رویای خانه‌داری را به واقعیت تبدیل کنید [رپورتاژ آگهی]

رویای خانه‌داری را به واقعیت تبدیل کنید [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید آپارتمان برای همه ما یک گام بزرگ و البته استرس‌زاست؛ آن هم در وضعیتی که ارزش پول داخلی کشور مدام جا به جا می‌شود و کسی از فردایش خبر ندارد. خرید آپارتمان در شرق تهران در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش یافته و علت آن هم احداث خطوط بی آر تی و مترو در جای جای این محدوده است. وحیدیه، یکی از محله‌های شرق است که در حد فاصل دماوند و آیت الله مدنی قرار دارد. بنابراین این محله نه ترافیک تهرانپارس را به جان خریده نه  شلوغی نارمک را. ضمن اینکه خرید آپارتمان در وحیدیه نسبت به خیابان‌های مجاور مثل سبلان، مجیدیه و امام حسین قیمت کمتری دارد.

وحیدیه محله‌ای است با بافت سنتی اما مدرن. وجود دو سرای محله، پاساژهای متنوع، مدرسه‌های گوناگون و چند درمانگاه شبانه‌روزی رنگ مدرنیته را به این خیابان داده است. از سوی دیگر نوسازی، تجربه خوبی برای وحیدیه به حساب می‌آید؛ هم جمعیت آن را افزایش داده است و هم توجه مسئولین به این منطقه قدیمی را. در خرید آپارتمان به اولین چیزی که باید نگاه کنید، میزان پول در دستتان است. اگر کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان پول دارید، در سایت دیوار یک آپارتمان ۶۰ متری به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان در وحیدیه برای شما گزینه مناسبی است. این آپارتمان با ۱۷ سال سن در طبقه سوم یک ساختمان ۴ طبقه تک‌واحدی واقع است. همچنین یک واحد ۵۸ متری با ۱۳ سال ساخت واقع در طبقه اول و بدون پارکینگ به قیمت ۱۸۵ میلیون تومان در سایت دیوار به فروش می‌رسد. هر دوی این آپارتمان‌ها بازسازی شده‌اند و مجهز به ام دی اف، کف سرافیک و سرویس بهداشتی فرهنگی هستند.  این در حالی است که یک آپارتمان ۶۰ متری در نارمک در سایت دیوار ۳۹۶ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده و یک آپارتمان ۶۰ متری در سبلان جنوبی ۳۴۵ میلیون تومان.

چنانچه در جست‌و‌جوی خرید آپارتمان در وحیدیه با سال ساخت کمتر از ۱۰ سال هستید و بیشتر از ۳۰۰ میلیون تومان نمی‌توانید هزینه کنید، نگران نباشید. عمده آگهی‌های موجود خرید آپارتمان در وحیدیه در سایت دیوار، کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارند، آن هم با سال ساختی ۷ یا ۸ ساله. به عنوان مثال یک واحد ۴۸ متری با ۸ سال ساخت در این ساید به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دارای پارکینگ، انباری و آسانسور است. در یک آگهی دیگر، یک واحد از ۴ واحد آپارتمانی دو خواب ۶۴ متری ۷ ساله به قیمت ۲۸۸ میلیون تومان به حراج گذاشته شده و البته این آپارتمان بدون پارکینگ و انباری است. اگر هم آپارتمان نوساز نقلی می‌خواهید، در دیوار یک آپارتمان ۵۴ متری نوساز به قیمت ۲۶۶ میلیون تومان آگهی شده است، اما یک آپارتمان ۵۸ متری کلید نخورده در محله نارمک به قیمت ۴۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ حدود یک و نیم برابر خانه‌های نوساز وحیدیه.

خرید آپارتمان در وحیدیه در متراژهای بالای ۸۰ متر در سایت دیوار آگهی کمتری به خود اختصاص داده ، با این حال واحدی ۱۴۰ متری تازه ساخت با پارکینگ، انباری و آسانسور واقع در طبقه پنجم و تک‌واحدی در این سایت ۵۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است  یعنی متری ۴ میلیون تومان و در آگهی دیگری یک واحد ۱۰۰ متری با ۴ سال ساخت به  قیمت ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد، یعنی متری سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود