نگاهی به جشن عروسی موفق ترین چهره های جهان

نگاهی به جشن عروسی موفق ترین چهره های جهان

جشن های عروسی همیشه با هم متفاوت است زیرا به سلیقه، شخصیت و بودجه مالی افراد مربوط می شود. این تفاوت در میان چهره های سرشناس، هنرمندان یا شخصیت های موفق جهان نیز به چشم می خورد. برخی از آن ها همانند بیل گیتس و همسرش، برای مراسم عروسی خود جشنی بزرگ گرفتند و بعضی دیگر همچون تام بردی و همسرش گیزل ترجیح دادند مراسمی کوچک و خودمانی برگزار کنند.

با این تفاسیر در ادامه نگاهی خواهیم داشت به جشن ازدواج موفق ترین افراد جهان. با ما همراه باشید.

مارک زاکربرگ و دکتر پریسیلا چان

عکس مارک زاکربرگ در سال ۲۰۱۰ میلادی روی جلد مجله تایم رفت و به عنوان شخصیت سال معرفی شد.

در مراسم عروسی بنیان‌گذار شبکه اجتماعی فیس‌بوک و یکی از میلیاردرهای جوان دنیا، فقط یکصد مهمان حضور داشتند. بسیاری از مهمان‌ها در ابتدا تصور می‌کردند که به جشن فارغ‌التحصیلی پریسیلا دعوت شده‌اند. اما این زوج، در حیاط پشتی خانه خود در پالو آلتو و در تاریخ ۱۹ می سال ۲۰۱۲ در حضور مهمان‌هایشان پیمان‌ زناشویی بستند و زندگی مشترک خود را بدین شکل آغاز کردند.

یکی از جوان‌ترین میلیاردرهای جهان که ثروتش را شخصا کسب کرده، خالق فیس‌بوک است. همسر وی، پریسیلا چان اصالتا چینی و یک پزشک اطفال و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکاست.

زاکربرگ برای عروس خود یک انگشتر یاقوت قرمز سفارش داده بود. به گزارش واشنگتن‌پست، دسر این مهمانی ترافل های شکلاتی کوچکی بود که آن ها در اولین قرار آشنایی با هم خورده بودند.

بیل گیتس و ملیندا گیتس

بیل گیتس یکی از مشهورترین کارآفرین‌ها و سرمایه‌دارهای جهان است و همیشه نامش در میان ثروتمندان جهان به چشم می خورد. همسرش، کلیندا فرنچ از کارمندان مایکروسافت بود و آن ها در سال ۱۹۹۴ با هم ازدواج کردند.

بیل و ملیندا گیتس در سال ۱۹۹۴ میلادی در هتلی موسوم به مانلی بِی در هاوایی با یکدیگر پیمان زناشویی بستند. به گزارش مجله فوربس، هزینه جشن عروسی آن‌ها در آن سال ۱ میلیون دلار بود.

ملیندا گیتس در سال ۲۰۱۳ از سوی مجلهٔ فوربس بعد از آنگلا مرکل و دیلما روسف به عنوان سومین زن قدرتمند جهان شناخته شد.

برای اینکه این عروسی کاملا خصوصی باشد و از ورود دیگر مهمان ها جلوگیری شود، بیل گیتس تمامی اتاق های هتل را اجاره کرد. حتی همه هلی کوپترهای جزیره را نیز در اختیار خود گرفت تا از ورود غریبه ها به آنجا پیشگیری شود.

لبران جیمز و ساوانا برینسون

لبران جیمز، به عنوان یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ بسکتبال به‌شمار می‌آید که در سال ۲۰۰۴، در سن ۱۹ سالگی جایزه بهترین بازیکن جوان سال اتحادیهٔ ملی بسکتبال (NBA) را از آن خود کرد. او جوان‌ترین بازیکنی است که تابحال به این افتخار نائل آمده‌است.

لبران جیمز در سال ۲۰۱۳ میلادی با نامزد خود ازدواج کرد. جشن عروسی آن ها بسیار باشکوه بود به طوری که دو خواننده بسیار سرشناس و گران‌قیمت همچون بیانسه و جی‌زی آهنگ «مجنون عشق» را برای این زوج اجرا کردند.

