌اند و از سوی فیفا آقای پاس گل جهان معرفی شده است. او قابلیت بازی با توپ، پاس‌های عالی و قدرت دید بالایی دارد. جدید ترین پست های ایشان را هر هفته در بسته خبری با چهره ها که روز های ۵ شنبه هر ماه ارائه می شود مشاهده کنید.

توماس مولر

20-w900-h600

یکی دیگر از بازیکنان سرشناس تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت های یورو ۲۰۱۶، توماس مولر است. آقای مولر بازیکن فعال و تاثیر گذاری برای ژرمن ها در یک دهه اخیر بوده و در اینستاگرام نیز فعالیت زیادی دارد. وی بیش از یک صد پست را در اینستاگرامش منتشر کرده است و توانسته ۲.۴ میلیون فالوور جمع کند.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، تصویر آقای شماره ۱۳ آلمان را در حال خوش و بش با بازیکن شماره ۲۳ گومز نشان می دهد که خوشحالی پیش از پیروزی مقابل ایرلند شمالی با نتیجه ۱-صفر بود.

تصویر زیر مربوط به بخشی از تمرینات روزانه آقای توماس مولر در کمپ استقرار تیم ملی آلمان در رقابت های یورو ۲۰۱۶ در فرانسه است.

21-w900-h600

در تصویر زیر، توماس مولر عکسی با یکی از دوستان سیاه پوست گرفت و خبر از برگزاری رقابتی سخت میان آلمان و اوکراین دارد.

22-w900-h600

لوکاس پودولسکی

23-w900-h600

لوکاس پودولسکی از دیگر بازیکنان آلمانی و از فعالترین بازیکنان آلمانی در اینستاگرام است. او را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/poldi_official دنبال کنید. بیش از یک هزار و هشتصد پست و ۲.۵ میلیون فالور برای آقای پودولسکی ارائه شده است. جدیدترین تصویری که روی صفحه اینستاگرام پولدی منتشر شده است، صحبت وی با یکی از هم تیمی ها بر روی صندلی رختکن تیم آلمان در رقابت ها است که مشغول نوشیدن است. وی نیز همانند اوزیل و شوان اشتایگر، تصویر خود و هواپیمای حامل تیم ملی آلمان اعزامی به رقابت های یورو ۲۰۱۶ را منتشر کرد که در زیر مشاهده می کنید.

24-w900-h600

آقای پودولسکی پیش از حرکت به فرانسه، به مناسبت روز پدر، تصویر سلفی خود و پدرش را منتشر کرد که در زیز مشاهده می کنید.

25-w900-h600

تصویر زیر، لوکاس را مشغول تماشای تلویزیون و چت کردن با دوستانش نشان می دهد که جالب است! وی در هتل محل اقامت تیم ملی آلمان استقرار دارد.

26-w900-h600

لوکاس پودولسکی   Lukas Podolski (متولد ۴ ژوئن ۱۹۸۵ در گلیویتسه، سیلیزیا، لهستان)، فوتبالیست آلمانی و بازیکن باشگاه فوتبال گالاتاسرای و تیم ملی فوتبال آلمان است. او در سال ۲۰۰۶ لقب بهترین فوتبالیست جوان جام جهانی را به دست آورد. وی پس از سپری کردن دورانی ناموفق در باشگاه بایرن مونیخ از تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۰۹ مجدد به باشگاه سابق خود کلن بازگشت. پودولسکی در جام جهانی آفریقای جنوبی زننده اولین گل آلمان به تیم استرالیا بود، او همچنین در بازی با انگلستان در مرحله یک هشتم پایانی موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های خود را به عدد ۴۰ رساند. صفجه رسمی ایشان در نشانی اینترنتی به آدرس http://www.lukas-podolski.com قرار دارد.

ماریو گوتزه

27-w900-h600

ماریو گوتزه، یکی از بازیکنان تاریخ ساز فوتبال آلمان است. گل او به آرژانتین در فینال رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل سبب شد تا آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۰ بتواند مجددا قهرمان جام جهانی شود. ماریو گوتزه در رقابت های یورو ۲۰۱۶ هم چنان در ترکیب اصلی قرار دارد و از بازیکنان فعال آلمان در اینستاگرام نیز به شمار می رود.

28-w900-h600

وی بیش از نهصد و چهل پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و بیش از ۶ میلیون فالوور دارد. در جدید ترین تصویری که از خود منتشر کرده است، او را مشغول تمرین با تیم ملی آلمان می بینیم و زیر این پست نوشت: شمارش معکوس تا فینال!  “که البته این اتفاق رخ نداد”

در تصویر زیر، او را مشغول تمرین بدنسازی با دیگر اعضای تیم مشاهده می کنیم. تصویری که خیلی توسط بازیکنان منتشر نمی شود. وی ۲ هفته پیش، تصویری از بلیط هواپیمای خود را در اختیار مخاطبانش قرار داد که جالب توجه بود.

29-w900-h600

و این هم تصویری از داخل کابین هواپیما که سلفی ماریو گوتزه با هم تیمی اش شکودران مصطفی است.

