با برنامه های شستشوی ماشین های لباسشویی «ادواش» سامسونگ آشنا شوید

با برنامه های شستشوی ماشین های لباسشویی «ادواش» سامسونگ آشنا شوید

یکی از بزرگ ترین اشتباه هایی که افراد هنگام استفاده از ماشین لباسشوئی می توانند مرتکب شوند، این است که لباس هایی که از نظر جنس و پارچه تفاوت زیادی با یکدیگر دارند را با هم درون دستگاه انداخته و بشویند.

بدون شک زمان، دمای آب و آبکشی کردن یا نکردن لباس های پشمی با پارچه های نخی یا ظریف برابر نیست و هر کدام برنامه شست‌وشوی ویژه خود را می طلبند. اما این امر، فارغ از توجه فرد، به ماشین لباسشوئی مجهز و مدرن هم نیاز دارد که مدل‌های ادواش (AddWash) سامسونگ را می توان یکی از پیشگامان شایسته در این رابطه دانست زیرا علاوه بر داشتن درب دوم، دارای ۱۴ برنامه مختلف شست‌وشو نیز هست که به رفع کامل دغدغه های کاربران برای انجام شست‌وشویی بی‌عیب و نقص می پردازد.

برای آگاهی از جزئیات این محصول از شما دعوت می کنیم در ادامه ی مطلب، بیانیه خبری که در همین رابطه از جانب دفتر روابط عمومی سامسونگ در تهران برای روزیاتو ارسال شده است را مطالعه کنید.

HA- Content - How to use Wash cycles for better washing - Pic1-w900

حتما برای شما هم پیش آمده که با لباسی مواجه شوید که به هیچ ‌وجه شبیه هیچ ‌یک از لباس‌هایی که دیده‌اید و در کمد بوده، نیست. لباس‌ها به دلیل شستشوی نامناسب و کارکرد نامطلوب ماشین لباس‌شویی، تغییر رنگ داده، یا پس از یک یا دو بار شستشو، شکل و شمایل روز اول خود را از دست می‌دهند. مشکل اصلی آنجاست که نه تنها عملکرد ماشین لباسشویی ما مناسب نیست، بلکه به دلیل نبودن برنامه‌های شستشوی درست، ما همه لباس‌ها، با هر رنگ و جنسی را در کنار هم داخل لگن ماشین قرار می‌دهیم و آن‌ها را می‌شوییم.

به این ترتیب پارچه‌های ظریفی مانند پارچه‌های حریر با لباس‌های پشمی و کاموایی با هم شسته می‌شوند که در این صورت اگر هیچ لباسی رنگ پس ندهد و حتی فرض کنیم جنس پارچه‌ها با هیچ مشکلی مواجه نشود، در بهترین حالت با لباس‌هایی چروک و مچاله شده مواجه می‌شویم.

شرکت سامسونگ پیشگام حل این مشکل با طراحی نسلی نوین در ماشین لباسشویی است. این نسل جدید، یعنی مدل‌های ادواش (AddWash) سامسونگ علاوه بر داشتن یک درِ دوم بس‍یار کاربردی، دارای ۱۴ برنامه مختلف شستشو هستند که به طور کامل دغدغه کاربران را برای انجام شستشویی بی‌عیب و نقص برطرف می‌کنند.

بخاطر وجود در دوم که امکان افزودن لباس‌های جامانده، اضافه کردن نرم کننده در میانه کار و همچنین امکان اضافه کردن لباس‌های شسته شده با دست در مرحله آب‌کشی را فراهم آورده است به این ماشین‌لباس‌شویی نام ادواش را داده‌اند.

ادواش‌ها برای همه لباس‌هایی که در کمد دارید و همه لباس‌ها و پارچه‌هایی که فکرش را می‌کنید از پوشاک کودکان گرفته تا کاپشن‌ها و البسه سنگین ورزشی، لباس‌های تیره، زیرپوش‌های ظریف و تمامی لباس‌های معمول و موجود در بازار، برنامه‌ها‌ی کاربردی ویژه دارد.

در کنار این برنامه‌های کاربردی و متنوع شستشو، ماشین لباس‌شویی‌ ادواش‌ سامسونگ مجهز به فناوری VRT Plus برای حذف لرزش و صدای دستگاه، Eco Bubble برای نفوذ همه‌جانبه مواد شوینده به بافت پارچه و فناوری Bubble Soak برای از بین بردن لکه‌های سخت چسبیده به لباس‌ است.

شناخت حالت‌های مختلف شستشو با ویژگی‌های متمایز می‌تواند به انجام شستشویی کامل و بدون نقص کمک کند.

هوشمند بودن ماشین لباس‌شویی‌ ادواش تنها در امکان خطایابی دستگاه از طریق اپلیکیشن موبایل خلاصه نمی‌شود و هوشمندی حتی در برنامه‌های کاربردی شتسشو نیز دیده می‌شود.

HA- Content - How to use Wash cycles for better washing - Pic2-w900

فوق سریع (Super Speed)

لذت کوتاه‌تر کردن فرایند شستشو همراه با حفظ کیفیت شستشو، ویژگی بارز برنامه شستشوی فوق سریع است.

در زمان‌هایی مانند رفتن به مجالس مهمانی و جلسات کاری که فرصت زیادی برای شستن لباس‌ها ندارید، با استفاده از حالت شستشوی فوق سریع در ماشین‌لباسشویی‌های ادواش می‌توانید در زمانی کمتر از ۵۹ دقیقه لباس‌های خود را بشویید. نکته جالب این است که سرعت بالای شستشو در این حالت تفاوتی در کیفیت شستشوی لباس‌ها ایجاد نمی‌کند و لباس‌ها را با همان تمیزی و نرمی همیشگی به شما تحویل می‌دهد.

شستشوی اقتصادی (Super Eco Wash)  – برای لباس‌های روزانه خود مانند لباس‌های زیر و پیراهن‌ها

با وجود این که ادواش‌ با داشتن برچسب انرژی A+++ جزو کم‌مصرف‌ترین‌ لباس‌شویی‌ها به شمار می‌رود اما برای به حداقل رساندن مصرف انرژی در زمان‌هایی خاص، حالتی به نام Super Eco Wash در نظر گرفته شده است. در این حالت دستگاه با آب سرد لباس‌ها را می‌شوید تا میزان مصرف انرژی به حداقل خود برسد. شستشو با آب سرد،‌ علاوه بر کاهش مصرف انرژی، آسیب کمتری به بافت لباس‌ها وارد می‌کند.

مراقب کودک (Baby Care) – برای لباس‌های کودکان و لباس افرادی که پوست حساس دارند

پوست حساس و نازک کودکان تحمل مواد شیمیایی پودرهای شوینده معمول در بازار را ندارد. بی‌توجهی به این نکته ساده اما مهم در برخی از مواقع موجب حساسیت و حتی بیماری پوستی کودکان می‌شود. اما حالت مراقب کودک در لباسشویی‌های ادواش سامسونگ با از بین بردن کامل پودر شوینده در دمایی بالا و با دور آبکشی قدرتمندتر، از چنین خطراتی پیشگیری می‌کند. حالت مراقب کودک حتی کوچکترین لکه‌های پودرهای شوینده را هم از روی لباس کودک محو می‌کند.

لباس‌های تیره (Dark Garment) – برای لباس‌های تیره و مشکی 

شستشوی لباس‌های تیره نیز مشکلات خاص خود را دارد. پارچه‌های تیره به دلیل احتمال بالای رنگ پس دادن یا بور شدن نیازمند روشی خاص و دقیق برای شستشو در ماشین‌های لباس‌شویی هستند. حالت لباس‌های تیره در ماشین‌های لباس‌شویی ادواش سامسونگ نیز با هدف رفع همین مشکل طراحی شده است. در این حالت چرخه آبکشی طولانی‌تر و سرعت خشک‌کن کم‌تر می‌شود.

لباس‌های ظریف (Delicate) – برای پارچه نازک، حریر، لباس‌های زیر و لباس‌هایی که دستی شسته می‌شوند

با هدف بیشترین مراقبت از بافت و حالت لباس‌های ظریف و نازک، ماشین‌لباس‌شویی‌های ادواش سامسونگ مجهز به حالتی به نام لباس‌های ظریف هستند که برای شستشوی پیراهن‌های نخی، زیرپوش‌ها، ملحفه‌ها و البسه‌های با پارچه نازک استفاده می‌شود. حالت مشابهی به نام Bedding نیز در این ماشین لباس‌شویی‌ها امکان شستشوی دقیق و مناسب ملحفه‌ها، روتختی‌ها و حوله‌ها را فراهم می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای بهترین عملکرد دستگاه در هنگام استفاده از این چرخه از مایع شوینده استفاده کنید.

پارچه‌های ضخیم (Outdoor Care) – برای لباس‌های ضد آب مانند لباس‌های کوهنوردی، اسکی و سایر ورزش‌ها

همانند لباس‌های ظریف و نازک، لباس‌هایی با پارچه‌های ضخیم و محکم هم نیازمند روشی خاص برای شستشو هستند. لباس‌شویی‌های ادواش سامسونگ برای این گروه نیز حالتی خاص به نام لباس‌های سخت را در نظر گرفته‌اند که برای شستشوی لباس‌هایی با پارچه‌های محکم و ضخیم مثل کاپشن‌ها، لباس‌های پشمی و … استفاده می‌شود. به همین شکل می‌توان از حالت Wool برای لباس‌های پشمی و حالت Synthetics برای شستن پارچه‌هایی از جنس پلی‌اِستر استفاده کرد.

حالت‌های هوشمند ادواش

یکی از ویژگی‌های مهمی که به هوشمندی بیشتر ادواش کمک کرده است، امکان شخصی‌سازی برنامه‌های شستشو در این نسل از لباس‌شویی‌های سامسونگ است. کاربران این ماشین‌لباس‌شویی‌ با استفاده از حالت Spin برای افزایش زمان خشک کردن لباس، می‌توانند روش شستشو را به دلخواه خود تنظیم کنند.  همچنین برای مواقعی که لباس‌هایتان دارای تنها چند لکه کوچک‌اند که با یک آبکشی ساده تمیز می‌شوند، می‌توانید از حالتی به نام Rinse + Spin استفاده کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود