باکس آفیس آخر هفته منتهی به ۵ شهریور؛ بدترین رکورد اکران سال ۲۰۱۷

باکس آفیس آخر هفته منتهی به ۵ شهریور؛ بدترین رکورد اکران سال ۲۰۱۷

در بدترین و ضعیف ترین باکس آفیس هفته ی سال ۲۰۱۷، هم فیلم های از قبل اکران شده و هم فیلم های جدید نتوانستند نظر تماشاگران را جلب نمایند. فیلم «محافظ آدمکش» (The Hitman’s Bodyguard) در هفته دوم اکران خود با ۱۰ میلیون دلار فروش در صدر باکس آفیس سرد این هفته قرار گرفت که نشان می دهد تعداد بلیت های فروخته شده ی این فیلم نسبت به هفته ی گذشته ۵۳ درصد کاهش یافته است. البته با توجه به این که رقیب سرسختی در گیشه وجود نداشت انتظار می رفت که فیلم «محافظ آدمکش» در صدر باکس آفیس قرار بگیرد.

بعد از مدت ها این اولین هفته ای بود که بدون اکران یک فیلم بزرگ به پایان رسید که سهم زیادی در کمک به فیلم فوق برای ماندن در صدر جدول فروش ایفا کرد. اگر چه این فیلم بدون شک به اندازه ی فیلم های بزرگ دیگر رایان رینولدز و ساموئل ال جکسون فروش نخواهد داشت اما به نظر می رسد که کمپانی لاینز گیت زمان خوبی را برای اکران جدیدترین فیلم خود انتخاب کرده است. فیلم «محافظ آدمکش» اکنون توانسته فروش داخلی خود را به ۳۹.۶ میلیون دلار برساند.

در مکان دوم باکس آفیس هفته فیلم ترسناک «آنابل: آفرینش» (Annabelle: Creation) قرار دارد که توانسته ۷.۳ میلیون دلار در هقته ی سوم اکران خود بفروشد و فروش کلی داخلی خود را به ۷۷.۸ میلیون دلار برساند. با این وجود این قسمت از فرانچایز «احضار روح» (Conjuring) تاکنون کمترین میزان فروش را در مقایسه با قسمت های قبلی داشته اما با توجه به بودجه ی نسبتا پایین ۱۵ میلیون دلاری خود توانسته خیال کمپانی برادران وارنر را از بابت سوددهی فیلم راحت نماید و از همین حالا به فکر قسمت بعدی این مجموعه باشند.

انیمیشن جدید «پرش!» (Leap!) از کمپانی فیلم سازی وینشتاین در سه روز اول اکران خود ۵ میلیون دلار فروش داشته و در رتبه ی سوم باکس آفیس هفته قرار گرفته است. این انیمیشن بدون تبلیغات خاصی وارد سینماها شده و همین موضوع باعث شده که بسیاری از تماشاگران در مورد این انیمیشن و اکران آن اطلاعی نداشته باشند که بدون شک در میزان فروش فیلم تاثیر بسزایی داشته است. خبر خوب برای کمپانی وینشتاین این خواهد بود که در مقابل بودجه ی ۳۰ میلیون دلاری ساخت، انیمیشن «پرش!» تاکنون ۶۳.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت است.

در مکان چهارم باکس آفیس هفته فیلم درام «رودخانه باد» (Wind River) قرار دارد که این هفته تعداد سالن های نمایش خود را به ۲.۰۹۵ سالن افزایش داده است. این فیلم در هفته ی دوم اکران خود ۴.۴ میلیون دلار فروش داشته و فروش کلی خود در ایالات متحده را به ۹.۸ میلیون دلار رسانده است.

فیلم اکشن «لوگان لاکی» (Logan Lucky) نیز در هفته ی دوم اکران خود ۴.۳ میلیون دلار فروش داشته و فروش داخلی خود را به ۱۵ میلیون دلار افزایش داده است.

در مکان ششم باکس آفیس هفته فیلم «دانکرک» (Dunkirk) یکی دیگر از شاهکارهای کریستوفر نولان قرار دارد که ۳.۹ میلیون دلار فروخته است. فیلم حماسی «دانکرک» تاکنون ۱۷۲.۴ میلیون دلار در سینماهای داخلی ایالات متحده فروش داشته است.

فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) نیز در مکان هفتم باکس آفیس هفته قرار دارد و با فروش ۲.۷ میلیون دلار در این هفته فروش کلی خود در سینماهای ایالات متحده را به ۳۱۸.۸ میلیون دلار رسانده است.

در مکان هشتم باکس آفیس هفته نیز فیلم «تولد اژدها» (Birth of the Dragon) قرار دارد که در ۳ روز اول اکران خود۲.۵ میلیون دلار فروش داشته است.

انیمیشن جدید کمپانی سونی با نام «فیلم ایموجی» (The Emoji Movie) نیز با فروش ۲.۳ میلیون دلار در مکان نهم باکس آفیس هفته قرار گرفته و فروش کلی داخلی خود را به ۷۶.۴ میلیون دلار رسانده است.

فیلم کمدی «سفر دختران» (Girls Trip) نیز با ۲.۲ میلیون دلار فروش در رتبه ی دهم باکس آفیس قرار دارد. این فیلم پربیننده و محبوب همچنان به فروش خیره کننده ی خود ادامه داده و توانسته فروش داخلی خود را به ۱۰۸ میلیون دلار برساند.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • محمد امین شهریور ۷, ۱۳۹۶

    سلام ببخشید اشتباه نوشتید رایان گاسلینگ
    رایان رینولدز درسته