فصل هشتم سریال «مردگان متحرک» جذاب تر و متفاوت تر نسبت به فصول گذشته

فصل هشتم سریال «مردگان متحرک» جذاب تر و متفاوت تر نسبت به فصول گذشته

اسکات گیمپل از عوامل ساخت سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» (The Walking Dead) گفته است که فصل هشتم این سریال در هر اپیزود به تعداد بیشتری از شخصیت ها خواهد پرداخت و هر اپیزود شامل کارهای گروهی بیشتری از شخصیت های اصلی خواهد بود. این فصل از سریال در کتاب ها نیز به عنوان فصلی سراسر جنگ و درگیری برای حل و فصل اختلافات بین نیگان و ریک یک بار برای همیشه ترسیم شده است. همچنین به نظر می رسد تعدادی از انتقاداتی که به فصل های قبلی سریال گرفته شده بود در این فصل رفع خواهند شد. داستان اپیزود پایانی فصل هفتم این سریال باعث نشد که مرزبندی ها به طور دقیق مشخص شده و به نظر می رسد که در فصل جدید باید شاهد درگیری ها بین گروه های مختلفی باشیم.

بسیاری از تماشاگران و منتقدان به این موضوع که هر اپیزود تنها بر روی یک شخصیت یا گروه تمرکز داشته و جداگانه به شرایط و زندگی شخصیت ها می پرداخت خرده می گرفتند و به گفته ی گیمپل این مشکل در فصل هشتم کاملاً رفع شده و در هر اپیزود شاهد تعداد بیشتری از شخصیت ها و ماجراهای ترکیبی خواهیم بود. وی در این باره گفته است:” به خاطر خط داستانی که داریم دنبال می کنیم… داستان این فصل در میان تمامی شخصیت ها پراکنده شده است و داستان در هر اپیزود کمی بیشتر در میان شخصیت های مختلف سریال تغییر پیدا می کند که برای این سریال کمی متفاوت از قبل خواهد بود”.

به نظر می رسد که این گفته ها به معنای سیر سریع تر داستان و بالا رفتن سرعت اتفاقات در فصل هشتم باشد که با توجه به درگیری هایی که در این فصل رخ می دهد قابل پیش بینی هم بود. وی همچنین به این نکته اشاره کرده است که برخی از همکاری ها و شراکت ها در این فصل موقتی بوده و با جلو رفتن داستان سریال تغییراتی در این جبهه گیری ها اتفاق خواهد افتاد. اینکه این تغییرات به دلیل عکس العمل های اخیر تماشاگران یا انتقادات گذشت است هنوز مشخص نشده و باید منتظر پخش فصل هشتم از این سریال باشیم. اما کاملاً مشخص است که باید منتظر سبک روایی متفاوت و تغییرات محسوسی در این فصل از سریال «مردگان متحرک» باشیم.

در تریلر فصل هشتم دیده ایم که ریک پیر شده و همچنین نشانه هایی از تلفات سنگین و غیرمنتظره در میان افراد او نیز دیده می شود و باید منتظر درگیری ها و اتفاقات اکشن بیشتری نسبت به فصول گذشته نیز باشیم. این سریال با پخش فصل هشتم از مرز ۱۰۰ اپیزود نیز خواهد گذشت (تاکنون ۹۹ اپیزود از این سریال پخش شده است) که موفقیتی برای سازندگان این سریال محسوب خواهد شد.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود