ویدئوی جذاب و متفاوتی از ورزش پارکور که از قلب آسمان ضبط شده است [تماشا کنید]

ویدئوی جذاب و متفاوتی از ورزش پارکور که از قلب آسمان ضبط شده است [تماشا کنید]

پارکور از جمله ورزش هایی است که به دلیل جذابیت بالا، ویدئوهای فراوانی در وب برای آن می توان پیدا کرد. اما فارغ از تمامی نمونه هایی که شاید تاکنون دیده باشید، تراسوری* به نام «ایلکو ایلایو» به همراه دوستان فیلم بردار و فیلم ساز خود ویدئویی از پارکور خود در یوتوب منتشر کرده که زاویه دید متفاوتی را به تصویر می کشد.

ویدئوی یاد شده از آسمان و بالای سر پارکور کار (تراسور) گرفته شده و موسیقی و جلوه های تصویری به کار رفته در آن بر جذابیت هر چه بیشتر ویدئو افزوده اند.

البته باید اشاره کنیم که صرف نظر از برخی قسمت های فیلم که همانند یک بازی ویدئویی می شوند، باقی بخش های آن واقعی هستند. این ویدئو واقعا جالب و دیدنی است و توصیه می کنیم حتما آن را تماشا کنید.

پیش از دیدن این فیلم بد نیست به طور مختصر در مورد «پارکور» توضیح دهیم؛ پارکور یعنی فرد قادر باشد با استفاده از آسان ترین شیوه ی حرکتی و کمترین انرژی مصرفی، در یک مسیر در سریع ترین زمان ممکن از موانع عبور کند.

شایان ذکر است که در پارکور، به هیچ عنوان مسیر حرکت مشخص نیست و این خود فرد است که تصمیم می گیرد از کدام مسیر برود و از کدام شیوه ی حرکتی برای عبور از موانع استفاده کند.

*در آخر هم بگوئیم، به کسانی که از اصول پارکور در زندگی خود بهره می‌ برند «تراسور» گفته می‌ شود.

با این تفاسیر از شما دعوت می کنیم ویدئوی جذاب موردبحث را در زیر تماشا کنید. با روزیاتو همراه باشید.

منبع: slate
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود