نوتلا در سکوت خبری طعم و رنگ شکلات هایش را تغییر داد

نوتلا در سکوت خبری طعم و رنگ شکلات هایش را تغییر داد

اگر طرفدار نوتلا باشید و این شکلات غلیظ فندقی در منوی صبحانه‌ی هر روزتان قرار داشته باشد، بدون شک از شنیدن خبری که اعلام خواهیم کرد چندان خوشحال نخواهید شد؛ کمپانی سازنده نوتلا، بدون اینکه حرفی بزند، در دستور تهیه این شیرینی دوست‌داشتنی تغییراتی ایجاد کرده است.

مرکز حمایت از حقوق مشتریان در شهر هامبورگ چندی پیش متوجه شده که کیفیت شکلات های نوتلا دستخوش تغییراتی شده است. بر اساس آزمایشات این گروه، مشخص شد که میزان شکر موجود در این شکلات از ۵۵.۹ درصد به ۵۶.۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین گفته می شود که شیرخشک موجود در آن نیز از ۷.۵ درصد به ۸.۷ درصد افزایش یافته است. در نتیجه این امر، میزان شکلات موجود در این دسر کم شده و در نتیجه کمرنگ تر از گذشته است. البته گفتنی است که چربی موجود در نوتلا از ۳۱.۰ درصد به ۳۰.۹ درصد کاهش داشته است.

این خبر توسط کمپانی «فِرِرو» که مالک برند «نوتلا»ست، تایید شده است. اما آن ها بیان داشته اند که در کیفیت کلی این شکلات هیچ تغییری ایجاد نشده است!

در این راستا بد نیست یادآوری کنیم که برند محبوب «نوتلا» در بهار امسال، نخستین کافی شاپ خود را در کشور آمریکا افتتاح کرد.

همچنین در زمستان سال گذشته نیز کمپانی شیرینی سازی ایتالیایی Ferrero در اقدامی عجیب به حمایت از روغن پالم پرداخت. این در حالی بود که بسیاری از کمپانی های سراسر اروپا، آن را تحریم و بایکوت کرده بودند. این اقدام به دنبال اعلام رسمی انجمن غذایی اروپا مبنی بر معرفی پالم به عنوان یکی از مضرترین روغن های خوراکی برای انسان که خطر سرطان را به دنبال دارد، صورت گرفت.

منبع: mashable
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود