آخرین المپیک صاعقه

بولت به خط پايان می رسد

آخرین المپیک صاعقه

اوسین بولت اسطوره دوومیدانی جهان تاکید کرد قطعا المپیک ریو آخرین المپیکی است که در آن شرکت می‌کند. اسطوره و قهرمان دوومیدانی المپیک و جهان تاکید کرد بعد از بازی‌های ریو ۲۰۱۶ و یا مسابقات جهانی ۲۰۱۷ بازنشسته خواهد شد. بولت در المپیک ۲۰۲۰، ۳۴ ساله خواهد شد. بولت در این باره گفت: المپیک ریو قطعا آخرین المپیک من خواهد بود. بسیار سخت است که برای ۴ سال آینده انگیزه‌ام را حفظ کنم. البته مربی‌ام می‌گوید که من می‌توانم در المپیک ۲۰۲۰ هم شرکت کنم و از من خواسته درباره بازنشستگی صحبت نکنم. او به من می‌گوید اگر بخواهم می‌توانم و من به حرف مربی‌ام اعتقاد دارم.

وی اظهار داشت: وقتی سن شما بیشتر می‌شود، تمرین کردن هم سخت‌تر خواهد شد. بنابراین در سنین ۳۲، ۳۳ و ۳۴ شما باید تلاش بیشتری بکنید.

وی افزود: اگر بخواهم می‌توانم این کار را انجام دهم، اما می‌خواهم در اوج بازنشسته شوم. نمی‌خواهم ورزش را ادامه دهم در حالی که می‌دانم باید سختی‌های زیادی را تحمل کنم.

بولت در ادامه این مصاحبه به صحبت‌های جانسون که بعد از المپیک ۲۰۰۰ سیدنی از دنیای قهرمانی کنار رفت اشاره کرد و اظهار داشت: یک سوال از جانسون می‌پرسم؛ چرا شما وقتی که قهرمان بودید اعلام بازنشستگی کردید؟

وی افزود: من هر کاری که بوده در ورزش انجام داده‌ام. من قهرمان بودم، چرا باید باز هم ادامه دهم؟ اینجا فقط یک جمله می‌گویم؛ به من اجازه دهید از دنیای قهرمانی کنار بروم.

اوسین بولت

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود