ویدیویی خنده دار که لحظه برخورد یک کبوتر به صورت یکی از سرنشینان ترن هوایی را نشان می دهد [تماشا کنید]

ویدیویی خنده دار که لحظه برخورد یک کبوتر به صورت یکی از سرنشینان ترن هوایی را نشان می دهد [تماشا کنید]

در زندگی همه ما اتفاقات جالب و خنده داری رخ می دهد که هرگز انتظار پیش آمدن آن ها را نداشته ایم. گاهی اوقات یک زمین خوردن اشتباهی و یا یک حواس پرتی ساده، صحنه هایی را به وجود می آورد که هر کسی با تماشای آن ها خواهند خندید. ما در این مطلب قصد داریم مورد جالبی را به شما نشان دهیم که احتمال رخ دادن آن بسیار پایین بوده است.

برای فردی که سوار بر ترن هوایی بوده، اتفاقی می افتد که هیچکس فکرش را نمی کرده است. وی در حال لذت بردن از بلندترین و سریع ترین ترن هوایی قاره اروپا در بندر بارسلونای اسپانیا بوده که ناگهان در حالی که ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته، کبوتری با صورت او برخورد می کند.

وی در ثانیه های نخست متوجه نمی شود که چه اتفاقی برایش افتاده است، اما لحظاتی بعد به عمق فاجعه پی می برد و با نگاه کردن به گردن و شانه خود، متوجه می شود که کبوتری روی بدنش قرار دارد. هنوز مشخص نیست که پس از کنار زدن پرنده توسط شخص، کبوتر زنده مانده است یا خیر. در این حادثه گونه سمت راست فرد بدشانس دچار جراحت می شود.

این حادثه عجیب و نادر، در جریان افتتاحیه پارک فراری در نزدیکی شهر بارسلونا رخ داده است؛ جایی که بیش از ۱۵۰۰ نفر برای استفاده از وسایل مختلف حضور داشته اند. شتاب دهنده ای به ارتفاع ۱۲ متر همان احساس رانندگی با سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ماشین های فرمول یک را برای کاربران به ارمغان می آورد.

در این مجموعه تفریحی، سرگرمی های دیگری مانند شبیه ساز رانندگی در خیابان های رم توسط ماشین های فراری به چشم می خورد. تصاویر و ویدیوی زیر جزئیات این ماجرای خنده دار را به شما نشان می دهند. از شما دعوت می کنیم به تماشای شان بنشینید.

rollercoaster-2-w750

rollercoaster-4-w750

rollercoaster-6-w750

rollercoaster-w750

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود