عجیب ترین گجت های پوشیدنی و مسافرتی که تاکنون اختراع شده اند

عجیب ترین گجت های پوشیدنی و مسافرتی که تاکنون اختراع شده اند

تعدادی از مردم برای کشف فرهنگ ها و سنت های دیگر مردم جهان به کشورهای مختلف سفر می کنند. اما بیشتر ما برای دیدن مناظر زیبا، فاصله گرفتن از عادت های روزانه و ریلکس کردن به شهرهای یا کشورهای دیگر می رویم.

بنابراین، اگر مقصود از سفر، راحتی و استراحت است احتمالا همراه داشتن وسایلی که به راحتی هر چه بیشتر ما کمک کنند، ضروری به‌نظر می رسند. اما برخی از مردم طرح هایی را ساخته و عرضه کرده اند که بیشتر از کاربردی بودن، عجیب و خنده دار به نظر می رسند. برای آشنایی با این گجت ها در ادامه همراهمان باشید.

نگهدارنده سر

عجیب ترین گجت های پوشیدنی

هنگامی که در ماشین، اتوبوس یا هواپیما باشید، می توانید برای پیشگیری از لق زدن سر موقع خواب این گجت را بپوشید تا بعد از رسیدن به مقصد هم گردن درد و کمر درد نگیرید. اما این وسیله در نگاه اول شبیه آتِلی برای گردن شکسته به نظر می رسد، تا وسیله ای برای ثابت نگه داشتن سر انسان در زمانی که قصد دارد نشسته بخوابد!

لباس تهویه هوا

عجیب ترین گجت های پوشیدنی

این پیراهن مخصوص کسانی است که تمام روز خود را در اتاقی بدون دستگاه تهویه هوا سپری می کنند. درون این لباس یک هواکش تعبیه شده است که هوا را داخل بدن در زیر لباس می چرخاند و از عرق کردن فرد پیشگیری می کند. با پوشیدن این پیراهن همیشه حس تازگی و راحتی خواهید داشت. اما چه کسی حاضر است چنین لباسی را در ملا عام بپوشد!

صندل هایی با دستگاه فلز یاب

عجیب ترین گجت های پوشیدنی

این صندل های عجیب دارای ردیاب داخلی فلزات  هستند. پس از پوشیدن آن ها وقتی در محلی راه می روید که گنج یا طلا وجود دارد، دمپایی شروع به لرزیدن خواهد کرد. البته این دمپایی ها در زندگی امروزی بشر کاربرد چندانی ندارند و آیا واقعا کسی با این صندل ها دنبال گنج و طلا می گردد!

چمدان چرخ‌دار

عجیب ترین گجت های پوشیدنی

این دستگاه هیبرید از چمدان و اسکوتر تشکیل شده است. اگر چمدان سفری شما بسیار سنگین باشد، به جای تحمل وزن سنگین آن می توانید وزن بدن خود را به آن تحمیل کنید؛ یعنی سوار چمدان بشوید تا به جای اینکه شما آن را حمل کنید، چمدان شما را در راحت ترین حالت ممکن به محل تحویل بار برساند. ایده چندان بدی هم نیست!

کلاه بالشتی

در توصیف این کلاه نوشته شده که برای مسافرت هایی طراحی شده که باید به صورت نشسته بخوابید. آن را همچون کلاه می پوشید و سپس سرتان را هر جا که دوست دارید می گذارید. برای مسافرت با اتوبوس و قطار گزینه خوبی بشمار می رود. اما واقعا کسی می تواند این را در ماشین یا اتوبوس بپوشد!

ریش اسکی

این ریش در واقع حکم شال گردن را دارد. فردی که قصد اسکی کردن دارد با پوشیدن این ریش مصنوعی، علاوه بر اینکه چهره بامزه ای از خود می سازد، از صورت، گردن و سینه خود در برابر سرما هم محافظت خواهد کرد!

قاب نگهدارنده موز

دوستداران موز که باید همیشه این میوه را همراه خود داشته باشند، می توانند برای پیشگیری از له شدن آن از این قاب بهره بگیرند. حفره های روی این قاب پلاستیکی برای در جریان بودن هوا تعبیه شده تا میوه سالم و تازه بماند. حالا اگر موز صاف باشد تکلیف چیست، خدا داند!

کیسه خواب لباسی

این کیسه قاب برای کسانی طراحی شده که از سرما متنفر هستند اما خیلی راحت همه جا خوابشان می برد.مزیت این کیسه خواب این است که می توانید آن را بپوشید و دیگر لازم نیست به عنوان بار اضافه با خود حملش کنید. این طرح به نظر خوب می آید.

جوراب های ضدپشه

این جوراب ها کاملا نرم، گرم هستند و طرح های بانمکی هم روی آن ها چاپ شده است. اما مزیت اصلی آنها این است که پشه ها را فراری می دهند. حالا اینکه چگونه این کار را می کنند توضیح داده نشده است. این محصول که جوراب Care Plus نام دارد از ویسکوز بامبو و Coolmax ساخته شده تا پای فرد را در شرایط مختلف خاک و زمین محافظت کند. این محصول برای کودکان و بزرگسالان عرضه می شود و از عرق کردن پا نیز پیشگیری می کند.

تی شرت مخصوص ارتباط های غیرکلامی

این وسیله بیشتر از بقیه موارد ذکر شده عجیب است. فکر کنید ایده طراح این تی شرت این بوده که وقتی فردی که زبان انگلیسی نمی داند و به کشوری دیگر مسافرت می کند، می تواند با کمک عکس های چاپ شده روی این لباس، منظور خود را به طرف مقابل برساند! مثلا اگر می خواهید آدرس فرودگاه را بپرسید، لازم نیست حرف بزنید، فقط عکس هواپیما را روی لباس خود نشان دهید تا طرف مقابل به شما بگوید که چه باید بکنید.احتمالا او هم باید با ایما و اشاره به شما آدرس دهد!

شارژر اورژانسی

این شارژر هم در نوع خود عجیب و غریب است. وقتی گجتی همچون پاوربانک وجود دارد که بتوانید موبایل خود را به سادگی و خیلی سریع شارژ کنید، ساخت گجتی همچون شارژر دستی کمی دور از ذهن است. این دستگاه به این صورت کار می کند که شما موبایل را با یواس‌بی به آن وصل می کنید، بعد دستگیره دستگاه را می چرخانید تا موبایل شارژ شود. هر یک دقیقه چرخاندن دستگیره، به مدت ۴ دقیقه موبایل را شارژ می کند.

مسواک های یکبار مصرف

این مسواک ها برای مواقعی مفید هستند که شما در طبیعت هستید یا به آب دسترسی ندارید. به جای آب از بزاق دهان خود استفاده کرده، مسواک می زنید و سپس آن را دور می اندازید. به این ترتیب، دندان هایتان تمیز شده و مصرف یکبار مصرف هم دور انداخته شده است.

بدون نظر

ورود