۸ نمونه از عجیب ترین و جالب ترین کیسه های خواب که تاکنون تولید شده اند

۸ نمونه از عجیب ترین و جالب ترین کیسه های خواب که تاکنون تولید شده اند

اصولا گردشگرانی که عادت به کمپ زدن دارند، برای سهولت و راحتی خواب خود از کیسه های خواب استفاده می کنند که به طور همزمان هم تشک است و هم لحاف. بیشتر کیسه های خواب، طراحی معمولی دارند اما برخی از کمپانی به منظور جلب مشتری های بیشتر، در طرح های خود نوآوری به خرج داده و کالاهای متفاوت و منحصر به فردی تولید و عرضه می کنند. از جمله می توان به ۸ نمونه زیر اشاره کرد که جالب و خلاقانه هستند.

برای دیدن عجیب ترین و جالب ترین کیسه های خواب در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

کیسه خواب پیتزایی

1

این کیسه های خواب همانند یک اسلایس از پیتزا هستند که به صورت سفارشی دوخته و عرضه می گردند. مشتری می تواند مواد روی پیتزا را خودش انتخاب کند. گزینه هایی همانند قارچ یا فلفل دلمه ای که برای تاپینگ انتخاب می شوند، همانند کوسن های نرم هستند که بنا به درخواست مشتری، به دو صورت چسبیده یا جدا ارائه می شوند.

لباس کیسه ای خواب

2

این لباس همانند شانه عسل به نظر می رسد، اما این طور نیست. این کالا توسط «فارست جسی» طراحی شده و از برنامه تنظیم خواب دایمکشن الهام گرفته است، به این مفهوم که در طول روز می توانید به دفعات بخوابید. این کالا صرفا جهت چرت زدن است و برای خواب طولانی راحت و مناسب نخواهد بود.

در طراحی لباس کیسه ای یاد شده همه نقطه های فشار لحاظ شده تا کاربر بتواند راحت ترین خواب را تجربه کند.

کیسه خواب اداری

3

Nappak، برای استفاده در محیط های کوچک و محدود طراحی شده و به سرعت و با راحتی باز و بسته می شود. رنگ سفید و شفاف بخش داخلی این کیسه، فضای آرامش بخشی را برای کاربر ایجاد می کند تا خواب راحتی را تجربه نماید. بعلاوه، برای بخش بیرونی آن نیز رنگ نارنجی در نظر گرفته شده تا اطرافیان متوجه وجودش بشوند.

کیسه خواب آناتومی بدن

4

با خوابیدن درون این کیسه خواب می توانید یک درس زیست شناسی کامل به دوستان و اطرافیان خود بدهید. این کیسه خواب، علاوه بر پدهای نرم و راحتی که درونش تعبیه شده، تصویر کاملی از اعضای داخلی بدن انسان را نیز به نمایش می گذارد.

کیسه خواب «هات پاکت»

5

«هات پاکت»، یک برند آمریکایی است که کیسه های مخصوص مایکروفر برای پخت و گرم کردن مواد غذایی تولید می کند. کیسه های خوابی که به شکل هات پاکت طراحی شده اند، بسیار نرم و راحت هستند و خوابی آرام را برای فرد رقم می زنند.

JakPak: کاپشن + چادر + کیسه خواب

6

با وجود جک پک دیگر لازم نیست برای کمپ زدن، کیسه خواب، چادر مسافرتی و ژاکت و کاپشن همراه خود بردارید زیرا این کالا همه موارد یاد شده را در خود دارد. JakPak در واقع یک چادر مسافرتی سه منظوره است که درون یک کیسه خوابی که درون یک کاپشن تعبیه شده، جای گرفته است.

این کالای خواب از جنس نایلون و پلی استر است و به جای زیپ و دکمه از ولکرو برای اتصال بخش های مختلف آن استفاده شده است.

بوریتوی انسانی

7

این کیسه خواب خلاقانه توسط «اوراداریا» طراحی شده است و به طراحتی به یک بالشت، صندلی، لحاف یا تشک تبدیل می شود. این کالای خواب Blandito نام دارد و بسیار راحت و نرم طراحی شده است.

آرامگاه مصریان باستان

8

طراحی این کیسه خواب جالب و خلاقانه را یک شرکت ژاپنی انجام داده است.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Saafa اردیبهشت ۸, ۱۳۹۶

    بهترین کیسه خواب ها، کیسه خواب های توتورو هستن :))