جشن ازدواج آن ها سه روز ادامه داشت و برنامه ها و مهمان های ویژه ای هم دعوت شده بودند. از جمله می توان به حضور دوین وید، ستاره NBA  و خواننده‌هایی همچون نیو اشاره کرد.

وارن بافت و استرید منکز

موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم دومین فرد ثروتمند جهان پس از بیل گیتس بشمار می رود.

وارن بافت و استرید منکز در سال ۲۰۰۶ میلادی در جشن ۷۶ سالگی این چهره موفق دنیا با هم ازدواج کردند. البته این زوج از سال ۱۹۷۸ با هم در یک خانه زندگی می کردند، هنگامی که همسر اول بافت یعنی سوزان بافت آن ها را معرفی کرد. جشن عروسی آن ها ساده و فروتنانه بود و از مهمان ها با منوی غذاهای دریایی پذیرایی شد.

وارن بافت و استرید منکز

به گفته دختر وارن بافت، پدرش پس از فوت مادر آن ها در سال ۲۰۰۴ همیشه در نظر داشته با استرید ازدواج کند. او از سال ها قبل دلداده این خانم بوده و پس از مرگ همسرش با او ازدواج کرده است.

بیانسه و جی‌زی

بیانسه و جی‌زی هر دو از پرفروش‌ترین خوانندگان تمام تاریخ هستند. بیانسه ۲۲ و جی زی ۲۱ جایزه گرمی را در طول فعالیت های هنری خود برنده شده اند.

جی‌زی در آپارتمان منطقه منهتن خود در چهارم آوریل سال ۲۰۰۸ با بیانسه پیمان زناشویی بست. تاریخ ۴/۴ برای آن ها ارزش بسیاری دارد و به‌عنوان نشانه‌ای خاص در زندگی هر دویشان بشمار می‌رود. زیرا هر دو خواننده مشهور و محبوب بین‌المللی، در چهارمین روز از ماه نیز متولد شده اند. مادر بیانسه تاریخ ازدواج آن ها را برنامه ریزی کرد تا همه خوش شانسی های این دو نفر حول محور عدد ۴ بچرخد.

بیانسه یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی بشمار می رود و جی‌زی نیز همیشه در جایگاه یکی از بهترین رپران تاریخ قرار داشته است.

این دو هنرمند همچنین روی انگشت حلقه خود عدد ۴ را به صورت لاتین ( IV) تتو کرده‌اند.

سارا بلیکلی و جس ایتزلر

سارا بلیکلی و جس ایتزلر

بنیان‌گذار کمپانی Spanx، سارا بلیکلی در سال ۲۰۰۸ در هتل و کلوب گاسپاریلا در منطقه بوکا گراند واقع در ایالت فلوریدای آمریکا با موسس شرکت «مارکوس جت»، یعنی جس ایتزلر پیوند زناشویی بست. پدر ایتزلر مسئول برگزاری این مراسم بود و آن ها ۴۵۰ مهمان داشتند. بلیکلی لباس عروسی مادربزرگ خود که از سال ۱۹۱۸ میلادی برایش به ارث گذاشته بود را در مراسم به تن کرد.

سارا بلیکلی و جس ایتزلر

اولیویا نیوتن-جان خواننده مراسم ازدواج این زوج بود و این مساله برای بلیکلی ارزش بسیاری داشت.

تام بریدی و گیزل بوندچن

تام بِرِیدی یک بازیکن فوتبال گریدیرون اهل ایالات متحده آمریکا است.

ستاره NFL، تام بریدلی و سوپرمدل، گیزل بوندچن در ۲۶ فوریه سال ۲۰۰۹ میلادی طی مراسمی به سبک کاتولیک ها در سانتا مونیکا، با هم پیوند زناشویی بستند. بریدی در آن زمان گفته بود که برنامه ریزی عروسی آن ها مجموعا ۱۰ روز طول کشیده و فقط دوستان نزدیک و اعضای خانواده هایشان در آن حضور داشتند.

تام بِرِیدی با داشتن ۵ قهرمانی در کارنامه، پر افتخارترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال آمریکایی است و از دوستان نزدیک دونالد ترامپ بشمار می رود.

البته آن ها مراسم دومی هم داشتند که در کاستا ریکا در ماه آوریل همان سال برپا شد.

منبع: businessinsider
بدون نظر

ورود