آرنولد شوارتزنگر از حضور دوباره خود در قسمت ششم فیلم ترمیناتور خبر داد

آرنولد شوارتزنگر از حضور دوباره خود در قسمت ششم فیلم ترمیناتور خبر داد

آرنولد شوارتزنگر در گفت و گو با خبرگزاری «اسکرین» در جشنواره فیلم کن از ملاقات خود با جیمز کامرون و صحبت در مورد حضور دوباره در فیلم سینمایی ترمیناتور ۶ پرده برداشت.

ترمیناتور ۵ با نام «ترمیناتور: پیدایش» (Terminator Genisys) که در سال ۲۰۱۵ میلادی اکران شد در داخل آمریکا گیشه خوبی نداشت و استقبال چندانی از آن صورت نگرفت. این در حالی بود که این فیلم در چین موفقیت خیره‌ کننده‌ ای کسب کرد و توانست در یک روز نزدیک به ۹۰ میلیون دلار فروش داشته باشد که از مجموع فروش فیلم در آمریکا بیشتر بود.

همین امر باعث شد تا کمپانی «پارامونت» به فکر ساخت قسمت دیگری از این مجموعه سینمایی بیفتد. البته شایعات متعددی در مورد ساخت شدن و نشدن این فیلم وجود داشت تا اینکه در روزهای اخیر، ستاره اصلی ترمیناتور، یعنی آرنولد شوارتزنگر با سخنانش در جشنواره کن تایید کرد که ترمیناتور ۶ ساخته خواهد شد.

The-Terminator-Endoskeleton-1984

پیش تر هم فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا در مصاحبه هایش گفته بود که بدون شک، بار دیگر در هیبت ربات جذاب دنیای ترمیناتور ظاهر خواهد شد.

بد نیست اشاره کنیم که تهیه کننده این فیلم نیز قبلا گفته بود دوستداران این مجموعه سینمایی در سال ۲۰۱۷ خبرهای خوبی در رابطه با آن خواهند شنید. این جمله از ادامه داشتن ساخت سری جدید از ترمیناتور حکایت دارد.

در آخر هم اشاره کنیم که در مورد موضوع فیلم، زمان ساخت و تاریخ اکران آن هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما با صحبت های آرنولد شوارتزنگر فرضیه ساخت قسمت ششم ترمیناتور به نسبت قبل، قوت بیشتری گرفته است.

منبع: screenrant
دیجیاتو
بدون نظر

ورود