پرستار آلمانی به قتل ۹۷ نفر دیگر نیز اعتراف کرد

پرستار آلمانی به قتل ۹۷ نفر دیگر نیز اعتراف کرد

یک پرستار آلمانی که پیشتر برای قتل دو بیمار در شمال آلمان به حبس ابد محکوم شده بود، در جدیدترین اعترافات خود به قتل ۹۷ تن دیگر اعتراف کرد.

چنانچه اتهامات جدید این پرستار ثابت شود، او به مرگبارترین قاتل سریالی آلمان تبدیل خواهد شد.

دادگاه عمومی آلمان در روز دوشنبه از طرح اتهامات جدید علیه «نیلز هوگل» خبر داد که در حال حاضر مشغول سپری کردن دوران زندان خود است. به گفته دادستان، بر اساس مدارک دریافت شده، او متهم به قتل ۹۷ فرد دیگر با تزریق مواد سمی است.

«نیلز هوگل» در سال ۲۰۰۶ به جرم اقدام به قتل و در سال ۲۰۱۵ به جرم قتل محکوم شده بود. بستگان بیمارانی که در کلینیک محل کار نیلز هوگل، پرستار ۴۰ ساله، از دنیا رفته‌ بودند، بعد از محکومیت او در سال ۲۰۱۵، خواستار ادامه تحقیقات پلیس شدند.

او اتهام تزریق عمدی مواد کشنده به بیماران دو درمانگاه را پذیرفته است. هوگل این کار را می کرده تا سپس با  تلاش برای نجات بیماران به قهرمان تبدیل شود.

پرستار آلمانی به قتل 97 نفر دیگر نیز اعتراف کرد
«نیلز هوگل» در جریان محاکمه‌اش در سال ۲۰۱۵ اعتراف کرده بود که در بخش مراقبت‌های ویژه به حدود ۹۰ بیمار دارو داده است.

دادستان شهر اولدنبورگ در شمال آلمان می‌گوید که نتیجه تحقیقات انجام شده و همچنین گزارش‌های سم شناسی نشان می‌دهد که متهم به ۳۵ نفر در یک درمانگاه در شهر اولدنبورگ و ۶۲ نفر دیگر در درمانگاهی در شهر دلمنهورست داروهایی داده است که زندگی آنها را به خطر انداخته و منجر به بروز بیماری‌های قلبی همچون آریتمی قلبی و فیبریلاسیون بطنی شده است.

هوگل در دادگاه پیشین گفته بود وقتی با دادن داروهای بدون مجوز، حال بیمار بهتر می شد و زندگی به بیمار باز می گشت احساس شادی می کرده اما وقتی بیمار بر اثر داروها جانش را از دست می داده، او نیز مضطرب و سراسیمه می شد.

دادستان می گوید به خاطر آنکه جسد برخی از بیماران سوزانده شده، شاید هیچ وقت شمار دقیق قربانیان این پرستار مشخص نشود.

منبع: cnn
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود