با «ایزولیا»، اولین سرویس صفر تا صدی ایزوگام در ایران آشنا شوید [رپورتاژ آگهی]

با «ایزولیا»، اولین سرویس صفر تا صدی ایزوگام در ایران آشنا شوید [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا تا به حال به مشکل نم دادن سقف یا چکه کردن آب از آن بر خورده اید؟ اگر سقف منزلتان عایق نباشد جای تعجب ندارد ولی اگر سقفتان را ایزوگام کرده باشید احتمالا علت آن کیفیت پایین ایزوگام یا نصب غیر اصولی آن بوده است.

حال آیا به پیمانکار یا همان نصاب ایزوگام خود دسترسی دارید؟ چقدر به پیمانکارتان اطمینان دارید؟ آیا ایزوگام یا همان عایق رطوبتی سقف منزل یا محل کارتان گارانتی دارد؟ آیا در صورت داشتن گارانتی به آن می‌شود اطمینان کرد؟ مشکل این جاست که برخی از این ضمانت نامه ها دربندهای قرار داد خود شیطنت‌هایی می‌کنند. به طور مثال برخی شرکت‌ها در یک ضمانت ۱۰ ساله، یک تا سه سال اول را به طور واقعی و ۷ تا ۹ سال بعد را با اضافه کردن هزینه های گوناگون به بندهای قرارداد خود مشتریان خود را به دردسر می اندازند. در فضای سنتی خدمات ساختمان این دغدغه‌ها همیشه وجود داشته است. اما شما می‌توانید با سرویس ایزوگام ایزولیا برای همیشه با این دغدغه ها خداحافظی کنید.

ایزولیا چیست؟

ایزولیا اولین سرویس صفر تا صدی ایزوگام در ایران است. به این معنی که برای اطمینان از کیفیت محصول و سرویس تمامی مراحل از تولید مواد اولیه تا ساخت، نصب ایزوگام و گارانتی محصول توسط شرکت سهامی عام مواد ویژه لیا انجام می شود.

هدف ارائه بالاترین کیفیت محصول عایق رطوبتی و بهترین سطح خدمات اجرا، نصب و پشتیبانی است تا بتواند دغدغه و مشکلات پروژه های عایق کاری را برای همیشه حل نماید. قیمت ایزوگام برای مشتری نهایی با نصب و گارانتی ده ساله‌ی واقعی مترمربعی ۹۵۰۰ تومان بدون هیچ هزینه‌ی پنهانی است. این مبلغ شامل ارزیابی پروژه، محصول عایق رطوبتی، نصب و اجرا، کلیه هزینه های جانبی از جمله ایاب و ذهاب و غیره و نهایتا ۱۰ سال ضمانت رضایت صد در صدی ایزولیا می شود. همچنین چنانچه پس از اعزام کارشناس ایزولیا به محل شما و انجام مراحل ارزیابی، از خرید خود منصرف شدید، کارشناسی مذکور شامل هیچ گونه هزینه ای نمی شود و با خیال راحت می‌توانید درخواست ارزیابی پروژه تان را ثبت کنید و بدون هیچ گونه فشار فروش از سوی کارشناس یک بررسی رایگان از ساختمان تان انجام دهید. این قیمت همچنین شامل مالیات بر ارزش افزوده و بیمه کارگران می باشد. سرویس ایزولیا در حال حاضر در سه استان تهران، البرز و قزوین ارائه می‌شود.

ایزولیا چگونه دغدغه‌های مربوط به عایق رطوبتی سقف را حل کرده است؟

سرویس ایزوگام با نصب و گارانتی ایزولیا در مرحله تولید تمامی مراحل ساخت ایزوگام را انجام می‌دهد. کنترل کیفیت آن هم در آزمایشگاه همکارِ استاندارد که مقیم شرکت است صورت می‌گیرد و این باعث می‌شود که همه‌ی محصولات تولیدی از زیر نظر آزمایشگاه استاندارد بگذرد. در مرحله نصب ایزوگام هم نصب آن توسط پیمانکارهای حرفه‌ای شرکت ایزولیا انجام می‌شود و در صورت بروز مشکل با برقراری تماس پاسخگوی مشتریان می باشد و در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان خود را برای بررسی و رفع عیب ارسال می نماید. مسلما در صورتیکه ایراد از محصول یا اجرای تیم ایزولیا باشد این پشتیبانی تا مدت ۱۰ سال بدون هیچ هزینه ای به مشتریان ارائه میشود.

پشتوانه ضمانت رضایت صد در صدی ایزولیا، شرکت مواد ویژه لیا (سهامی عام) با سابقه فعالیت حدود ۲۰ سال می‌باشد.

مشتریان ایزولیا چه کسانی می‌توانند باشند؟

عمده مشتریان ایزولیا صاحبان و مدیران ساختمانهای مسکونی و اداری، پیمانکاران راه و ساختمان، کارخانه داران و صاحبان صنایع هستند و عایق کاری‌های کوچک منازل تا پروژه های عظیم ساختمانی و راهسازی و صنعتی را شامل می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر و سفارش سرویس ایزولیا می‌توانید به وبسایت izolia.com مراجعه کنید یا با شماره‌ی ۴۲۸۷۴۲۸۷ (۰۲۱) تماس بگیرید.

بدون نظر

ورود