پاداش سنگین و رنگین برای کاوه

کاوه رضایی اگر آقای گل شود مبلغ قابل توجهی از استقلالی ها می گیرد

پاداش سنگین و رنگین برای کاوه

اضافه کردن آپشن به قرارداد فوتبالیست ها و ستاره های لیگ برتر یکی از اتفاقات روتین و بدیهی است که در چند فصل اخیر رخ داده و معمولا باشگاه ها برای تشویق بازیکنان خود و البته افزایش غیرقانونی قرارداد آنها مبالغی را به عنوان آپشن به پیشنهاد اضافه می کنند. اما به نظر می رسد که در فصل جاری بیشترین مبلغ آپشن برای مهاجم جنجالی و تازه وارد آبی ها باشد. کاوه رضایی اگر آقای گل شود مبلغ قابل توجهی از استقلالی ها می گیرد.

استقلالی ها برای آنکه به مهاجم جدید خود انگیزه بدهند و بتواند در پایان فصل آقای گل لیگ برتر شود، آپشن جالبی در قرارداد او گنجانده اند. آپشن قرارداد کاوه این است که اگر بتواند در پایان فصل آقای گل رقابت های لیگ برتر شود، ۱۵۰ میلیون تومان اضافه تر از قراردادش دریافت می کند. البته این تنها آپشن قرارداد کاوه رضایی نیست. قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و موفقیت در آسیا هر کدام آپشن های جداگانه ای در قرارداد کاوه هستند که مجموع آنها قرارداد رضایی را به رقم گزاف یک میلیارد و نیم نزدیک می کند. اتفاقی که مهاجم تازه وارد استقلال را بدل به یکی از گرانترین خریدهای فصل کرده است.

البته کاوه تنها فرد آپشن دار لیگ برتر نیست و برخی گلرها و بازیکنان دیگر برای گل نخوردن و همین آقای گلی مبالغی را دریافت می کنند که البته در حد و اندازه های کاوه نیست ولی به هر حال ترفندی مدیریتی است که برای بالا بردن سقف قراردادها از آن استفاده می شود.

بدون نظر

ورود