30-w900-h600

شمار فالور های آقای ماریو گوتزه از مرز ۶ میلیون کاربر فراتر رفته است و به همین خاطر، ایشان در پستی که بنر بزرگی است که هوادارانش به افتخارش درست کردند را رونمایی کرد و از حمایت میلیون ها هوادار اینستاگرامی اش تشکر نمود.

31-w900-h600

مانوئل نویر

دروازه بان موفق آلمان ها در سال های اخیر، مانوئل نویر هست که فعالیت زیادی از ایشان در اینستاگرام دیده نمی شود و تنها ۱۰۰ پست و ۳.۳ میلیون فالور دارد. وی را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/manuelneuer دنبال کنید. او فقط بازیکن فوتبال نیست و به انیمیشن و صدا پیشگی نیز علاقه زیادی دارد و در نسخه آلمانی انیمیشن جذاب دانشگاه هیولاها، صدای یکی از شخصیت ها را صحبت کرد.

32-w900-h600

وی را در کنار شوان اشتایگر در حال سلفی گرفتن می بینیم که پشت سر آن ها ، mannschaft 2016 آلمان که هواپیمای حامل این تیم در فرانسه است را مشاهده می کنیم.

اگر شما فکر می کنید که اعضای تیم ملی آلمان در طول برگزاری رقابت ها، فقط مشغول تمرین هستند، اشتباه می کنید. هم تنیس و هم بسکتبال، بخشی از برنامه های روزانه تیم ملی آلمان را تشکیل می دهد.

33-w900-h600

در تصویر زیر، ایشان را مشغول بسکتبال بازی کردن می بینیم که با توجه به قد ۱۹۰ سانتیمتری ایشان، می تواند در این زمینه موفق باشد.

34-w900-h600

پیش از برگزاری رقابت های یورو ۲۰۱۶ نیز، نویر در پستی از آمادگی خود برای آغاز رقابت ها خبر داده بود. وی در این تصویر، در حال تماشای منظره ای زیبا از یک دریاچه آرام در آسمان آبی رنگ هست.

35-w900-h600

گفتنی است،  او در ۱۹ مه ۲۰۰۹ به تیم ملی فوتبال آلمان در تور آسیایی این تیم دعوت شد. پیش از این نویر عضو تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان بوده و برای این تیم در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا به میدان رفته و یکی از ارکان اصلی قهرمان تیم ملی آلمان در این رقابتها بوده است. وی در جام جهانی ۲۰۱۰ دروازه بان ثابت تیم ملی فوتبال آلمان بود و با این تیم به رتبه سوم جهان دست یافت. نویر با درخشش در تیم ملی جام جهانی ۲۰۱۴ را فتح کرد و به عنوان بهترین دروازه بان جام جهانی انتخاب شد.

تونی کروس

36-w900-h600

او در تصویر زیر،تولد کارلو آنچلوتی سرمربی سابقش را تبریک گفت!

37-w900-h600

کروس زیاد فعال نیست و هنوز تصاویر زیادی از پشت صحنه رقابت ها منتشر نکرده است. او از بازیکنان سرشناس آلمان است که در اینستاگرام محبوبیت بسیاری دارد. وی تنها ۱۸۰ پست منتشر کرده اما بیش از ۷.۵ میلیون فالوور دارد. تونی کروس را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/toni.kr8s دنبال کنید.

او به عنوان هافبک تهاجمی در تیم رئال مادرید عضویت دارد. تونی کروس همراه تیم ملی زیر ۱۷ سال آلمان در رقابتهای قهرمانی جام جهانی زیر ۱۷ سال جهان در کره جنوبی ۲۰۰۷ به عنوان سومی رسید، همچنین وی توپ طلا و کفش برنز این رقابتها را از آن خود کرد. تونی کروس برادری دیگر به نام فلیکس دارد که او عضو هانزاروستوک است. او در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بالاتر از آرین روبن با ۹/۷ امتیاز بهترین بازیکن در پست هافبک شد. همچنین کروس به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان جام قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ را بالای سر برد. در ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۴ نام کروس در میان فینالیست ‌های نامزد دریافت توپ طلا قرار گرفت.

علاوه بر صفحه رسمی بازیکنان تیم ملی آلمان در رقابت های یورو ۲۰۱۶، صفحات دیگری هم هستند که درباره تیم ملی آلمان در اینستاگرام پرمخاطب هستند. صفحه اینستاگرامی https://www.instagram.com/dfb_team یکی از پرمخاطب ترین صفحات اینستاگرام برای دریافت جدید ترین اطلاعات از پشت صحنه تیم ملی آلمان در رقابت های ۲۰۱۶ به شمار می رود که بیش از ۱ میلیون فالور دارد و هزار و سیصد پست را به اشتراک گذاشته است.

dgf-w900-h600

(سایت www.dfb.de از جمله پرتال هایی است که درباره تیم ملی آلمان و حواشی آن به تولید محتوا مشغول است)

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود