مردی که به خاطر بی مهری والدینش از آن ها شکایت کرده و درخواست غرامت مالی داده است

مردی که به خاطر بی مهری والدینش از آن ها شکایت کرده و درخواست غرامت مالی داده است

«برنارد بی»، یک مرد بی‌خانمان در بروکلین کالیفرنیاست که اخیرا از والدین خود به دلیل اینکه توجه کافی به وی نداشته اند، شکایت کرده و از آن ها طلب غرامت کرده است.

این مرد ۳۲ ساله آمریکایی در حال حاضر کارتن‌خواب است و فقط پدر و مادر خود را مسبب و مقصر اصلی شرایط کنونی خود می داند. او که آرزو دارد خواننده سبک رپ شود، در مصاحبه اخیر خود با رسانه ها بیان داشته که وقتی فقط ۱۲ سالش بود از خانه فرار کرد.

این جوان بی خانمان، دلیل فرار از خانه را بدرفتاری های کلامی و کتک هایی اعلام کرده از والدین خود می خورده است.

در طول تمام این سال ها یا در پناهگاه یا گوشه خیابان زندگی خود را سپری کرده. مدتی در یک کافه مشغول کار شده، اما پس از اینکه مطمئن می شود مقصر اصلی این بی‌خانمانی فقط والدینش هستند، تصمیم می گیرد از آن ها شکایت کند.

در همین راستا، روانه دادگاه بروکلین در ایالت کالیفرنیای آمریکا می شود. وی در شکایت خود می گوید: والدینش باعث شده اند که تصور کند دنیا به او به پشت کرده است»

در دادخواستی که خود «بی» نوشته، درخواست ۲۰۰ هزار دلار غرامت از والدین خود داشته است. همچنین خواسته تا آن ها سند خانه خود را در رهن بانک بگذارند تا او بتواند وام گرفته و دو دهنه مغازه باز کند.

«برنارد بی» در رابطه با اقدام خود بیان داشته: «والدین من به هیچ عنوان مرا دوست ندارند. از من حمایت نمی کنند. آن ها به صورت احساسی و زبانی مرا آزار می دهند. من هرگز مفهوم خانواده را درک نکرده ام. هیچ وقت ارتباط عاطفی بین اعضای خانواده وجود نداشته است.»

او همچنین گفته که وقتی به خانه پدری اش می رود، آن ها هر بار حدود ۴۵ دقیقه او را دم در معطل می کنند و سپس اجازه می دهند وارد خانه شود.

اما مادر برنارد نظر دیگری دارد. او می گوید واقعیت چیزی نیست که پسرش اعلام داشته. آن ها خودشان در حال حاضر در یک اقامتگاه همگانی زندگی می کنند. خانه بروکلین که برنارد سندش را برای گرفتن وام درخواست داده، فقط چند دانگش به نام آنهاست و به طور کامل به خانواده شان تعلق ندارد. آن ها خودشان به دنبال کمک های مالی دولت هستند.

وی همچنین بیان داشته که برنارد حتی یک روز هم در تمام عمر خود کار نکرده و باید بیرون باشد و شغلی برای خود دست و پا نماید.

در آخر هم اشاره کنیم که باقی اعضای خانواده و خواهر و بردارهای برنارد اذعان داشته اند که او دارای مشکلات روحی و روانی است.

منبع: odditycentral
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود