مردی که هر روز با هواپیما سر کار می رود [تماشا کنید]

مردی که هر روز با هواپیما سر کار می رود [تماشا کنید]

یک هواپیما، دو ماشین، پیمودن ۱۲۴۰ کیلومتر و ۶ ساعت در را ه بودن برای رفتن و برگشتن از سرکار!

«کورن ون بدینسکی»، مهندس مکانیک و بنیان‌گذار یک شرکت فعال در حوزه تکنولوژی در شهر سان فرانسیسکوست که روزانه ۶ ساعت از وقتش را برای رفت و برگشت به لس آنجلس صرف می کند.

او ۵ روز در هفته، در ساعت ۵ صبح از خواب بیدار شده و با ماشین حدود ۱۵ دقیقه رانندگی می کند تا به فرودگاه «باب هوپ بوربانک» برسد. سپس از آن جا سوار هواپیما شده و مسافت ۹۰ دقیقه ای را می پیماید تا به آکلند، در ۵۶۸ کیلومتری شمال غربی برسد.

او ماشین خود را در نزدیکی در ورودی خط هوایی Surf Air پارک می کند. وی برای هر پرواز ۲۳۰۰ دلار پرداخت می کند. بدینسکی با عبور از تشریفات امنیتی فرودگاه بدون فوت وقت سوار هواپیما شده و به سمت آکلند پرواز می نماید.

او یک ماشین هیبریدی در فرودگاه آکلند دارد که در سان فرانسیسکو از آن استفاده می کند. با این تفاسیر، بدینسکی سر ساعت ۸:۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر است. ساعت ۱۷:۰۰ نیز آنجا را ترک کرده و به شهر خود باز می گردد. ساعت ۱۹:۱۵سوار هواپیما شده و ساعت ۲۱:۰۰ در منزل خود است.

وی درباره این سفر ۶ ساعته روزانه بیان داشته که این کار هرگز او را خسته نمی کند و او هر روز با اشتیاق فراوان به محل کارش می رود. زیرا به این صورت تمام چیزهایی که می خواهد را دارد.

منبع: bbc
دیجیاتو
بدون نظر

ورود