تایم لپسی بی نظیر از گرند کنیون آمریکا که شما را شگفت زده خواهد کرد [تماشا کنید]

تایم لپسی بی نظیر از گرند کنیون آمریکا که شما را شگفت زده خواهد کرد [تماشا کنید]

هیچ لذتی بالاتر از این نیست که در یک منطقه خوش آب و هوا با چشم انداز فوق العاده جذاب از خواب بیدار شده و با یک فنجان چای تازه به دیدن زیبایی های طبیعت بنشینید و از آرامش محیط لذت ببرید.

البته این امر شاید فقط در مسافرت های برون شهری میسر شود؛ اما خوشبختانه فناوری این امکان را برای کاربران مهیا کرده که می توان تصاویر و ویدئوهای چنین مناظری را در فضای مجازی مشاهده کرد. از جمله ویدئوهای منتشر شده در این باره، می توان به تایم لپسی اشاره کرد که از گرند کنیون به ثبت رسیده و از آسمان زیبای این منطقه در شب گرفته تا حرکت ابرها را به زیباترین شکل ممکن به تصویر می کشد.

fdwwuhdtw1a42kt6d9gc

ویدئوی یاد شده بخشی از پروژه ای موسوم به SKYGLOW است هدف از آن اطلاع رسانی در رابطه با آلودگی نوری شهری در آمریکای شمالی است. انجمن بین المللی «دارک اسکای» در آمریکا و تیم دونفره «اسکای گُلو» با همکاری یکدیگر ویدئوی بی نظیری از چشم اندازهای فوق العاده زیبای دره بزرگ در ایالت آریزونای آمریکا خلق کرده اند که بدون شک از دیدن آن لذت خواهید برد.

به همین خاطر از شما دعوت می کنیم این ویدئو که با تکنیک تایم لپس گرفته شده است را در زیر مشاهده کنید. با روزیاتو همراه باشید.

 

منبع: gizmodo
بدون نظر

ورود