منتظر ساخت نسخه ی تلویزیونی «ارباب حلقه ها» توسط استودیو آمازون باشید

منتظر ساخت نسخه ی تلویزیونی «ارباب حلقه ها» توسط استودیو آمازون باشید

شاید بهترین خبری که طرفداران «ارباب حلقه ها» (Lord of the Rings) در سال اخیر شنیده باشند همین باشد که به احتمال فراوان نسخه ی سریالی این سه گانه نیز بزودی ساخته خواهد شد. به گزارش مجله ورایتی، استودیو برادارن وارنر در حال مذاکره با استودیوهای آمازون است تا بر اساس مجموعه رمان های «ارباب حلقه ها» نوشته ی جی آر آر تولکین یک مجموعه ی تلویزیونی طولانی نیز ساخته شود. گفته شده که حتی پای جف بزوس نیز به ماجرا کشیده شده و وی شخصاً با مسئولان کمپانی برادران وارنر در مورد خرید حق ساخت سریال تلویزیونی از روی این فیلم و رمان اورجینال آن گفتگو کرده، هر چند هنوز هیچ قراردادی بین این دو گروه به امضا نرسیده است.

البته گفته شده که این مذاکرات هنوز در مراحل بسیار ابتدایی بوده و تا اعلام رسمی ساخته شدن سریالی تلویزیونی با این عنوان هنوز فاصله ی زیادی داریم. خبر ساخته شدن یک سریال تلویزیونی بر مبنای داستان «ارباب حلقه ها» در زمان بسیار حساس و غیر منتظره ای برای کمپانی های برادران وارنر و آمازون به گوش می رسد. تنها چند ماه پیش کمپانی برادران وارنر بر سر پرداخت ۸۰ میلیون دلار به بنیاد تولکین بابت استفاده از رمان این نویسنده برای ساخت سه گانه ی مشهور و پرفروشش با نمایندگان این بنیاد به توافق رسید.

استودیو آمازون نیز  در ماه های اخیر با استعفای برخی از مدیران ارشد خود مواجه بوده است. اگر چه می توان در سریالی با این عنوان نگاهی بسیار دقیق تر و وفادارانه تر به اتفاقات رمان های تولکین داشت اما شاید چنین سریالی در مقایسه با سه گانه های «ارباب حلقه ها» و دنباله های آن قابل مقایسه از لحاظ کیفیت نباشد زیرا معمولاً هزینه ساخت سریال ها بسیار کمتر از فیلم های سینمایی بوده و این موضوع در پروژه پر هزینه و سنگینی مانند «ارباب حلقه ها» بیش از هر فیلم دیگری به چشم خواهد آمد.

تنها چیزی که در این مقطع زمانی می توان با اطمینان گفت این است که اگر استودیو آمازون حق ساخت این سریال را به دست آورد تعداد مشترکان آن چند برابر خواهد شد.

منبع: looper
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود