خرید برترین پرینترهای لیزری در سال ۲۰۱۸ [رپورتاژ آگهی]

خرید برترین پرینترهای لیزری در سال ۲۰۱۸ [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پرینترهای لیزری به لحاظ دقت و خوانایی چاپ نوشته بی‌نظیرند و به نسبت پرینترهای جوهرافشان، هزینه مواد مصرفی بسیار کمتری دارند اگرچه عکس‌ها را با کیفیت کم‌تر چاپ می‌کنند. سرعت بالا هم از دیگر مزایایی است که خریداران را به وِیژه برای مقاصد اداری به سمت خود کشانده است. البته برای مصارف خانگی هم مقرون به صرفه هستند چرا که چندان نیاز به تعمیر ندارند و تا سال‌ها قابل استفاده می‌باشند. بازار خرید و فروش پرینتر لیزری در ایران را عمدتا برندهای HP، SAMSUNG، Brother، Canon، Epson و Panasonic تشکیل می‌دهند. در این میان اچ‌پی، کانن و برادر به ترتیب بهترین پرینترها را تولید می‌کنند.

عموما پرینترهای تک‌کاره لیزری سیاه و سفید برای مصارف خانگی و خرید و فروش پرینتر لیزری رنگی چندکاره حرفه‌ای برای محیط های اداری بزرگ رواج دارد.  یکی از بهترین دستگاه‌هایی که توسط سایت‌ PC Magazine  برای سال ۲۰۱۸ معرفی شده، LaserJet Pro M501dn، ساخت کمپانی اچ پی است. این چاپگر لیزری برای پرینت در حجم‌های بالا (صدهزار برگ در ماه) ساخته شده و در یک دقیقه ۴۷ صفحه را می‌تواند چاپ کند. البته ظرفیت پایین کاغذ از نقاط ضعف این پرینتر است. بعلاوه در ایران بین ۱,۲۰۰,۰۰۰ تا ۱,۵۵۳,۰۰۰ قیمت‌گذاری شده که مبلغ نسبتا بالایی است. در این رنج قیمت پرینتر لیزری MF216N  چندکاره ساخت شرکت کانن هم قابل خریداری است. حجم سینی ورودی این دستگاه برابر با ۲۵۰ برگ و برای محیط‌های اداری مناسب است..

LaserJet Pro M12a از دیگر چاپگرهای محبوب و البته رده پایین اچ پی است که ۴۹۰ هزار تومان قیمت دارد. این پرینتر ظرفیتی برابر با ۱۵۰ برگ در سینی ورودی خود دارد و ازاین‌ رو برای استفاده‌های خانگی بسیار مناسب است. برخلاف مدل M12w این دستگاه از اتصال بی‌سیم WiFi بهره‌ای نبرده و نمی‌توان به‌صورت بی‌سیم و بی‌نیاز از کابل با این دستگاه کار کرد.

خرید پرینتر لیزری
خرید پرینتر لیزری

برای اداره‌های کوچک‌ با حجم چاپ پایین‌تر، پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M402dn هم بسیار با کیفیت و و سرعت ۴۰ برگ در دقیقه است که حدود ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد. سایت Lifewire این چاپگر را در لیست ۸ پرینتر برتر سال ۲۰۱۸ قرار داده و نوشته‌ است: «این دستگاه کاری را می‌کند که بقیه پرینترها از عهده آن برنمی‌آیند. یعنی می‌تواند هرکس با هرکاربردی را راضی کند. طراحی جذاب و جمع و جور باعش شده به راحتی در هر فضایی جا بگیرد.» به دلیل قیمت مناسب از پرفروش‌ترین‌های آمازون هم هست و با مدل HL-6180DW برادر و B2360dn کمپانی دل رقابت می‌کند. با این تفاوت که دستگاه برادر ظرفیت کاغذ بالاتری و هزینه چاپ کم‌تر به نسبت هر برگ دارد و پرینتر دل پرسرعت‌تر از Pro M402dn است. پرینتر لیزری M201dw نیز از مدل‌های رده‌‌پایین HP با قیمت ۹۸۰ هزار تومان است که توان کار ماهانه‌ ۱۵۰۰۰ برگ را دارد و سینی کاغذ آن تا ۲۵۰ برگ را در خود جای می‌دهد.

imageClass MF249dw با توان چاپ ماهانه ۱۵۰۰۰ برگ، قابلیت اسکن، کپی و فکس، سرعت چاپ ۲۸ برگ در دقیقه، امکان داپلکس، شبکه و وایرلس به طور میانگین ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این دستگاه در لیست برترین‌های ۲۰۱۸ در بازار خرید و فروش پرینتر لیزری رده‌بندی شده و با قابلیت وایرلس در ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها توانسته جای MF227dw و MF229dw را بگیرد. MF237w لیزری چندکاره کانن هم مانند MF249dw چندکاره است و ویژگی‌های بسیار مشابهی دارد. تنها کمی سرعت چاپ و هم‌چنین میان‌گین قیمت پایین‌تری (یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان) دارد.

منبع: ویرلن
دیجیاتو
بدون نظر

ورود