فیجت فلینگر ۹۰۰۰؛ بازوکای خانگی برای سرگرم شدن با فیجت اسپینر [تماشا کنید]

فیجت فلینگر ۹۰۰۰؛ بازوکای خانگی برای سرگرم شدن با فیجت اسپینر [تماشا کنید]

فیجت اسپینر نوعی وسیله یاری رسان برای کودکانی است که از اختلالات تمرکزی همانند اختلال کم‌توجهی – بیش‌فعالی رنج می برند. همچنین بزرگسالان نیز از آن برای رفع استرس و هیجانات منفی خود بهره می گیرند.

1

این وسیله که جنبه سرگرمی نیز دارد را این روزها در دست بسیاری از مردم می توان دید. اما فارغ از تقویت تمرکز و رفع استرس، چه استفاده های دیگری می توان از آن داشت؟ این سوالی است که یوتوبری موسوم به «پیتر اسریپول» از خود پرسیده و به دنبال آن به ساخت یک بازوکا برای فیجت اسپینر اقدام کرده است.

2

احتمالا می دانید که «بازوکا» یک اسلحه راکت انداز ضد تانک است که به دلیل قابل حمل بودن، در ارتش استفاده گسترده ای دارد. اسریپول با تکیه بر ساختار این جنگ افزار، وسیله ای موسوم به «Fidget Flinger 9000» ساخته است.

3

فیجت افکن ۹۰۰۰، در اصل یک تیروکمان غول پیکر با طراحی منحصر به فرد است که فیجت اسپینر را با استفاده از فشار هوا و با سرعت بالا و تعداد چرخش زیاد در هر دقیقه به هوا پرتاب می کند. با این تفاسیر می توان گفت که طراح یاد شده فیجت اسپینرهای سرگرم کننده را به نوعی «شوریکن» (سلاح سرد ژاپنی که به سمت هدف پرتاب می شود) تبدیل کرده است.

4

با این بازوکا می توانید در خانه هر چه جلوی دستتان می آید را نابود کنید؛ از میوه و تخم مرغ گرفته تا قوطی های خالی نوشابه و آب میوه.

5

برای دیدن مراحل ساخت و عملکرد فیجت فلینگر ۹۰۰۰ پیشنهاد می کنیم به تماشای ویدئوی زیر بنشینید. با روزیاتو همراه باشید.

منبع: buzzfeed
دیجیاتو
بدون نظر

ورود