خبر شوکه کننده برای طرفداران سریال «مردگان متحرک»: حذف اندرو لینکلن در فصل نهم

خبر شوکه کننده برای طرفداران سریال «مردگان متحرک»: حذف اندرو لینکلن در فصل نهم

خبری که روز گذشته بسیاری از طرفداران سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) را بعد از دو فصل فاجعه بار در شوکی دیگر فرو برد این است که اندرو لینکلن بازیگر اصلی سریال که نقش ریک گریمز را بازی می کند احتمالاً در فصل نهم این سریال حضور نخواهد داشت. وی که از اولین فصل این سریال در سال ۲۰۱۰ تاکنون نقش شخصیت اصلی داستان را بازی کرده و در تمامی فصول حضور برجسته ای داشته، به نظر می رسد که رفته رفته برای رفتن از این سریال محبوب آماده می شود.

فصل نهم سریال «مردگان متحرک»

بر اساس ادعای وبسایت کولایدر (Collider)، انتظار می رود که لینکلن تنها در ۶ اپیزود از فصل نهم سریال «مردگان متحرک» حضور داشته باشد و ظاهراً بعد از آن دیگر این شخصیت را به چشم نخواهیم دید. به نظر می رسد که شبکه AMC خود را برای رفتن لینکلن آماده کرده و با افزایش چشمگیر دستمزد نورمن ریدوس، به نظر می رسد که وی پس از جدایی لینکلن، به عنوان شخصیت اصلی داستان ایفای نقش کند. بدین ترتیب در ادامه سریال «مردگان متحرک» شخصیت داریل دیکسون به شخصیت اصلی داستان تبدیل خواهد شد.

فصل نهم سریال «مردگان متحرک»

این پایگاه خبری به چند و چون و ماجرای حذف شخصیت ریک گریمز از این سریال اشاره ای نکرده که به احتمال قریب به یقین هدف آن جلوگیری از اسپویل کردن داستان و چگونگی مرگ (ظاهراً) این شخصیت بوده است. در مورد علت تصمیم اندرو لینکلن برای خارج شدن از این پروژه،  کولایدر تنها به این موضوع اشاره کرده که لینکلن فکر می کند خلاقیت در این سریال برای شخصیت وی به پایان رسیده و بدین ترتیب تصمیم دارد نقش های متفاوتی که متفاوت از شخصیت ریک باشد را در فیلم ها یا سریال های دیگر به عهده بگیرد.

فصل نهم سریال «مردگان متحرک»

اگر چه سریال «مردگان متحرک» هنوز هم طرفداران و تماشاگران بسیاری دارد اما با دوران اوج خود فاصله گرفته و هر فصل شاهد ریزش تماشاگران این سریال هستیم؛ به طوری که فصل هشتم این سریال کمتری میزان بیننده را از زمان پخش اولین فصل تاکنون داشته است. ابتدا گمان می شد که لورن کوهن که نقش مگی ری را در سریال بر عهده دارد این پروژه را ترک خواهد کرد تا نقش اصلی سریال «Whiskey Cavalier» در شبکه ABC بر عهده بگیرد. اما بعدها تایید شد که کوهن دستکم برای ۶ اپیزود دیگر در جمع بازیگران سریال «مردگان متحرک» باقی خواهد ماند.

فصل نهم سریال «مردگان متحرک»

همچنین به ادعای پایگاه خبری کولایدر، آینده کوهن نیز در این سریال هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و بعید نیست که پس از پایان فصل نهم این سریال دیگر خبری از کوهن و لینکلن نباشد. همچنین فصل نهم این سریال اولین سال حضور شورانر جدید سریال خواهد بود. بعد از فرانک دارابونت، گلن ماتزارا و اسکات گیمپل، نوبت به آنجلا کانگ رسیده که سرپرستی تیم نویسندگان سریال را بر عهده داشته باشد. هر چند فصل هشتم سریال «مردگان متحرک» در ۱۵ آوریل به پایان رسید اما هنوز تاریخی رسمی برای پخش فصل نهم اعلام نشده؛ هر چند انتظار می رود که اپیزود اول فصل جدید این سریال در ماه اکتبر (مهر ماه) منتشر شود.

بهترین سریال های تلویزیونی خارجی برای تماشا در ایام نوروز: شبکه AMC

بشریت در دنیای آخرالزمانی «مرده های متحرک» چند سال دوام خواهد آورد؟

۱۰ سریال ترسناک اما دیدنی که هیچگاه نباید به تنهایی تماشا کنید

مردگان متحرک؛ «اسپایس»، مخدر جدیدی که افراد را به زامبی بدل می کند

منبع: looper
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • مهدی خرداد ۱۰, ۱۳۹۷

    دیگه فایده نداره بدون ریک

  • MOHAMMAD مرداد ۲۹, ۱۳۹۷

    برید بابا شورش رو در اوردین بدون ریک و بچش این فیلم دیگه مفت نمیارزه همه رو دارین میندازین بیرون که این چه وضعشه