۹ موضوع پرطرفدار اینستاگرام در تابستان ۲۰۱۷

۹ موضوع پرطرفدار اینستاگرام در تابستان ۲۰۱۷

در سال های اخیر، شبکه های اجتماعی بیشتر زندگی بشر را تحت سلطه خود گرفته و با قدرت هر چه تمام تر در حال تاختن هستند و آدم امروزی را از آن ها گریزی نیست. بیشتر افراد جامعه، فارغ از پیر و جوان در بند تلفن های همراه خود هستند و هر کدام به گونه ای از اینترنت و فضای مجازی بهره می گیرند.

فارغ از اینکه تعاملات اجتماعی، دوستی ها، عشق ها و احوالپرسی ها به پیغام هایی که در اپ های پیام رسان رد و بدل می شوند، محدود شده، برخی از این شبکه ها به بستری برای ترویج عادات و گرایشات جدید نیز تبدیل شده اند. از جمله باید به اینستاگرام اشاره کرد که هشتگ های بی شماری در حوزه های مختلف در آن ساخته و توسط کاربران دنبال می شود.

از جمله رایج ترین گرایشات و هشتگ هایی که در سال ۲۰۱۷ با آن مواجه بوده ایم، می توان به ۹ مورد زیر اشاره کرد که با استقبال شمار زیادی از کاربران اینستاگرام همراه بوده اند. برای آشنایی با آن ها در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ مو زغالی

1

آرایشگرها اخیرا موهای مشتری ها خود را به رنگ نوک مدادی رنگ می کنند که نتیجه آن رنگی دودی و خفه است که نه مشکی به شمار می رود و نه نقره ای، بلکه سایه ای از آبی در خود دارد.

مایان برینستین، متخصص رنگ و مش در مریلند در این رابطه بیان داشته که برای ساخت این رنگ، نکته کلیدی و ضروری، حفظ تعادل بین الوان آبی و توسی است. همچنین برای اینکه رنگ به بهترین حالت خود دیده شود، نباید موها هیچ تنالیته ای از نارنجی یا زرد در خود داشته باشند.

خاویار قهوه

2

خاویار قهوه در واقع حباب های کوچکی از قهوه دم کشیده هستند که با یک سرنگ مخصوص روی دسرهای شیرین و شور ریخته می شود. این گرایش را اولین بار یکی از غول های قهوه جهان به نام Lavetta مد کرد. برای ساخت این دانه ها از روش های مختلفی استفاده می شود که می توانید در ویدئوی زیر آن ها را ببینید.

سلفی طلاق

3

در سال های گذشته مدهای عجیبی در رابطه با طلاق باب شده که یکی از جدیدترین آن ها «سلفی طلاق» است که با هشتگ #divorceselfie در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود. همان طور که از نام این سلفی معلوم است، زن و شوهر، پس از جاری شدن صیغه طلاق با همسر سابق خود سلفی می گیرند. افرادی که به چنین کاری اقدام می کنند، ادعا کرده اند که با این حرکت به نوعی برای دورانی که در گذشته با هم داشته اند جشن گرفته و با این سلفی یادآور می شوند که زندگی جریان دارد و باید به سمت جلو پیش بروند.

تخم مرغ ابری

4

یکی از گرایشات غذایی اینستاگرام در سال جاری، تخم مرغ های ابری است که طرفدران زیادی نیز دارد. برای تهیه این تخم مرغ، کافی است زرده و سفیده را از هم جدا کنید و بعد، سفیده را هم بزنید تا کاملا پف کند. سپس آن را بپزید و در نهایت، زرده را در وسط سفیده انداخته و یک تا دو دقیقه دیگر آن را بپزید تا سفت شود.

چمباتمه بغل کردن سگ ها

5

هشتگ #SquatYourDog این روزها یکی از گرایشات پر طرفدار اینستاگرام است که صدها دوستدار حیوانات، سگ های خود را از قسمت دست و پا بغل می کنند و عکس آن را با دیگران به اشتراک می گذارند.

بستنی گوت

6

بستنی سیاه را یک فروشگاه بستنی در لس آنجلس باب کرده که نه تنها خود بستنی بلکه نان آن نیز سیاه است. این بستنی از پودر زغال فعال تهیه شده و طعم بادامی دارد.

تتوهای موقتی

7

برچسب های تتو که بیشتر در میان کودکان محبوبیت و رواج دارد، این روزها به یکی از سرگرمی های کاربران اینستاگرام تبدیل شده به طوری که این تتوها را روی صورت خود چسبانده و با برق لب به آن درخشش ویژه می بخشند.

روستای رنگین کمانی

8

این گرایش نخستین بار توسط یکی از شهروندان ۵۴ ساله این روستا موسوم به «اسلامت ویدودو» انجام شده و با الهام از حرکت جالب وی، سه روستای دیگر در کشور اندونزی به این کار اقدام کردند. داستان این گرایش از این قرار است که فرد یاد شده، با رنگ های شاد، روستای کوچک و بی رنگ و روح خود به نام «کامپونگ پلانگی» را به فضایی شاد و زنده تبدیل کرده.

این مساله موجب جلب توجه گردشگران شده و به دنبال آن، نرخ فروش غذا و سوغاتی بالا رفته و در نهایت به رونق بازار روستای یاد شده منجر گشته است.

کلاه گیس ابرو

9

کلاه گیس ابرو برای اهداف خاص و ویژه ای ساخته و عرضه شده بود اما در حال حاضر آرایشگرها از آن برای زیباسازی صورت مشتری هایی که ابروهای کم پشت و نازک دارند یا کسانی که در اثر شیمی درمانی موهایشان ریخته، استفاده می کنند. این کلاه گیس ها همانند ابروهای طبیعی هستند و با استفاده از چسب مژه روی پیشانی چسبانده می شوند.

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • mohamamd تیر ۲۵, ۱۳۹۶

    سلام مطالب سایتتون عالیه ممنون .